Big Mike Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 Snap echt niet waarom een mooie nuchtere club als Groningen zo'n mediageile kwal als Maaskant aanstelt als trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 Hoeveel krediet heeft Maaskant nog in Groningen? Staan de supporters nog achter hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 Reken maar dat Maaskant het seizoen gaat afmaken, want hij had maar voor een jaar getekend. Dus het zou onhandig zijn om Maaskant nu te gaan ontslaan ivm financiën. [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]. Dat is heel simpel. We hadden voor dit seizoen Pieter Huistra, een saaie man zonder enige uitstraling. Zoiets heeft absoluut invloed op het publiek, omdat hij altijd zijn spelers bleef prezen, ondanks bijvoorbeeld een 0-4 nederlaag. Daar wilde Groningen dus wat in veranderen, wat resulteerde in Maaskant. Een positief ingestelde trainer met veel uitstraling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 https://twitter.com/TimSparv/status/267580898147438592/photo/1 Huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 15 november 2012 Share Geplaatst 15 november 2012 Maaskant zal idd niet weg gaan nee. En het ligt gewoon tegenwoordig allemaal veel dichter bij elkaar op de 'net niet/net wel' plaatsen. En we hebben gewoon kwaliteit verloren, maar op kracht en inzet gaan we het gewoon redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 Leuk dat Luciano goed keepte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 Wel leuk, maar ben er niet blij mee. Ben echt benieuwd waarom Bizot en in mindere mate Van der Lei geen kans krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 Haha ja ik ben dan ook geen Groningen fan ;c Maar vind Luciano gewoon een leuke gast hoe die zich presenteert en is ook geliefd volgens mij bij de spelers. Heeft ook soms van die fantastische reflexen is trouwens ook nog keeper van het jaar geworden bij Belgie. Jammer dat hij dit jaar zoveel fouten maakt. Bizot was bij Ajax een solide keeper en bij Cambuur keepte hij gewoon goed dus snap ook niet dat hij geen kans krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 Luciano ligt inderdaad zeer goed bij de spelers. Z'n eerste volledige seizoen won hij ook de zilveren schoen in het Telegraaf klassement alleen heeft hij dat niveau niet kunnen vast houden. Wel goede reflexen ja, maar geen enkele bal klemvast. Heb Bizot verder nog niet zien keepen, maar veel slechter dan Luciano kan gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 november 2012 Share Geplaatst 23 november 2012 Género Zeefuik is uit de selectie gezet bij FC Groningen. De 22-jarige aanvaller is bezig aan zijn eerste seizoen in het noorden, maar kan niet overtuigen en maakte pas één doelpunt: dit, ondanks dat Robert Maaskant hem in alle dertien wedstrijden in de basis opstelde. De club vindt Zeefuik te zwaar en wil ook dat hij meer doelpunten gaat maken. De verwijdering uit de selectie moet hem wakker schudden. Maaskant kwam tijdens de persconferentie van vrijdag te spreken over Zeefuik. In aanloop naar de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk besloot de coach van FC Groningen zijn aanvaller niet bij de spelersgroep te houden. Niet alleen het gewicht van Zeefuik, maar ook zijn ondermaatse prestatie in de vorige wedstrijd tegen AZ (1-1) wordt hem aangerekend. “Het ideale gewicht van Zeefuik is bij ons bekend en wij hebben hem twee maanden de tijd gegeven om daar in de buurt te komen.” “Dat is niet gelukt”, tekent RTV Noord op uit de mond van de trainer. Zeefuik kan door nu een aantal weken buiten de wedstrijdselectie gehouden te worden zeven dagen per week gericht en strenger aan een bepaald programma werken. FC Groningen beschouwt hem nog wel officieel als eerste spits, maar wil wel veranderingen zien. Vorig seizoen maakte Zeefuik zes goals in het shirt van NEC, waarna FC Groningen hem overnam van PSV. Je meent het :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 23 november 2012 Share Geplaatst 23 november 2012 Stef terug, en dan samen met De Leeuw in de spits, probleem opgelost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 23 november 2012 Share Geplaatst 23 november 2012 Stef is niet goed genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 november 2012 Share Geplaatst 23 november 2012 Je bedoelt toch niet Stef Nijland hè? :-D Wat een angstige haas is dat in het veld zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 november 2012 Share Geplaatst 24 november 2012 We mogen godsgelukkig zijn dat we die toen voor 3 miljoen hebben verkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 24 november 2012 Share Geplaatst 24 november 2012 Stef is wel een speler die Groningen mist hoor. Nu moet alle creativiteit van Sparv, Kieftenbeld of de Leeuw komen. Dus ik ben het wel met [MENTION=12865]Petert[/MENTION] eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Jeej Frank is het met me eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Rasmus. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Hmm, wellicht betekent het dat Kieftenbeld of Sparv er dus uit gaat. Dat betekent dus dat Sparv zijn contract niet wordt verlengd en dus weggaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Lindgren heerlijke aankoop ja! Denk wel dat ie een dik salaris heeft. Hoe oud is die gast? 28 ofzo? Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Lindgren heerlijke aankoop ja! Denk wel dat ie een dik salaris heeft. Hoe oud is die gast? 28 ofzo? Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Gisteren 28 geworden. ;) Zeker een goeie voor Groningen. Vaak constant ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Lindgren heerlijke aankoop ja! Denk wel dat ie een dik salaris heeft. Hoe oud is die gast? 28 ofzo? Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Lijkt me niet, is ontslagen bij zijn vorige club. Verstuurd van mijn laptop met toetsenbord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Lijkt me niet, is ontslagen bij zijn vorige club. Verstuurd van mijn laptop met toetsenbord :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Gisteren 28 geworden. ;) Zeker een goeie voor Groningen. Vaak constant ook. Doh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Lijkt me niet, is ontslagen bij zijn vorige club. Verstuurd van mijn laptop met toetsenbord :mrgy: haha ja te lui om het weg te halen Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Goede wedstrijd. Buiten een kans amper in de problemen geweest. Mooi ook dat die 16-jarige zijn debuut mocht maken, maakte meteen meer indruk dan Texeira in de hele wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten