Marcos Geplaatst 2 augustus 2013 Share Geplaatst 2 augustus 2013 Oh haha , nja meen me dat van vorig seizoen te herinneren maar zal wel niet dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 augustus 2013 Share Geplaatst 2 augustus 2013 Toevallig was de thuiswedstrijd tegen jullie die ene wedstrijd die hij besliste bedenk ik me net :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 augustus 2013 Share Geplaatst 3 augustus 2013 Mooie eerste zege en natuurlijk dik verdiend. De aankopen zagen er goed uit gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 Vond zelf vd Velden in balbezit tegenvallen. Was wel vaak nuttig door zijn loopvermogen en wat intercepties. Wijnaldum degelijk, Chery natuurlijk heel goed. Botteghin begon wat onwennig met wat domme overtredingen, speelde daarna ook een dijk van een pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bewaker Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Zag er aanvallend leuk uit afgelopen zaterdag. Enkele soepele aanvallen en mooie voorzetten. Nu maar hopen dat dit doorgezet kan worden. Verder nog maar afwachten hoe de verdediging uit gaat pakken, want kan niet zeggen dat ze echt getest zijn tegen NEC en er vloog er toch nog één in! Als er komend weekend weer net zoveel druk gezet wordt en de aanvallen weer net zo soepel gaan zie ik Utrecht puntloos naar huis gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Dat 16 jarig jochie is wel aardig talent volgens mij, speelde hij vorig jaar ook niet eens mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bewaker Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Dat 16 jarig jochie is wel aardig talent volgens mij, speelde hij vorig jaar ook niet eens mee? Hij is vorig seizoen 4 keer ingevallen. Hij stond ergens begin 2013 in de belangstelling van City en enkele andere Engelse clubs en zat toen meteen bij de selectie en mocht meteen de eerste wedstrijd invallen! Moet echt een toptalent zijn, maar vraag me af wat zijn positie wordt als De Leeuw weer bij de selectie komt en als Zeefuik weer een keer fit wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Ach, Groningen heeft 'm gewoon geflasht. Ff in de publiciteit brengen zodat hij een contract tekende. Speelt gewoon zijn wedstrijden met A1/Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Wel een uitstekende spitsengoal btw. Toch vrij moeilijk om zo'n bal erin te knikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Wel lachen om te zien die jongen. Zelf altijd tegen gevoetbald, ik had niet gedacht dat die er nu al zou wezen. Zo goed was die ook weer niet dacht ik. Laatst was ook Groningen B1-Ajax B1 toen stak hij er ook niet echt bovenuit. Wel lachen om te zien dat het wel degelijk een toptalent is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Hij is vorig seizoen 4 keer ingevallen. Hij stond ergens begin 2013 in de belangstelling van City en enkele andere Engelse clubs en zat toen meteen bij de selectie en mocht meteen de eerste wedstrijd invallen! Moet echt een toptalent zijn, maar vraag me af wat zijn positie wordt als De Leeuw weer bij de selectie komt en als Zeefuik weer een keer fit wordt. Grapjas :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 7 augustus 2013 Share Geplaatst 7 augustus 2013 Ik moet bij het zien van v/d Velden in een FC-shirt toch steeds denken aan Martijn Meerdink in een FC-shirt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 7 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2013 Re: FC Groningen Wat vond ik dat een eikeltje :-( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bewaker Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Ben heel benieuwd naar komende zondag of er een goed vervolg aan vorige week gegeven kan worden. Ik heb vorige week de wedstrijd van Utrecht tegen GAE moeten missen, maar afgaande op de vorm van Utrecht moeten ze toch wel puntloos naar huis gestuurd worden. het enige verschil voor utrecht zal wel zijn dat ze nu niet het spel hoeven te maken, maar gewoon lekker achterover kunnen hangen. Maar ook meteen een goede test of groningen met het 'nieuwe' middenveld het spel echt kan maken en niet in de val gaat lopen! Daarnaast ook erg benieuwd of we Ekong te zien gaan krijgen en hoe hij gaat presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 6 oktober 2013 Share Geplaatst 6 oktober 2013 Goede pot vandaag. Lange tijd geleden dat ik weer eens heb genoten in de Euroborg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 oktober 2013 Share Geplaatst 6 oktober 2013 Goede pot vandaag. Lange tijd geleden dat ik weer eens heb genoten in de Euroborg Gewoon kijken naar Kostic dan geniet je al :< Wat een speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 oktober 2013 Share Geplaatst 6 oktober 2013 Hoeveel moet die Zivkovic kosten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 7 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 7 oktober 2013 Re: FC Groningen 3,5 mjn ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Gewoon kijken naar Kostic dan geniet je al :< Wat een speler. Klopt, geweldige speler. Liep op een gegeven moment Johansson gewoon 3/4 keer voorbij alsof ie er niet stond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 oktober 2013 Share Geplaatst 10 oktober 2013 Groningen-speler doet voor camera verstandelijk gehandicapte na FC Groningen-verdediger Giliano Wijnaldum heeft na het jaarlijkse G-voetbaltoernooi in Glimmen voor de camera van OOG-TV een verstandelijk gehandicapte geïmiteerd. Tijdens het G-toernooi wordt gevoetbald met spelers, die een verstandelijke of lichamelijke beperking hebben. Aan het eind van de dag deed Wijnaldum twee keer een verstandelijk gehandicapte na. De spelers van FC Groningen hadden na het toernooi de camera van OOG-TV overgenomen en gingen elkaar interviewen. FC Groningen heeft nog niet gereageerd op het voorval. Inmiddels is het filmpje door diverse internetfora overgenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 10 oktober 2013 Share Geplaatst 10 oktober 2013 ;e Als je dat een keer doet als je 12 bent kan ik wel inkomen, maar dit is toch gewoon triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2013 Ook echt na een G-voetbaltoernooi he. Lekker respectloze manier om zo'n dag te eindigen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 november 2013 Auteur Share Geplaatst 4 november 2013 Hierzo Chiemel ;) Om dan maar OT te blijven: ontiechelijk dom van Wijnaldum :( Hele muur van FCG spelers om die gladjanus heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 (bewerkt) Haha [MENTION=139]Niels[/MENTION]; FC Groningen had zeker kunnen winnen, maar gelijkspel was ergens wel terecht. Had toch regelmatig het idee dat Roda JC er makkelijk doorheen kwam met oa Donald en Nemeth. Gelukkig werden ze beide gewisseld. Scheidsrechter floot zeer discutabel. Laatste penalty wel gewoon terecht. Kappelhof vond ik overigens Man of the Match, maar dat valt voor een CV nooit echt op natuurlijk. Ik heb trouwens niet meer de overtreding in de eerste helft gezien waarvan wij dachten dat het een penalty moest zijn voor FC (zat namelijk in het stadion zelf). Zo maar ff opzoeken. Geloof dat het Dijkhuizen op Chery was. EDIT: die overtreding wordt dus nergens getoond.. 4 november 2013 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 Betwijfel of die het fakete voor de camera.. Wat een domme overtreding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten