Mvdv Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 Dan vraag ik me één ding af: wat is erger? De moeder van een scheids uitmaken voor hoer, of een spandoek met 'liefde is niet te koop, 3 punten wel'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomterhorst Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 Weet iemand of je voor/na de trainingen van Willem 2 makkelijk handtekeningen/foto's kan regelen met de spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
~Kingside~ Geplaatst 15 februari 2011 Share Geplaatst 15 februari 2011 Ja dat gaat wel redelijk makkelijk. Alleen willen ze nog wel eens op de velden bij een amateurclub trainen (ons vios). Dus weet niet of je vanuit Diemen moet komen, maar anders zou ik voor de zekerheid Willem II even bellen waar ze trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 16 februari 2011 Share Geplaatst 16 februari 2011 Nou Lampi heeft dus 3 wedstrijden schorsing gekregen. Had ie net zo goed Dszudszak een elleboog op zn bakkes kunnen geven ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 16 februari 2011 Share Geplaatst 16 februari 2011 Nog iets gehoord van de KNVB trouwens n.a.v. die spandoeken? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 16 februari 2011 Share Geplaatst 16 februari 2011 Nope, Willem II heeft maandag een verklaring gegeven dus nu zullen we ergens deze week wel horen wat het wordt denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Ik begin nu toch serieus te geloven dat Willem II wel eens echt kan degraderen... Had altijd het gevoel dat ze het vast weer wel op het nippertje zouden overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Ja nu is het wel voorbij denk ik. Maar ik zal blijven hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 februari 2011 Share Geplaatst 26 februari 2011 Het programma nog: 2 za 11/12 NEC Willem II 3 za 18/12 ADO Den Haag Willem II 4 za 22/1 Willem II Vitesse 5 za 29/1 PSV Willem II 6 zo 6/2 FC Groningen Willem II 7 za 12/2 Willem II FC Utrecht 8 za 19/2 Excelsior Willem II 9 za 26/2 Willem II SC Heerenveen 10 vr 4/3 De Graafschap Willem II 11 zo 13/3 Willem II Ajax 12 za 19/3 VVV-Venlo Willem II 13 za 2/4 Willem II Roda JC Kerkrade 14 za 9/4 Willem II Heracles Almelo 15 zo 17/4 Feyenoord Willem II 16 za 23/4 Willem II AZ 17 zo 1/5 FC Twente Willem II 18 zo 15/5 Willem II NAC Breda Dikgedrukt zie ik ons wel punten pakken.. Ik quote hem maar eens nog een keer. Nee zonder gein, nice 3 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basiztaz Geplaatst 26 februari 2011 Share Geplaatst 26 februari 2011 Deze hadden ze wel nodig aangezien VVV ook won. Ik hoop dat ze VVV nog inhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 26 februari 2011 Share Geplaatst 26 februari 2011 Aiaiai heerlijk zeg_O_ Hopen dat dit zo'n boost geeft dat Willem II degradatie nog kan ontlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 26 februari 2011 Share Geplaatst 26 februari 2011 Ik quote hem maar eens nog een keer. Nee zonder gein, nice 3 punten Excelsior uit? :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 februari 2011 Share Geplaatst 26 februari 2011 Ik heb ze allemaal behalve Utrecht en Excelsior goed heur :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Ondanks dat ik die Swinkels een enorme droeftoeter vind vond ik die goal toch wel leuk voor hem :mrgy: ook wel leuk voor Willem II dat ze weer eens winnen, anders werd het wel heel sneu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Ik heb respect voor jullie Willem II supporters. Ook al spelen jullie soms zo verschrikkelijk slecht, ook al win je twee keer in een seizoen jullie staan áltijd op de tribunes jullie club toe te juichen. Dit heeft bijvoorbeeld Ajax niet.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Ajax zal denk ik ook nooit zover afdalen :mrgy: maar verder wel eens, ik vond het echt een lelijke club maar zoiets weet mn mening dan wel een beetje bij te draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Ja hé Zo heb ik ook respect voor ADO ook vanwege hun wilskracht en doorzettingsvermogen en van die jongens als Immers en Verhoek die échte clubliefde hebben. Verhoek zij bijvoorbeeld tegen Utrecht nee, omdat hij het geen stap omhoog vond.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Momenteel is dat ook geen stap omhoog ;) Als ADO dit team en deze staff bij elkaar weet te houden zullen ze wel vaker zo hoog te vinden zijn, of iig niet meer in de onderste regionen. Verhoek mogen ze trouwens wel bij Twenne halen, dan wordt Janko tenminste fatsoenlijk bedient, en aangezien Ruiz na dit seizoen toch weggaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Heeft Twente geen samenwerkingsvervand met FC Emmen? Misschien kunnen ze die Chery terughalen, die is samen met Esajas en Ter Heide de smaakmaker van Emmen.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Nope wij hebben met GAE (althans jeugd voornamelijk) samenwerkingsverband, FC Emmen heeft met SC Heerenveen ;) Maar die komt denk ik te kort voor Twente, sowieso te kort om in de basis te beginnen. En laten we maar ontopic gaan naar WII hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Ja isgoed. Even vraagje aan W2 supporters. Er zaten paar nieuwe jongens in.. waar kwamen die vandaan? o.a die spits dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Zijn in Januari gehaald, waarvan precies weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Eentje van Vitoria Plzen ofzo. Die Strhavka of hoe die ook mag heten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Jelic van Maribor en Strihavka van Vitoria Plzen inderdaad. Beiden gehuurd. En trouwens ook nog Pressel van HSV gehuurd, is een linksback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Die Pressel is niet echt wat volgens mij he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten