Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Wel grappig, afgelopen woensdagavond was ik bij bar the players in Groningen. Komt daar ineens Hans Nijland binnenlopen, met nog een paar van die apen uit de directie van Groningen. Loopt natuurlijk regelrecht door achter de bar, pakt meteen de microfoon en gaat "Wij gaan Europa in zingen etc"..... Verder wel een prima kerel, maar ging ook gewoon door hossen tot een uurtje of 4:00. Ik heb 'm nog ff wat scoutingstips gegeven, dus Groningenfans hier: Dat komt helemaal goed aankomende zomer! :mrgy: Later kwam Sergio Padt nog binnen, maar dat is echt een arrogante kwal, blegh. Ik was ff aan het pissen en hij komt ook binnen lopen, en meteen begint ie te schreeuwen: NIEMAND KOMT AAN MIJ, NIEMAND!!!!.

Zo, dat moest ik ff kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kaartje incl. busreis is €60,-. Vanaf dinsdag mogen alle seizoenskaarthouders een kaart kopen. Alle overgebleven kaarten zullen op 21 en 22 april verkocht worden aan mensen met een clubcard.

Misschien dat je het nog zou kunnen proberen in een neutraal vak, want ik denk dat er amper kaarten over zullen blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel grappig, afgelopen woensdagavond was ik bij bar the players in Groningen. Komt daar ineens Hans Nijland binnenlopen, met nog een paar van die apen uit de directie van Groningen. Loopt natuurlijk regelrecht door achter de bar, pakt meteen de microfoon en gaat "Wij gaan Europa in zingen etc"..... Verder wel een prima kerel, maar ging ook gewoon door hossen tot een uurtje of 4:00. Ik heb 'm nog ff wat scoutingstips gegeven, dus Groningenfans hier: Dat komt helemaal goed aankomende zomer! :mrgy: Later kwam Sergio Padt nog binnen, maar dat is echt een arrogante kwal, blegh. Ik was ff aan het pissen en hij komt ook binnen lopen, en meteen begint ie te schreeuwen: NIEMAND KOMT AAN MIJ, NIEMAND!!!!.

Zo, dat moest ik ff kwijt.

Ook niet gek voor een jongen uit Amsterdam en iemand die z'n opleiding heeft genoten bij Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kaartje incl. busreis is €60,-. Vanaf dinsdag mogen alle seizoenskaarthouders een kaart kopen. Alle overgebleven kaarten zullen op 21 en 22 april verkocht worden aan mensen met een clubcard.

Misschien dat je het nog zou kunnen proberen in een neutraal vak, want ik denk dat er amper kaarten over zullen blijven.

Ja dat zou gewoon het liefst in een neutraal vak zijn. Ik ga niet voor FC Groningen, maar het is een leuke bijkomstigheid. Maak ik een kans als neutrale supporter die gewoon een bekerfinale wil zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik twijfel nog tussen de Kuip en de Grote Markt, ja ik weet het heel slecht. Moet maandag om 05:00 werken en voordat je uit Rotterdam terug bent is het een uur of 1. Nog even goed over nadenken.

Jonguh, echt, ga naar de Kuip. Als je nog wat kaarten over hebt, dan bied ik mezelf graag aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites