RikH 013 Geplaatst 11 januari 2011 Share Geplaatst 11 januari 2011 http://www.marca.com/2011/01/05/futbol/futbol_internacional/1294246018.html We halen zelfs de Spaanse krant :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Van toen we nog spelers op niveau hadden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Kut Daan die wou ik doen:@ Wat een baas was dat zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 En die laatste is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Hyypia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Ja hoor, dan heeft ie ook een aardig ander bossie gekregen. Had geen idee dat ie er zo uitzag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 1-0! We are staying up! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Had al een vaag voorgevoel dat w2 zou gaan winnen:D:P Vraag me niet waarom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Had al een vaag voorgevoel dat w2 zou gaan winnen:D:P Vraag me niet waarom Zeker omdat Vitesse ook in een dip zit toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Het programma nog: 2 za 11/12 NEC Willem II 3 za 18/12 ADO Den Haag Willem II 4 za 22/1 Willem II Vitesse 5 za 29/1 PSV Willem II 6 zo 6/2 FC Groningen Willem II 7 za 12/2 Willem II FC Utrecht 8 za 19/2 Excelsior Willem II 9 za 26/2 Willem II SC Heerenveen 10 vr 4/3 De Graafschap Willem II 11 zo 13/3 Willem II Ajax 12 za 19/3 VVV-Venlo Willem II 13 za 2/4 Willem II Roda JC Kerkrade 14 za 9/4 Willem II Heracles Almelo 15 zo 17/4 Feyenoord Willem II 16 za 23/4 Willem II AZ 17 zo 1/5 FC Twente Willem II 18 zo 15/5 Willem II NAC Breda Dikgedrukt zie ik ons wel punten pakken.. Ik ga mezelf quoten, reden weten jullie volgens mij. Houdoeeee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aka Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 haha geniaal! Rangelo Janga komt van hier uit de buurt en iedereen hier is happy voor hem.. Hele sympathieke gozert die jongen en ik gun het 'em echt, hopelijk is dit het begin van een mooie carrière! Sowieso heeft hij het in zich, niet voor niks waren o.a. Arsenal en Ajax in 't verleden in hem geïnteresseerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Sanel, jullie winnen alleen van ons de laatste speeldag als jullie al gedegradeerd zijn. Onder het motto: 'Wie het laatst lacht, lacht het best.' Wel een heel volksfeest in Tilburg daar denk he? Leek wel het binnen halen van het kampioenschap, moest er toch wel stiekem om lachen dat je zo blij kan zijn met drie punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 PROVOCATIE!! Waar is de staff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Beetje jammer dat sommigen echt zo zouden reageren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Sanel, jullie winnen alleen van ons de laatste speeldag als jullie al gedegradeerd zijn. Onder het motto: 'Wie het laatst lacht, lacht het best.' Wel een heel volksfeest in Tilburg daar denk he? Leek wel het binnen halen van het kampioenschap, moest er toch wel stiekem om lachen dat je zo blij kan zijn met drie punten. Volgens mij steel je nu ons motto, want het is elk jaar van 'Willem II zal wel degraderen' en aan het eind van het seizoen is het verhaaltje anders. Maar ik kan nu niet ontkennen dat de zaken anders zijn en dat we in seriously problems zitten. En volksfeest? Nee. Blijdschap? Ja. Lijkt me nog begrijpelijk ook. Wees een man en echte NAC-supporter en hoop dat we in de Eredivisie blijven, dan hebben jullie tenminste nog een echte derby in het seizoen. Bovendien zei Vitesse88 ook dat ze net 3 punten zouden pakken, jaja verhaaltje was weer anders. En ik kan jouw frustrerende reactie enigszins wel begrijpen. NAC laat punten liggen, Willem II wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fenomeno Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 _O__O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Gefeliciteerd met de allereerste overwinning van het seizoen! Dit moet toch goed doen voor jullie. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 We zijn toch verwend hoor vandaag. Grootste deel van de wedstrijd heel scherp en geconcentreerd gespeeld. Janga was een genot voor het oog en Gravenbeek eveneens.Ook Lampi lijkt het licht te hebben gezien op basis van de eerste 70 minuten. Verhulst ondanks wat onzekerheden toch goed gespeeld. Heerlijke avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Lekker gewoon, WII gun ik het echt erin te blijven, weg met lelijke clubs als Excelsior en de Graafschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 We zijn toch verwend hoor vandaag. Grootste deel van de wedstrijd heel scherp en geconcentreerd gespeeld. Janga was een genot voor het oog en Gravenbeek eveneens.Ook Lampi lijkt het licht te hebben gezien op basis van de eerste 70 minuten. Verhulst ondanks wat onzekerheden toch goed gespeeld. Heerlijke avond. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fenomeno Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Gravenbeek vind ik sowieso baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 22 januari 2011 Share Geplaatst 22 januari 2011 Gravenbeek vind ik sowieso baas. Vitesse ook ;e;e;e Ik irriteer me echt zo dood aan die club nu, laten ze hem gaan, alle talenten de deur uit jagen, gare Spanjaarden halen, een of andere idioot als trainer. Laat Vitesse maar degraderen, zou mooi zijn, optiefen met dat belachelijk beleid daar. En dat zegt iemand die vorig seizoen gewoon een seizoenskaart bij ze had eh ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten