Status Quo Geplaatst 16 juni 2007 Share Geplaatst 16 juni 2007 Ja, daar is heel wat om te doen geweest... Eerst dacht men dat de tune enkel voor dat spotje was gemaakt, maar later is dan gebleken dat het toch een 'echt' liedje was. Message of the Blues - LA Alleen is de lyrics wat aangepast, en de Say Hey van die kleine staat er ook niet op. http://www.myspace.com/messageoftheblues Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 16 juni 2007 Share Geplaatst 16 juni 2007 Bedankt voor de info Ruben :). Ik kan het nummer echter nergens downloaden :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 juni 2007 Share Geplaatst 16 juni 2007 Nee, ik kan hem ook nergens vinden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 juni 2007 Share Geplaatst 18 juni 2007 Hoe heet dat nummer dat op het eindfilmpje van 10 was na de wedstrijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 19 juni 2007 Share Geplaatst 19 juni 2007 Ida Corr - Let me think about it(Fedde Le Grand remix) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koeneloen Geplaatst 20 juni 2007 Share Geplaatst 20 juni 2007 Ze draaien ook nog zo'n ander nummer op Talpa.. Welke is da? Het is in ieder geval Engelstalig en een mannenstem:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 25 juni 2007 Share Geplaatst 25 juni 2007 Enur Feat Natasja - Calabria 2007 Weet iemand meer van dit soort muziek, het is voor een meisje maar ik ben er niet echt in thuis.. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 27 juni 2007 Share Geplaatst 27 juni 2007 Hele domme vraag misschien, ben niet zo in to dit soort muziek 79qsq0aZ15s Welk nummer start het filmpje mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight Geplaatst 27 juni 2007 Share Geplaatst 27 juni 2007 Volgens mij is het origineel van Limb Bizkit of zij hebben het juist gecoverd. Ja hebben: Ik hoop dat je er wat aan hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 27 juni 2007 Share Geplaatst 27 juni 2007 Mijn dank is groot(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 3 juli 2007 Share Geplaatst 3 juli 2007 Nu het bijna weer Tour de France tijd is, ben ik op zoek naar het volgende liedje: Dalida - Buenas noches mi amor Die lied is vooral bekend van het tv programma de avondetappe met Mart Smeets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Status Quo Geplaatst 3 juli 2007 Share Geplaatst 3 juli 2007 Heb ik hier liggen, ik zal je toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 3 juli 2007 Share Geplaatst 3 juli 2007 Ruben mijn dank is groot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Status Quo Geplaatst 3 juli 2007 Share Geplaatst 3 juli 2007 Kleine moeite.. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 4 juli 2007 Share Geplaatst 4 juli 2007 Volgens mij is het origineel van Limb Bizkit of zij hebben het juist gecoverd. The Who ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 5 juli 2007 Share Geplaatst 5 juli 2007 Heeft iemand het italiaans volkslied voor me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomterhorst Geplaatst 6 juli 2007 Share Geplaatst 6 juli 2007 Weet iemand hoe het nummer wat je tijdens het jumpen hoort heet? http://www.youtube.com/watch?v=J9GQK-t6Uj4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fellaini Geplaatst 6 juli 2007 Share Geplaatst 6 juli 2007 Zombie nation, oorspronkelijk door Kernkraft 400, maar ik neem aan dat we hier te maken hebben met een remix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomterhorst Geplaatst 6 juli 2007 Share Geplaatst 6 juli 2007 Ja het is idd een remix maar nu weet ik in ieder geval waar ik op moet zoeken, bedankt :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 6 juli 2007 Share Geplaatst 6 juli 2007 DJ Furax - Zombie Nation Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 juli 2007 Share Geplaatst 6 juli 2007 Hoe heet die ene pokoe eigenlijk met zo een randdebiel die over straat loopt met geloof ik een bruine jas aan en die loopt dan een beetje te zingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 juli 2007 Share Geplaatst 7 juli 2007 Hoe heet dat nummer wat Shakira nu aant zingen is op Ned. 3? Met die gozert in dat blauwe pak. Is Spaans oid. Edit: Die vent heet dus Gustavo Ferati ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilhelmgras Geplaatst 7 juli 2007 Share Geplaatst 7 juli 2007 wouter, bedoel je 'we don't care' van de audio bullies? of bitterseet symphony van the verve? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 13 juli 2007 Share Geplaatst 13 juli 2007 Bedankt voor de info Ruben :). Ik kan het nummer echter nergens downloaden :S Waarom rip je hem niet gewoon van myspace af? En anders wil ik dat wel doen :) Kleine moeite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 20 juli 2007 Share Geplaatst 20 juli 2007 Heeft iemand het italiaans volkslied voor me? oEg6Ym0ZXtQ JzejR2B8Cjw _O_ ''Il Canto degli Italiani'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten