Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

In mijn ogen zou een plek bij de eerste negen wel kunnen qua selectie, hadden niet veel ingeleverd t.o.v. het jaar ervoor

Hun topscorer (Matavz), Beste verdediger (Granqvist) en een zeer goede linksback die uitstekend samenwerkte met hun beste speler (Stenman)

Dat noem ik toch wel veel inleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Waarvan meerdere in 1 wedstrijd. Dus in 4-5 van de 23 wedstrijden scoren is niet zoveel voor een spits die Tadic naast zich heeft.

Dit seizoen vond ik Bacuna ook slecht :( Was vorig jaar toch wel lekker bezig, op wat onbesuistheden na.

Iemand een idee voor een mogelijke opvolger?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat er toch niet om hoe Matavz heeft gepresteerd in een ander team? Maar in het team van Groningen, en daar heeft hij er toen 16 ingelegd in 29 wedstrijden. En dit seizoen 3 in 4 wedstrijden bij Groningen nog, die vergeet je er voor het gemak even bij te tellen. En Texeira heeft er 30 gespeeld.

Dus qua doelpunten zit hij op de helft van Matavz, en sowieso heeft hij mij qua spel nog niet kunnen overtuigen en hij heeft niet de chemie met Tadic, die Matavz wel had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso zou het goed voor Groningen zijn als ze Zoet proberen te huren, kan Luciano lekker tangodansen. En Kwakman eruit, vind ik zo'n waardeloze verdediger met een te grote bek ;e

Wel jammer nu dat Erwin Koeman al een club heeft, wel mooi als die weer bij Grunn kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees namen op twitter, doe normaal :cab: Van Gaal, Adriaanse. :cab: Passen niet bij Fc G en andersom. Jans terug wil publiek niet denk ik, maar Jans zelf ook niet lijkt me.

Lijkt er toch op dat Erwin Koeman te vroeg heeft gekozen, die was denk ik wel een zeer reeele kandidaat. Net als Brood anders.

Die Veldhoven hoef ik niet hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites