Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Willem II

Joost_10

Aanbevolen berichten

Wat een wedstrijd weer, van begin tot eind. Boymans was zooooo goed. Elke bal wist ie vast te houden, die centrale verdedigers van Dordrecht waren echt helemaal nergens. Iedereen was goed eigenlijk, zelfs Messaoud. Swinkels oogde wel een beetje onzeker, hopen dat dat zich niet doorzet. Woensdag inhaalwedstrijd bij De Graafschap, als je daar wint sta je 2 punten los. Daarna Eindhoven uit geloof ik, dus nog wel wat lastige wedstrijden.

Laksheid

Gast.... Ben je blind ofzo :cab:

Goeie opkomst ook trouwens :<

BkdxnQFIEAAze-Z.jpg

En deze :-D:-D:-D

[YOUTUBE]4gV7RVjsxQ8[/YOUTUBE]

bewerkt door RikH 013
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

http://www.omroepbrabant.nl/?news/2091761043/Twaalf+vervelende+fans+van+Willem+II+opgepakt+na+gewonnen+topper+tegen+FC+Dordrecht.aspx

Serieus, wat een volslagen debielen lopen er toch ook rond. Ik schaam me oprecht voor dit soort mede-''supporters'' (hooligans is een betere benaming). Het is *********** maar een spelletje. Het is ook niet zo dat je de frustraties van een nederlaag kwijt niet. Niet dat dat een rechtvaardiging is of zo.

Dat de sfeer ietwat grimmig was van tevoren en tijdens de wedstrijd, is begrijpelijk gezien het belang van de wedstrijd en de wedstrijdspanning (die was zelfs bij mij hevig), maar om dan achteraf een beetje met stenen e.d. te gaan werpen.

jiFfM.jpg

tumblr_n0nm44vRoh1qf9mevo1_500.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triest inderdaad. Vak E moest zich natuurlijk weer zo nodig bewijzen omdat er Dordrecht - Willem II een steen door een ruit is gegaan bij een supportersbus.

Dit is trouwens wel ernstig:

[YOUTUBE]6rpainHGJfk[/YOUTUBE]

Blijkbaar richting de snelweg ook nog een steen door een ruit gegaan bij een bus van Dordrecht. Lekker allemaal. Dat vuurwerk op het veld ook weer zoiets ;e Op de tribune oke, maar de boete zal wel een stuk hoger liggen als er vuurwerk op het veld komt lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar richting de snelweg ook nog een steen door een ruit gegaan bij een bus van Dordrecht. Lekker allemaal. Dat vuurwerk op het veld ook weer zoiets ;e Op de tribune oke, maar de boete zal wel een stuk hoger liggen als er vuurwerk op het veld komt lijkt me.

Klopt trouwens. Goede bekende van me zat in die bus en zat onder het glas, nadat het gebeurd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In- en intriest, ja. Hun leeftijd zal wel weer gelijk staan aan hun IQ.

Voor hun is dit gewoon frustratie tonen na een nederlaag of, ze zijn echte hooligans en gaan enkel mee om te rellen. Ik vind het alleen onzin dat dit in Nederland zich afspeelt, als een harde kern uit Nederland richting een club in het buitenland vertrekt krijgen ze sowieso klappen. Maakt niet uit waar; Engeland, Italië, Slowakije, Tsjechië enz. Maar dan alsnog stoer doen alsof je bij de fucking BBB zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor hun is dit gewoon frustratie tonen na een nederlaag of, ze zijn echte hooligans en gaan enkel mee om te rellen. Ik vind het alleen onzin dat dit in Nederland zich afspeelt, als een harde kern uit Nederland richting een club in het buitenland vertrekt krijgen ze sowieso klappen. Maakt niet uit waar; Engeland, Italië, Slowakije, Tsjechië enz. Maar dan alsnog stoer doen alsof je bij de fucking BBB zit.

Welke nederlaag? Overigens had ik dan tenminste nog enige begrip gehad voor hun frustraties. Niet voor het geweld overigens. Verder is het gewoon onder de vlag van in dit geval een voetbalclub willen vechten. Maar als men zo nodig wil knokken (Joost mag weten waarom), zoek dan lekker massaal een weiland of zo in fucking Flevoland op en spreek daar af om te vechten en laat de rest van Nederland met rust.

Dat laatste zou me niks verbazen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites