Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Willem II

Joost_10

Aanbevolen berichten

Wat is dat nou weer voor een scorebordjournalistiek dan... Rigters heeft na Lasnik de meeste goals gemaakt maar speelde ook het hele seizoen als een zak stront ;e

Hopelijk keren jullie trouwens snel terug, heb dit seizoen diep respect voor de fans gekregen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niemand heeft dit seizoen uitgeblonken bij Willem II, en nu kun je wel met je scorebordjournalistiek komen en je 2,5 wedstrijd die je hebt gezien maar als je puur naar het spel kijkt dan is Lasnik echt een matige speler hoor. Dat Lasnik in 19 van de 37 goals een aandeel had zegt meer over Willem II dan over Lasnik. En dit seizoen de beste speler van Willem II zijn is ook echt geen prestatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand heeft dit seizoen uitgeblonken bij Willem II, en nu kun je wel met je scorebordjournalistiek komen en je 2,5 wedstrijd die je hebt gezien maar als je puur naar het spel kijkt dan is Lasnik echt een matige speler hoor. Dat Lasnik in 19 van de 37 goals een aandeel had zegt meer over Willem II dan over Lasnik. En dit seizoen de beste speler van Willem II zijn is ook echt geen prestatie.

Laat ik het zo zeggen hij kan een niveautje hoger dan Willem II eens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zou bij NAC ook wel zn corners en vrije trappen kunnen nemen ja. Zou ook best kunnen dat ie met een beter team om zich heen ook daadwerkelijk in het veld(niet met standaardsituaties) het verschil kan maken maar ik zie het niet gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Serieus ja ? Die jongen heeft een beetje overzicht en een goed linkerbeen. Verder is ie traag als stront en verdedigd ie nauwelijks mee. En ja, voor een aanvallende middenvelder is het ook belangrijk dat je je man niet zomaar laat lopen.

Daar kan Donny Gorter alleen maar van dromen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn standaardsituaties zijn af en toe nog wel eens gevaarlijk ja, soms echt heerlijke ballen die hij in de pot gooit. Maar pak een wedstrijd als tegen Twente erbij :cab: werkelijk waar geen bal goed geraakt, 2x schoot hij dacht ik van afstand en beide keren mochten de stewards EHBO toepassen op enkele geraakte supporters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn standaardsituaties zijn af en toe nog wel eens gevaarlijk ja, soms echt heerlijke ballen die hij in de pot gooit. Maar pak een wedstrijd als tegen Twente erbij :cab: werkelijk waar geen bal goed geraakt, 2x schoot hij dacht ik van afstand en beide keren mochten de stewards EHBO toepassen op enkele geraakte supporters.

en de andere 33 wedstrijden ?.. denk je dat messi elke wedstrijd goed speelt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lasnik komt vaak geeneens in de wedstrijd voor, dit seizoen was het allemaal wegwerken richting Janga of diepte opzoeken via de flanken. Combinaties via het midden waren er totaal niet. Lasnik blinkt gewoon uit via standaardsituaties, verder is het een beperkte voetballer. POENDT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de laatste tijd ook maar een paar keer in dit topic ben geweest, wist je dat ik hoopte dat Willem II niet zou degraderen. Puur voor het behoudt van de derby. Dat zijn gewoon de mooiste wedstrijden van het jaar. Jij hebt dat dus blijkbaar niet en ik vind het dan ook een beetje jammer en makkelijk dat je nu volledig tegen mij tekeer gaat. En dat alleen omdat ik zeg dat ik liever niet heb dat Lasnik naar NAC komt?

Maar speciaal voor jou wil ik het nog wel even uitleggen hoor. Bij NAC bestaat de selectie uit 3 groepen; de jongeren, de ouderen en de groep met Leonardo. Van wat ik gehoord heb is Lasnik nogal op zijn eigen prestaties gericht en vindt hij het na een doelpunt leuker voor zichzelf dan voor de club. Ik hoop dus dat Leo vertrekt en dat de sfeer binnen onze spelersgroep weer wat beter wordt. En in mijn ogen kunnen we Lasnik daar niet bij gebruiken.

Nogmaals, omdat het dus blijkbaar voor sommige mensen nog een beetje onduidelijk was; no offence tegen Willem II en ik hoop dat jullie snel weer promoveren.

Dat ben ik dus wel. En volgens mij heb ik zelfs met jou het er nog over gehad, dat we degradatie van beide kanten leuk vinden als het bij één jaartje blijft, maar failliet gaan zou gewoon kut zijn. Hoe erg je de rivaal ook haat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lasnik komt vaak geeneens in de wedstrijd voor, dit seizoen was het allemaal wegwerken richting Janga of diepte opzoeken via de flanken. Combinaties via het midden waren er totaal niet. Lasnik blinkt gewoon uit via standaardsituaties, verder is het een beperkte voetballer. POENDT

oke, nu bewijs je al dat je er niks van snapt en alleen maar samenvattingen bekijkt..

janga heeft misschien net 15 wedstrijden gespeeld dit seizoen .. :wall:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke,

Allereerst zou Lasnik nooit op die positie van "linkermiddenvelder/vleugelspits" staan als Wojchiechowski (of hoe je het ook noemt) aan het begin van het seizoen niet geblesseerd was geweest.. hij was gehaald voor de AMC plek omdat ze maar met 1 spits (Rigters) zouden gaan spelen.

hij zou als soort van Spelmaker gaan fungeren maar omdat die blessure kwam van Wojchiechwski en ook nog van Hakola moesten ze iets doen en dat was dus Lasnik naar links... Echter was het bekend dat Lasnik niet de snelste was, en aangezien willem II het volledige seizoen op eigen helft speelde heb je niks aan Lasnik qua Dieptespel.

(wat als AMC niet echt nodig zou zijn omdat ie dan als soort nummer 10 zou spelen.)

Des te knapper vind ik het dus dat ie nog zulke Stats neer zet qua Assists en doelpunten, moet je nagaan als ie wel op de AMC plek zou staan.

daarom vind ik het geen slechte speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en de andere 33 wedstrijden ?.. denk je dat messi elke wedstrijd goed speelt ?

Nee, ik pakte er gewoon maar een wedstrijd bij. Heb verder geen hoge pet van hem op, misschien dat hij het alsnog kan laten zien, alsmede door wat je aangaf in je laatste post.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tjah wat versta jij onder vaak ?

die paar wedstrijden dat levchenko er niet was ?

3/4e van de wedstrijden

Haha Sanel kijk je echt wedstrijden van Willem II? jij hebt niet eens Eredivisie Live man haha

Is dat nodig om die wedstrijden te zien dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3/4e van de wedstrijden

grapjas, jij kijkt dus echt alleen samenvattingen ofzo..

3/4de van het seizoen zag t middenveld eruit met levchenko of landgren, en van der heijden centraal.. hooguit 8 tot 10 wedstrijden met lasnik centraal, maja.. dat terzijde.. t gaat erom dat je vroeg waarom ik het een goede speler vond, maja da antwoord had je al . :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke,

Allereerst zou Lasnik nooit op die positie van "linkermiddenvelder/vleugelspits" staan als Wojchiechowski (of hoe je het ook noemt) aan het begin van het seizoen niet geblesseerd was geweest.. hij was gehaald voor de AMC plek omdat ze maar met 1 spits (Rigters) zouden gaan spelen.

hij zou als soort van Spelmaker gaan fungeren maar omdat die blessure kwam van Wojchiechwski en ook nog van Hakola moesten ze iets doen en dat was dus Lasnik naar links... Echter was het bekend dat Lasnik niet de snelste was, en aangezien willem II het volledige seizoen op eigen helft speelde heb je niks aan Lasnik qua Dieptespel.

(wat als AMC niet echt nodig zou zijn omdat ie dan als soort nummer 10 zou spelen.)

Des te knapper vind ik het dus dat ie nog zulke Stats neer zet qua Assists en doelpunten, moet je nagaan als ie wel op de AMC plek zou staan.

daarom vind ik het geen slechte speler.

Bedenk wel dat zonder die corners en vrije trappen meegeteld Lasnik misschien 2 doelpunten en 3 assists zou h.ebben. Welke sterktes heeft Lasnik nou echt buiten z'n corners en vrije trappen ? Hij is niet explosief, kan geen man passeren, is niet balvast. De meeste dreiging buiten de dodespelmomenten kwam van Rigters, Hakola en later van Gravenbeek. Als er al een goede aanval van Willem II was dan was Lasnik er bijna nooit bij betrokken.

Maargoed ondanks dat alles ben ik wel dankbaar voor z'n doelpunten en assists en gun ik hem een mooie transfer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites