Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Vond zelf vd Velden in balbezit tegenvallen. Was wel vaak nuttig door zijn loopvermogen en wat intercepties. Wijnaldum degelijk, Chery natuurlijk heel goed. Botteghin begon wat onwennig met wat domme overtredingen, speelde daarna ook een dijk van een pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag er aanvallend leuk uit afgelopen zaterdag. Enkele soepele aanvallen en mooie voorzetten. Nu maar hopen dat dit doorgezet kan worden.

Verder nog maar afwachten hoe de verdediging uit gaat pakken, want kan niet zeggen dat ze echt getest zijn tegen NEC en er vloog er toch nog één in!

Als er komend weekend weer net zoveel druk gezet wordt en de aanvallen weer net zo soepel gaan zie ik Utrecht puntloos naar huis gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat 16 jarig jochie is wel aardig talent volgens mij, speelde hij vorig jaar ook niet eens mee?

Hij is vorig seizoen 4 keer ingevallen. Hij stond ergens begin 2013 in de belangstelling van City en enkele andere Engelse clubs en zat toen meteen bij de selectie en mocht meteen de eerste wedstrijd invallen! Moet echt een toptalent zijn, maar vraag me af wat zijn positie wordt als De Leeuw weer bij de selectie komt en als Zeefuik weer een keer fit wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel lachen om te zien die jongen. Zelf altijd tegen gevoetbald, ik had niet gedacht dat die er nu al zou wezen. Zo goed was die ook weer niet dacht ik. Laatst was ook Groningen B1-Ajax B1 toen stak hij er ook niet echt bovenuit. Wel lachen om te zien dat het wel degelijk een toptalent is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is vorig seizoen 4 keer ingevallen. Hij stond ergens begin 2013 in de belangstelling van City en enkele andere Engelse clubs en zat toen meteen bij de selectie en mocht meteen de eerste wedstrijd invallen! Moet echt een toptalent zijn, maar vraag me af wat zijn positie wordt als De Leeuw weer bij de selectie komt en als Zeefuik weer een keer fit wordt.

Grapjas :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben heel benieuwd naar komende zondag of er een goed vervolg aan vorige week gegeven kan worden. Ik heb vorige week de wedstrijd van Utrecht tegen GAE moeten missen, maar afgaande op de vorm van Utrecht moeten ze toch wel puntloos naar huis gestuurd worden. het enige verschil voor utrecht zal wel zijn dat ze nu niet het spel hoeven te maken, maar gewoon lekker achterover kunnen hangen. Maar ook meteen een goede test of groningen met het 'nieuwe' middenveld het spel echt kan maken en niet in de val gaat lopen!

Daarnaast ook erg benieuwd of we Ekong te zien gaan krijgen en hoe hij gaat presteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groningen-speler doet voor camera verstandelijk gehandicapte na

FC Groningen-verdediger Giliano Wijnaldum heeft na het jaarlijkse G-voetbaltoernooi in Glimmen voor de camera van OOG-TV een verstandelijk gehandicapte geïmiteerd.

Tijdens het G-toernooi wordt gevoetbald met spelers, die een verstandelijke of lichamelijke beperking hebben. Aan het eind van de dag deed Wijnaldum twee keer een verstandelijk gehandicapte na. De spelers van FC Groningen hadden na het toernooi de camera van OOG-TV overgenomen en gingen elkaar interviewen.

FC Groningen heeft nog niet gereageerd op het voorval. Inmiddels is het filmpje door diverse internetfora overgenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha [MENTION=139]Niels[/MENTION];

FC Groningen had zeker kunnen winnen, maar gelijkspel was ergens wel terecht. Had toch regelmatig het idee dat Roda JC er makkelijk doorheen kwam met oa Donald en Nemeth. Gelukkig werden ze beide gewisseld.

Scheidsrechter floot zeer discutabel. Laatste penalty wel gewoon terecht. Kappelhof vond ik overigens Man of the Match, maar dat valt voor een CV nooit echt op natuurlijk.

Ik heb trouwens niet meer de overtreding in de eerste helft gezien waarvan wij dachten dat het een penalty moest zijn voor FC (zat namelijk in het stadion zelf). Zo maar ff opzoeken. Geloof dat het Dijkhuizen op Chery was.

EDIT: die overtreding wordt dus nergens getoond..

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites