Maxxiiem Geplaatst 14 april 2010 Share Geplaatst 14 april 2010 Ja ik weet het maar weet echt niet meer hoe 't nummer ging, kwam het toevallig tegen nadat ik op youtube.com ging en stond op de voorpagina. En als ik dit schrijf weet ik 't ineens weer :cab:. Harvey Stripes ft. Max B - Paid:banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 14 april 2010 Share Geplaatst 14 april 2010 http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7156 Weet iemand hoe dat lied heet wat ongeveer bij minuut 1 begint? Oja, let niet op het slechte acteren van de PSV`ers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 april 2010 Share Geplaatst 14 april 2010 Had 't ook al gezien. Phoxy mag echt niet weg gaan hoor. Eerst Reis en Danko en nu Phoxy ook nog :evil: Dr Kucho and Gregor Salto - Can't stop playing heet het nummer trouwens. Weet niet of dit het origineel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 15 april 2010 Share Geplaatst 15 april 2010 Ik zoek een nummer, heb de melodie ervan even gesampled met fruity loops: http://www.mediafire.com/?dmmmamjmm2k Het nummer heeft ook een clip, dezelfde als die van Yves LaRock - Rise Up (touwtjespringen) Alvast bedankt. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 15 april 2010 Share Geplaatst 15 april 2010 Ik kan het bestand niet openen :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 15 april 2010 Share Geplaatst 15 april 2010 Heb ff youtube gedaan want die mp3 deed 't bij mij ook niet: en in de clip gaan ze dus touwtjespringen... Het nummer is een beetje trance/house/club/electro en is, maar dit weet ik niet zeker, ooit eens grandslam geweest op slam fm. hbgHRjVoql8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 april 2010 Share Geplaatst 15 april 2010 Ik weet echt precies welke je bedoelt (denk ik), met trompetten die dat deuntje maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henjo Geplaatst 17 april 2010 Share Geplaatst 17 april 2010 Ik ken hem ook, vond het toen wel een leuke clip maar ik weet ook niet hoe die heet. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 april 2010 Share Geplaatst 18 april 2010 Haha, vreselijk irritant, ken hem ook, maar geen idee hoe het precies heet. Iets met Bucobino, bucobina, zoiets ;e EDIT: Hebbes: [YOUTUBE]8lvCB8qguoY[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 18 april 2010 Share Geplaatst 18 april 2010 Haha baas eindelijk _O_ je wilt niet weten hoelang ik me kapot gedacht heb over welk nummer dat was he. :cab: edit: he da's wel een andere clip. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 18 april 2010 Share Geplaatst 18 april 2010 Had 't ook al gezien. Phoxy mag echt niet weg gaan hoor. Eerst Reis en Danko en nu Phoxy ook nog :evil: Dr Kucho and Gregor Salto - Can't stop playing heet het nummer trouwens. Weet niet of dit het origineel is. Thanx mate! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 20 april 2010 Share Geplaatst 20 april 2010 Ik zoek zoek een nummer dan hoor je iemand rustig zingen met een gitaar op de achtergrond. En het eerste wat hij zingt is iets van You say you love me but i know you lie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 20 april 2010 Share Geplaatst 20 april 2010 Ik zoek zoek een nummer dan hoor je iemand rustig zingen met een gitaar op de achtergrond. En het eerste wat hij zingt is iets van You say you love me but i know you lie mAh--lH0H3U Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 20 april 2010 Share Geplaatst 20 april 2010 (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 april 2010 Share Geplaatst 25 april 2010 Pfoeh kzoek zo'n nr, gezongen door een vrouw, beetje vrolijk nummer wel waarin ze een keer zegt: dont you turn your back to me, o.i.d., hoorde het gisternacht op de radio, probeerde het te onthouden maar met dat geschreeuw in de auto kon dat moeilijk :cab: En de melodie ging meer zo van: wohohohohoo, hopelijk kan iemand hier wat mee :cab: Wil het nu te graag weten hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 april 2010 Share Geplaatst 25 april 2010 8s4c8t9jUcY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 25 april 2010 Share Geplaatst 25 april 2010 Zeker niet Alphabeat - Spell he?:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 april 2010 Share Geplaatst 26 april 2010 @Richard: das niet zo'n vrolijk nr he ;) toch bedankt @Larske: Neh hehe, heb echt geen idee wie de zangeres zou kunnen zijn ook ;/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 april 2010 Share Geplaatst 26 april 2010 Had het nummer niet geluisterd. Was de eerste hit die ik kreeg bij google.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 26 april 2010 Share Geplaatst 26 april 2010 @ Randy, op welke zender had je hem gehoord, sommige zenders houden er een lijst op na waar ze alle gespeelde nummers per uur tonen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 april 2010 Share Geplaatst 26 april 2010 Q-music, weet alleen niet of die een lijst bijhouden ;/ Edit: wel dus _O_ d1Bce5aXxf0 Mijn held van de dag: Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 april 2010 Share Geplaatst 30 april 2010 Jongens. Het nummer dat ik zoek heet foenetisch gezien: 'Soesehkjoe' en ik kan niet op de echte spelling komen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 april 2010 Share Geplaatst 30 april 2010 Susie Q? 1mxaA-bJ35s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 april 2010 Share Geplaatst 30 april 2010 Held Richard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 1 mei 2010 Share Geplaatst 1 mei 2010 Wat is de officiële versie van die houseremix van "Tu vuo fa l'Americano" ? BqlJwMFtMCs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten