Niels Geplaatst 31 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2014 Grunn, goud bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Gefeliciteerd heren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Adam Salley op proef bij FC Groningen Here’s a question for Irish League fans — have you heard of a young player called Adam Salley? Followers of the Linfield and Northern Ireland youth teams might know the boy. Adam is 17-years-old and from Banbridge. He’s a tall striker who has scored goals for the under-17 international side and under-18 Schoolboys. The former New-Bridge Integrated College student is on Linfield’s books and he brought his goalscoring form to the County Down side at this summer’s Milk Cup. Nothing unusual in Adam’s story so far until you realise he has gone where few British or Irish teenagers have been before. The promising youngster is in Holland enjoying his second trial with Dutch side FC Groningen... a team nicknamed the Green and White Army! The journey from Banbridge to Holland’s Eredivisie is a brave one to embark on. Adam also had a trial at Swansea City, but a trip to Groningen, where Luis Suarez and Arjen Robben once honed their skills, left him wanting more. Groningen, who lost to Aberdeen in the Europa League this summer, may be an unlikely destination for an Ulster kid who loves the beautiful game but Adam hopes to grab his golden chance. “I’m out here for a month,” he says. “The first time I was nervous but now I’m comfortable. I’ve been given a timetable which includes training and matches and hopefully I can earn a deal. “My agent showed the club clips of me playing for Northern Ireland youth teams and they followed up on that. The standard of football in the 17-years age group here is so much better than back home. There is no comparison, even in England or Wales.” We should applaud Adam’s courage and wish him the best of luck. Bron: http://www.belfasttelegraph.co.uk/sport/football/local/go-the-extra-mile-to-live-dream-boys-30606839.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 september 2014 Auteur Share Geplaatst 24 september 2014 Is al eerder op proef geweest, maar mag nu 2 oefenwedstrijden met Jong mee doen. Ze zijn wel serieus geïnteresseerd. Tijdens de winterstop wordt er ws ook een nieuwe back uit Scandinavië gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Oh oké, nadat ik dat bericht tegenkwam zag ik het toevallig ook in de VI staan en op een aantal Nederlandse websites. Dacht ff een primeurtje te hebben :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Wat was het weer slecht vandaag. Snap niet dat sommige spelers zoveel krediet krijgen van deze trainer. En deze trainer zelf al helemaal niet. Uitstraling loze ploeg met een uitstraling loze trainer/ts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2014 "FC Groningen probeerde afgelopen zomer Lerin Duarte naar Groningen te halen" Volgens RTV Noord heeft FC Groningen afgelopen zomer tevergeefs geprobeerd om Lerin Duarte van ajax aan de selectie toe te voegen. De sportsite licht toe: "De Rotterdammer in dienst van ajax hield zelf een mogelijke overgang tegen. De 24-jarige Duarte heeft aan FC Groningen aangegeven voor zijn kans bij ajax te gaan in plaats een mogelijke transfer naar Euroborg. Of FC Groningen in de winter opnieuw bij ajax en Duarte aanklopt om een overgang te bespreken is onduidelijk." Zou een fantastische speler voor FCG zijn. Lijkt me dat hij zijn toekomst bij Ajax steeds minder rooskleurig inziet. Hopelijk in de winterstop :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 december 2014 Share Geplaatst 7 december 2014 Matige pot vandaag, na de 1-0 nauwelijks kansen gecreëerd. Botteghin was wel weer goed bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 december 2014 Auteur Share Geplaatst 11 december 2014 "Albert Rusnák naar FC Groningen" Volgens bronnen rond het Amerikaanse ESPN FC neemt FC Groningen de Slowaakse Albert Rusnák per 1 januari a.s. over van Manchester City. Rusnak heeft in Engeland nog een contract tot 1 juli a.s.; de middenvelder werd in de eerste seizoenshelft verhuurd aan SC Cambuur. De sportsite meldt dat de gesprekken al in een vergevorderd stadium zouden zijn, en dat er in Groningen voor Rusnák een 3,5-contract zou klaarliggen. Tegenover RTV Noord wil FC Groningen niet reageren op welke naam dan ook, dus ook niet op die van Rusnák. Wel laat de FC tegenover de omroep weten vóór 1 januari a.s. graag nog een versterking te willen binnenhalen, waarbij de prioriteit uitgaat naar de vleugelpositie met een voorkeur voor links (1, 2), hetgeen in onze ogen duidt op een gewenste terugkeer naar een 433-systeem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 11 december 2014 Share Geplaatst 11 december 2014 Dat zou een zeer goede aanwinst zijn voor Groningen, ze waren toch ook weer bezig met Duarte? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 december 2014 Share Geplaatst 11 december 2014 Poeh dat zou wat zijn. Met Rusnak hebben ze alvast een opvolger voor Chery binnen en Duarte zou zeker een goeie daar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 december 2014 Share Geplaatst 11 december 2014 Toffe transfer, epic speler die Rusnak. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 december 2014 Auteur Share Geplaatst 11 december 2014 Zeker, prima speler voor Groningen. Duarte zou ook echt welkom zijn, iets meer voetbal in de ploeg. Heb ook gestemd voor het nieuwe shirt. Thuis optie 2, uit optie 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 december 2014 Share Geplaatst 11 december 2014 Dat eerste thuisshirt _O_ alleen dat heeft ook groen, mag dat wel? Al heeft PEC in beide tenue's ook wit, een met groen en een met blauw. Ziekelijk irritant met fifa als je dan een team met gelijksoortige shirts tegenkomt. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 december 2014 Auteur Share Geplaatst 19 december 2014 Hans Nijland: "Transfer van Albert Rusnák naar FC Groningen is waterdicht" De Telegraaf bericht vanmorgen over mogelijke onzekerheden inzake de transfer van Albert Rusnák naar FC Groningen. Volgens het management van de speler is er nog niks getekend tussen Rusnák en FC Groningen. Wij hebben zojuist gesproken met Hans Nijland, en de algemeen directeur van FC Groningen is klip en klaar: "De transfer is waterdicht, anders hadden wij dit nooit op onze site gezet. Wij hebben een akkoord met club (Manchester City, red.) en speler. Wij hebben Rusnák voor 3,5 jaar vastgelegd." Aidy Ward, zaakwaarnemer van Rusnák, liet tegenover De Telegraaf weten dat er nog geen akkoord is Rusnák en FC Groningen en dat alles nog open is, maar hierover is Nijland kort: "Ik zou niet weten waar die geluiden vandaan komen. Aan ons persbericht heb ik niets toe te voegen." Nijland wil geen bijzonderheden geven over wie wat heeft getekend, maar sluit het gesprek gedecideerd af: "Wij hebben Rusnák voor 3,5 jaar vastgelegd en hij gaat gewoon met ons mee op trainingskamp." Vaag gedraai van die zaakwaarnemer. Wil vast dat fanatieke publiek een beetje rustig houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Punt is dat het contract nog niet ondertekend is. Dat gebeurt na dit weekend zodat Rusnak het avontuur Cambuur mooi kan afsluiten. Snap verder dat Rusnak een hele goede voetballer is, maar nu hoop ik echt dat Chery weg gaat. Anders zet je Mahi of Antonia op de bank en dat zijn 2 spelers die ik graag zie spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Punt is dat het contract nog niet ondertekend is. Dat gebeurt na dit weekend zodat Rusnak het avontuur Cambuur mooi kan afsluiten. Snap verder dat Rusnak een hele goede voetballer is, maar nu hoop ik echt dat Chery weg gaat. Anders zet je Mahi of Antonia op de bank en dat zijn 2 spelers die ik graag zie spelen. Zijn er al geruchten over een eventueel vertrek deze winter? Want beide zijn te goed voor de bank en ze op de flank zetten is zonde van hun kwaliteiten. Die Mahi is inderdaad wel leuk spelertje, blijft gewoon lekker actietjes maken, ook als het even niet lukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Zijn er al geruchten over een eventueel vertrek deze winter? Want beide zijn te goed voor de bank en ze op de flank zetten is zonde van hun kwaliteiten. Die Mahi is inderdaad wel leuk spelertje, blijft gewoon lekker actietjes maken, ook als het even niet lukt. Ik heb nog niks gehoord of gelezen, maar ben de afgelopen jaren me ook minder gaan interesseren in FC Groningen. Komt puur door die V.d. Looi, uitstraling tactische onbenullige trainer. Maar het zal me niet verbazen als Chery bij meerdere clubs op het lijstje staat. Enige nadeel van Chery is dat het een wisselvallige speler is. 3 wedstrijden top, 3 wedstrijden oke en 4 wedstrijden zie je hem niet. Het is voor mij ook afwachten of hij gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 21 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 21 januari 2015 'FC Emmen wil Lukkien als nieuwe hoofdtrainer' 'FC Emmen wil Lukkien als nieuwe hoofdtrainer' 0:37 – Een promotie lonkt voor Dick Lukkien. De huidige assistent-trainer van FC Groningen is de voornaamste kandidaat om hoofdcoach van FC Emmen te worden, meldt het Dagblad van het Noorden. FC Emmen ziet in Lukkien de ideale opvolger van Joop Gall, wiens contract na dit seizoen afloopt. Eerder werd al duidelijk dat Gall niet in aanmerking komt voor contractverlenging. Naar verluidt hebben FC Emmen en Lukkien al een 'oriënterend gesprek' gehad en krijgt deze ontmoeting volgende week een vervolg. De 42-jarige Lukkien is sinds de zomer van 2013 als assistent-trainer aan het eerste elftal van FC Groningen verbonden. Onlangs werd bekend dat hij een nieuw contract kan tekenen in Euroborg. Ik hoop het niet. Lukkien is een beetje de mastermind achter Van Looi. Zou hem graag lang bij de club zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Ik hoop het niet. Lukkien is een beetje de mastermind achter Van Looi. Zou hem graag lang bij de club zien. Ze mogen v.d. Looi wel hebben. Breng hem zelf heen op de fiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Beetje koud, maar heerlijk avondje gehad gisteren. Tibbling was duidelijk de beste man aan Gronings zijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Beetje koud, maar heerlijk avondje gehad gisteren. Tibbling was duidelijk de beste man aan Gronings zijde. Die heb ik nu 2x zien spelen en ik ben al overtuigd. Echt een leuke speler, alleen kerel heeft echt een bolle kop. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Die heb ik nu 2x zien spelen en ik ben al overtuigd. Echt een leuke speler, alleen kerel heeft echt een bolle kop. ;c Beetje een Hobbit :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 :r:r Van Nieff trouwens hey, wat een doelpunt. Doet ie ook gewoon ff he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Die peerde hij lekker binnen ja, sowieso heeft die jongen een lekker linkerbeen. Al werd er ook wel echt heeeeeel treurig verdedigd door Vitesse daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten