Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Wat is eigenlijk de reden dat Huistra Ajilore bracht voor Andersson ipv Bacuna?!

Omdat Huistra het risico met Bacuna niet durfde te nemen.

Wat ik trouwens niet snap. Matavz speelt niet, Pedersen is een 10. Waarom gooi je Mamedov (die het in reserves en bij Cambuur prima heeft gedaan) niet voor de leeuwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groningen heeft een goed elftal, alleen die keeper is drama vergelijkend met het niveau van zijn medespelers. Groningen moet gaan investeren in een goede keeper. Misschien Tyton of Cilessen?

Ik vond luciano altijd prima keeper, paar weken terug zei derksen het bij vi dat het een drama keeper was en toen lachte ik hem uit. zie je dit weekend die goals en dan moet je hem gelijk geven...

En idd wat MM zegt, zonde van het geld want de kans dat je hem later weer verkoopt voor hetzelfde/hogere bedrag is niet heel groot. Beter gewoon goed scouten, wat jullie normaal, met veldspelers, prima kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen zit wel te zeuren op Luciano, maar in de eerste helft pakt hij wel 2/3 ballen waardoor er geen grote kans komt. Helaas kijkt niet iedereen hierna.

Inderdaad. Luciano is gewoon een prima keeper. Hij is inderdaad niet super balvast, maar zijn reflexen zijn katachtig. Ook hij kan een mindere wedstrijd keepen.

Deels mee eens, maar ik vind Luciano te wisselvallig. Soms heeft hij wedstrijden dan pakt hij alles, maar soms heeft hij wedstrijden dan maakt hij de ene fout na de andere fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar mannen laten we wel reeel zijn. De verdediging en het middenveld werden ook totaal overlopen door het middenveld van Roda JC. En je weet dat Luciano snel uitkomt en daardoor vaak de tegenstander weerhoudt van een tegengoal. Alleen was dit gewoon een heel ongelukkige wedstrijd voor heel het team.

Want zelfs de beste man de afgelopen maanden imo, Sparv, had het ontzettend moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De supporters van FC Groningen kunnen opgelucht ademhalen. Vorige week ontbrak topscorer Tim Matavz in de thuiswedstrijd tegen Roda JC Kerkrade en direct gingen de Noorderlingen met harde cijfers (4-1) onderuit. Pieter Huistra verwacht dat Matavz, die met een liesblessure kampt, zondag echter weer in actie kan komen tegen Feyenoord.

Naast Matavz kan ook Fredrik Stenman vermoedelijk gewoon spelen, zo meldt het Dagblad van het Noorden. De Zweed viel vorige week tegen Roda uit met knieklachten, maar zowel Matavz als Stenman heeft woensdag de training hervat. Het heeft er dan ook alle schijn van dat de aanvaller en verdediger aankomend weekend weer in actie kunnen komen.

Peter Andersson (knieproblemen), Oluwafemi Ajilore (kuitblessure) en Koen van de Laak (revaliderend van een kruisbandoperatie) zijn er tegen Feyenoord nog niet bij; verder beschikt Huistra over een complete selectie. Groningen staat op het moment vierde in de Eredivisie, met twee punten meer dan ADO Den Haag, en Feyenoord staat vijftiende.

Zou fantastisch nieuws zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan wil ik jouw bron wel eens weten

FC Groningen moet het zondag, als de club het in De Kuip opneemt tegen Feyenoord, andermaal stellen zonder Tim Matavz, die kampt met een liesblessure.

De topscorer van De Trots van het Noorden, dit seizoen goed voor vijftien doelpunten in de Eredivisie, sukkelt sinds vorige week met de kwetsuur. Hierdoor bleef de Sloveen afgelopen zaterdag in het thuisduel met Roda JC (1-4 verlies) voor de eerste keer dit seizoen aan de kant. 'We moeten kijken hoe het zich gaat ontwikkelen, maar ik verwacht niet dat hij er tegen Feyenoord weer bij is', vertelt trainer Pieter Huistra.

Petter Andersson (knie) en Oluwafemi Ajilore (kuit) moeten de wedstrijd in Rotterdam vermoedelijk ook aan zich voorbij laten gaan. Huistra hoopt wel weer een beroep te kunnen doen op linksback Fredrik Stenman, die tegen Roda JC zijn knie overstrekte. Ook Gonzalo GarcÃ*a, die hinder aan zijn bovenbeen ondervindt, is tegen Feyenoord weer van de partij.

'Wedstrijden in De Kuip zijn altijd speciaal', zegt Huistra. 'Er zal onder de spelers een gevoel heersen dat er revanche moet worden genomen voor de nederlaag tegen Roda JC. We staan er nog steeds heel goed voor, en ik maak me ook totaal geen zorgen. Het belangrijkste is dat we nu het goede gevoel weer terugvinden.'

De aftrap in De Kuip heeft plaats om 14.30 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites