Pino Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 In mijn ogen zou een plek bij de eerste negen wel kunnen qua selectie, hadden niet veel ingeleverd t.o.v. het jaar ervoor Hun topscorer (Matavz), Beste verdediger (Granqvist) en een zeer goede linksback die uitstekend samenwerkte met hun beste speler (Stenman) Dat noem ik toch wel veel inleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Matavz is in mijn ogen goed vervangen voor Texeira, maar was idd Granqvist en Stenman vergetenNou in mijn ogen bakt die Texeira er helemaal niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Dan heb jij goede ogen. Ik heb alle wedstrijden gezien en potentie heb ik ook nog niet kunnen ontdekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Heeft hij dan goede of slechte ogen? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Matavz is in mijn ogen goed vervangen voor Texeira, maar was idd Granqvist en Stenman vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik had het over de ogen van Joery, Mr. Eko ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Oh, I see. Never mind dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Die Texeira kan alleen maar bankdrukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik zie de potentie wel bij die jongen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2012 Waarvan meerdere in 1 wedstrijd. Dus in 4-5 van de 23 wedstrijden scoren is niet zoveel voor een spits die Tadic naast zich heeft. Dit seizoen vond ik Bacuna ook slecht :( Was vorig jaar toch wel lekker bezig, op wat onbesuistheden na. Iemand een idee voor een mogelijke opvolger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basiztaz Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Ze moeten gewoon 11 nieuwe spelers halen, dan hebben ze volgend jaar misschien een kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Het gaat er toch niet om hoe Matavz heeft gepresteerd in een ander team? Maar in het team van Groningen, en daar heeft hij er toen 16 ingelegd in 29 wedstrijden. En dit seizoen 3 in 4 wedstrijden bij Groningen nog, die vergeet je er voor het gemak even bij te tellen. En Texeira heeft er 30 gespeeld. Dus qua doelpunten zit hij op de helft van Matavz, en sowieso heeft hij mij qua spel nog niet kunnen overtuigen en hij heeft niet de chemie met Tadic, die Matavz wel had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Die zwarte spits van Sparta? Akpala, Akabala zoiets. Scoorde aan de lopende band dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Bokila. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2012 Sowieso zou het goed voor Groningen zijn als ze Zoet proberen te huren, kan Luciano lekker tangodansen. En Kwakman eruit, vind ik zo'n waardeloze verdediger met een te grote bek ;e Wel jammer nu dat Erwin Koeman al een club heeft, wel mooi als die weer bij Grunn kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Oh wacht Akpala is een andere spits. Ik doelde inderdaad op Bokila. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Steijns? Are you drunk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Potdorie. Was gisteren nog in het stadion voor een afspraak. Als ze dit nou even een dag eerder hadden gedaan, dan zat ik voor een dubbeltje op de eerste rang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Goed nieuws. Ik zeg; haal Adrie Koster terug naar NL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Die zal inderdaad wel heel graag CL opgeven voor FC Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smitte Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Ron Jans terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Wat moet die bij Groningen? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Die zal inderdaad wel heel graag CL opgeven voor FC Groningen. Adrie Koster is ontslagen bij Club Brugge he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Robert Maaskant nadat hij klaar is in Texas? Bleef hij alleen de zomer dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik lees namen op twitter, doe normaal :cab: Van Gaal, Adriaanse. :cab: Passen niet bij Fc G en andersom. Jans terug wil publiek niet denk ik, maar Jans zelf ook niet lijkt me. Lijkt er toch op dat Erwin Koeman te vroeg heeft gekozen, die was denk ik wel een zeer reeele kandidaat. Net als Brood anders. Die Veldhoven hoef ik niet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten