Wokulski Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Is dit een fout of ben ik daadwerkelijk de eerste die dit scrobblet? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Blijkbaar Yitobscuurshita Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 M'n scrobbler doet wel een beetje raar. Scrobblet itunes niet meer en heeft de verkeerde artiesten af en toe, meer mensen last van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Ik niet, maar ik scrobble alleen nog maar via Spotify. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martino Geplaatst 20 april 2015 Auteur Share Geplaatst 20 april 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 M'n scrobbler doet wel een beetje raar. Scrobblet itunes niet meer en heeft de verkeerde artiesten af en toe, meer mensen last van? Nieuwste i-tunes update scrobblet hij niet meer al een tijdje. Was al een on-officiele fix voor maar weet niet of ze het zelf ook al gefixt hebben inmiddels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Nieuwste i-tunes update scrobblet hij niet meer al een tijdje. Was al een on-officiele fix voor maar weet niet of ze het zelf ook al gefixt hebben inmiddels Dat zal het zijn dan ja, want heb pas net geupdate ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Dat zal het zijn dan ja, want heb pas net geupdate ;c Ja, heeft te maken met de update. Je moet even op het forum kijken van Lastfm. Daar wordt alles uitgelegd hoe je weer kan scrobblen. Totaal niet moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 (bewerkt) Geen KING KENDRICK? Waar is je smaak gebleven? :cab: Check die ziekelijke teksten: I been A-1 since day one, you niggas boo boo Your home boy, your block that you're from, boo boo Lil hoes you went to school with, boo boo Baby mama and your new bitch, boo boo We was in the hood, 14 with the deuce-deuce 14 years later going hard, like we used to on the dead homies On the dead homies boo boo _O_ 21 april 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Ik ben helaas niet gezegend met smaak :( Maar die tekst is hard man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 mei 2015 Share Geplaatst 2 mei 2015 Oddisee's nieuwe plaat al gecheckt [MENTION=44]_Pjotr_[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 2 mei 2015 Share Geplaatst 2 mei 2015 (bewerkt) Ja, op bandcamp, vond hem heel tof. Maar ik wil een hardcopy, en die zijn er voorlopig(?) niet. Edit: Ik ben wel verbaasd dat jij Oddisee tof vindt... Is niet het standaardwerk wat je leuk vindt namelijk, maar kwaliteit verloochent zich niet. 2 mei 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 mei 2015 Share Geplaatst 2 mei 2015 Ja, op bandcamp, vond hem heel tof. Maar ik wil een hardcopy, en die zijn er voorlopig(?) niet. Edit: Ik ben wel verbaasd dat jij Oddisee tof vindt... Is niet het standaardwerk wat je leuk vindt namelijk, maar kwaliteit verloochent zich niet. Ken hem vooral als producer, maar zijn plaat hiervoor heb ik uitvoerig beluisterd. Tijdje terug die track Own Appeal vind ik echt zo chill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Own Appeal is ook een van mijn persoonlijke favorieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Hele tijd problemen gehad met scrobblen maar deze week werkte alles weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 (bewerkt) Wat vind je van dat album van KL? [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; 12 mei 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Wat vind je van dat album van KL? [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Niet zo goed als Good Kid, M.A.A.D. City, al is het wel een groeiplaatje. Nu drie keer geluisterd en hij werd elke keer wel iets beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Ik ben iig blij dat veel hiphopheads van mijn generatie het niet pruimen, ik dacht dat het aan mijn überselectieve oortjes lag. Het is gewoon een generatieding, maar ik vind het ook niet echt credible om te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Tering luister echt veel te weinig de laatste tijd. Wel Gorguts eindelijk aan het waarderen. _O_ Een van de bands die aantonen dat muziek lelijk en imperfect kan klinken, maar tegelijk steen en steengoed kan zijn. Wat een geniale gekken zijn dat toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Wat ziet mijn oogje daar Kerfts? Lupe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Wat ziet mijn oogje daar Kerfts? Lupe? Alleen dit nummer 4-ZblKY48w4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten