jeweetmenaam Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Come on Willem II :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Belachelijke rode kaart, echt ongelofelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Triest weer dit hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Tja, ik denk dat het Willem II niet gegunt wordt, en dat Ajax kampioen moet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Tja, ik denk dat het Willem II niet gegunt wordt, en dat Ajax kampioen moet worden. Dat laatste slaat echt nergens op :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Thijs heeft gewoon gelijk hoor. Beter houdt Willem II het gewoon vol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Dat laatste slaat echt nergens op :-D Het was sarcastisch, al valt het me wel vaak op dat de scheidsrechters fouten maken in het voordeel van Ajax. Waarschijnlijk gewoon omdat ik door een PSV-bril kijk maar dan nog ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Tja, ik denk dat het Willem II niet gegunt wordt, en dat Ajax kampioen moet worden. ja klopt. Willem II wordt altijd genaaid, de KNVB wil ze er gewoon uit hebben. Ook willen ze Ajax in de CL hebben, zóó duidelijk. 1 woord; KNJB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Thijs heeft gewoon gelijk hoor. Dan had Ajax ook al wel een penalty gekregen vandaag + wanneer heeft Ajax nou echt de scheids keihard meegehad zoals een PSV in de thuiswedstrijd tegen Willem II? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Koninklijke Nederlandse Joden Bond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Oei, jammer Maceo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Koninklijke Nederlandse Joden Bond. Stoer man :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Koninklijke Nederlandse Joden Bond. Coolllll (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 ja klopt. Willem II wordt altijd genaaid, de KNVB wil ze er gewoon uit hebben. Ook willen ze Ajax in de CL hebben, zóó duidelijk. 1 woord; KNJB Dat eerste is gewoon een feit hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Inderdaad. Willem II word dit seizoen keihard genaaid met al die rode kaarten, het ergste is nog dat ze nergens op slaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Volgende week is definitief de laatste kans voor Willem II om er nog wat van te maken. Winnen ze dan zie ik ze VVV nog voorbij gaan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Vind het bijzonder treurig hoe Willem II altijd nadelig is qua kaarten. Gevolgen zijn namelijk altijd groot voor een degradatiekandidaat. Jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik heb toch wel respect voor die spelers, om zich elke week weer opnieuw zichzelf te moeten motiveren om voor de winst te gaan in die wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Ze zullen wel moeten, anders kunnen ze natuurlijk meteen naar de JL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik heb toch wel respect voor die spelers, om zich elke week weer opnieuw zichzelf te moeten motiveren om voor de winst te gaan in die wedstrijd. Ja, wat had je dan verwacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Vies ventje die Vertongen, elke week de vermoorde onschuld spelen en tegenstanders kaarten aannaaien. Respect voor Willem II, elke week weer ten strijde gaan op een enkele wedstrijd na en altijd die dubieuse beslissingen tegen. KNJB imo ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik zei nog tijdens de wedstrijd, vraag me af wat het wordt een rode kaart of een penalty. Het werd de rode kaart. Maar ja, eigenlijk hadden we met de 1e helft al op 2-0 kunnen staan. Als dat niet gebeurd weet je dat het lastig word. Verder weet ik niet wat Gert heeft gezegd in de rust want het ging van zorgvuldig opbouwen naar constant de lange bal naar Janga. En dan de scheids, tsja. Blijkbaar hoort met onterechte rode kaarten strooien erbij. In eerste instantie dacht ik nog dat ie terecht was en had ik er vrede mee maar nu ben ik goed pissed. Oja ook nog een leuke. Lasnik ging naar de kant om even behandeld te worden door de verzorger. Daarna ging ie bij de middenlijn staan om erin te komen, vervolgens duurt het enkele minuten voordat de scheids het seintje geeft dat ie erin mag komen terwijl het spel al enkele keren stil had gelegen ;e en nog een leuk feitje; het was onze 5e onterechte rode kaart van het seizoen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Over dat van Lasnik; volgens mij is de regel zo dat als je naar de kant gaat om schoenen te wisselen, je moet wachten totdat de bal uit was. En hij ging ook naar de kant om schoenen te wisselen en niet voor verzorging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 KNJB *even vrolijk meedoen* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Het is echt in en in triest. Kutbobo's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten