Sick Blik Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Heeft even geduurd, maar zit lekker in het genre, mijn favoriete nummertjes: xOGOo95uoZk 0ryA583mO40 CxPLoRU-Ooo RbSPRpwZPbs q6D-ys43DMo sO7VP34n2Ps Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 [MENTION=5798]hjs[/MENTION]; Ik heb je topic even samengevoegd met dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 [YOUTUBE]enny5V-gSbw[/YOUTUBE] Nederlandse band, tikje hipster black, maar ach... Mooie teksten ook _O_ Broeders, bevrijd ben ik van ketenen. Door een pijnlijk lange tocht naar boven ben ik, met open ogen, nu getuige van het licht! Broederlief, hoedt u! Zet schrap! De schellen vallen u straks achterna! Wij trekken met verweerde handen u en al uw ketens weer omlaag. Met reine wijsheid in het hart keer ik terug naar het duister, De verandering die vrijheid schenkt - mijn boodschap aan de ander. Ha! Ha! Prekend en in vrije val. Maak plaats! Maak plaats! Uw herder komt, al tuimelend, met volle vaart naar harde grond. Vertel! Hoe oogt de wereld? Nu zij zich aan u opdringt, omringt en zich aan u vastpint? Wanneer zij aan u duwt en trekt, tot de verlichting uit uw ogen lekt? Het wordt een lange en pijnlijke tocht terug naar boven. Maar alles beter dan hier op gure grond. Het was een pijnlijk lange tocht terug van boven. --- [YOUTUBE]HZ6bvk-OS_c[/YOUTUBE] Nog meer moois van eigen bodem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 ok,ik begrijp het,dan gaat het hier maar verder :p ga hier veel nieuwe dingen ontdekken,ken alleen Mastodon en Fear Factory uit de posts van @The Kerfts. ben dan ook wel meer ingesteld op de commercielere kant van de metal,zal wel duidelijk worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 [YOUTUBE]enny5V-gSbw[/YOUTUBE] Nederlandse band, tikje hipster black, maar ach... Mooie teksten ook _O_ --- [YOUTUBE]HZ6bvk-OS_c[/YOUTUBE] Nog meer moois van eigen bodem. Hmm, Black is eigenlijk het enige subgenre in Metal dat ik echt totaal niet kan waarderen, ligt me gewoon niet. :P Zelfs iets als Deafheaven wat vaak als hipsterspul en zeer toegankelijk werd gezien kon ik echt niet beluisteren. Mijn voorkeur gaat meestal uit naar het meer no-nonsense spul. Sludge, Doom of Old School Death hebben bij mij vaak de hoogste ratings. :P Al kan ik meestal wel veel waarderen. ok,ik begrijp het,dan gaat het hier maar verder :p ga hier veel nieuwe dingen ontdekken,ken alleen Mastodon en Fear Factory uit de posts van @The Kerfts. ben dan ook wel meer ingesteld op de commercielere kant van de metal,zal wel duidelijk worden ja dit vind ik dus niks nee, klinkt niet bijzonder. Had gisteren wel iets leuks ontdekt: xnoXJy9mjmE Hohohoho wat lekker, paranoïde Industrial met lekkere knalmomenten, merk dat Dir en Grey toch wel wat van hun invloeden hier vandaan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Deafheaven is totaal niet toegankelijk, maar dat label hebben ze wel. Puur op basis van image :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Scream for me Legoland! SCREAM FOR ME LEGOLAND!! nKWhtmkM2eA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Deafheaven is totaal niet toegankelijk, maar dat label hebben ze wel. Puur op basis van image :cab: Ik vind Deafheaven muzikaal gezien echt gaaf, maar die zang maakt het voor mij echt onmogelijk om er lang naar te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 Solstafir en Opeth staan 2 en 4 in de Finse album Top 10. Nou is er van beide bands weinig metal meer over, maar toch... [YOUTUBE]C77WkYue8po[/YOUTUBE] [YOUTUBE]CoW3Sywb5xQ[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 De nieuwe van Darkspace is eindelijk uit *zwijmeltalseenverliefdetiener* Drie nieuwe nummers, die samen 63 minuten klokken, met een veel beter geluid dan voorheen. Echt, top-3 van de jaarlijst. 6jDUYzwPYDY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 (bewerkt) NiwqRSCWw2g Lekker zeg :< Sowieso harde gitalen/vocalen met traditionele instrumentatie. Moet overigens geen Black Metal worden want dan kan ik het niet hebben. Deze zijn ook lekker: o1g62x7qybA Cm4EbeNjKdA En mijns inziens de beste metal platen van het jaar: GndQg8SsU1o M6KQRopdyls mGTyXCb8lb4 Deze was ook veel geprezen, lag me zelf wat minder, maar kan hem toch aanraden± cPypRw7yvVQ 7 september 2014 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 qol7X1z3LZ0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Myrath is vet. Had ik vorige keer opgezocht, want zag er interessant uit. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Piratemetal (d) GXoZsgNHquM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Huhu, Alestorm. Luister er zo eigenlijk nooit naar, maar al twee keer live gezien op Graspop en altijd wel een heerlijk feestje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 12 september 2014 Share Geplaatst 12 september 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 Like m'n pagina even: https://www.facebook.com/blackmetalreview?ref=hl :) http://blackmetalreview.wordpress.com/2014/09/15/saille-eldritch-2014/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 dat is zo mijn genre niet :( weet niet of je Cradle Of Filth en Dimmu Borgir in dat genre plaatst,daar heb ik wel cd's van. van COF een paar en van Dimmu Borgir Death Cult Armagedon [video=youtube;-gt7YWwOmRo] [video=youtube;oKmdwrCD-O0]https://www.youtube.com/watch?v=oKmdwrCD-O0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 september 2014 Share Geplaatst 17 september 2014 Dat soort bands kan ik echt niet serieus nemen he. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 september 2014 Share Geplaatst 17 september 2014 dat is zo mijn genre niet :( weet niet of je Cradle Of Filth en Dimmu Borgir in dat genre plaatst,daar heb ik wel cd's van. van COF een paar en van Dimmu Borgir Death Cult Armagedon [video=youtube;-gt7YWwOmRo] [video=youtube;oKmdwrCD-O0]https://www.youtube.com/watch?v=oKmdwrCD-O0 Saille is een DB kloon.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 20 september 2014 Share Geplaatst 20 september 2014 Dat soort bands kan ik echt niet serieus nemen he. :D Iced Earth is geen black metal hoor,is zelfs symfonisch/melodieus (beetje ala Iron Maiden) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 20 september 2014 Share Geplaatst 20 september 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 Die heb ik vroeger vaak live gezien, toen ze nog redelijk 'metal' waren hahaha. Ik hoorde laatst een nieuw nummer, het leek wel popmuziek, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Iced Earth is geen black metal hoor,is zelfs symfonisch/melodieus (beetje ala Iron Maiden) Zie Iced Earth niet erbij staan, maar ging me meer om de image van bands als Dimmu Borgir, moet daar altijd wel even om gniffelen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten