Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Tot dusver, nog maar 10 minuten dus, heeft Maduro wel een toevoeging aan de opbouw bij FC. Prima passjes.

Wat is het eindoordeel? Ik heb niks kunnen zien.. Zou wel fijn zijn, dan heb je met hem en Tibbling weer wat middenvelders die kunnen voetballen. Wel mooi dat Hoesen scoorde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het eindoordeel? Ik heb niks kunnen zien.. Zou wel fijn zijn, dan heb je met hem en Tibbling weer wat middenvelders die kunnen voetballen. Wel mooi dat Hoesen scoorde.

Vlak voor het tweede doelpunt kon ik niet meer kijken haha. Dus geen eindoordeel. Donderdag ben ik erbij, dus dan kan ik er iets nuttigs over zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maduro speelde aardig. Is alleen in problemen gekomen wanneer er een diepgaande middenvelder over hem heen vliegt. Dan reageert ie tamelijk traag. Voetballend was het prima.

Zeg al een jaar tegen m'n vrienden dat Hoesen 1 van de beste voetballers is die Groningen heeft. Alleen het afmaken gaat nog niet fantastisch. Hopelijk heeft die nu een beetje zelfvertrouwen opgedaan zodat die vaker gaat scoren. Wel weer kapot geërgerd aan die Mahi en Antonia dribbelende egoïsten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites