Antharas Geplaatst 6 juli 2009 Share Geplaatst 6 juli 2009 Ik ben op zoek naar het liedje dat gebruikt wordt voor de reclame van MTV World Stage. Ik ben er bijna zeker van dat het van REM is. Iemand een idee? Heb het al, het heet Orange Crush. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sean. Geplaatst 7 juli 2009 Share Geplaatst 7 juli 2009 Mannen, Wie o wie weet hoe het nummer heet die gister op NL 3 was bij Michael Jackson. Het is een liedje met soort van klassieke zang. Wordt ook vaak gebruikt bij opkomst op diplomauitreikingen ed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 juli 2009 Share Geplaatst 7 juli 2009 Geen idee, maar ik was er een paar weken geleden ook naar opzoek. Kon het alleen niet zo goed omschrijven. Gregoriaanse staccato zang met pauken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 7 juli 2009 Share Geplaatst 7 juli 2009 O Fortuna uit Carmina Burana? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 7 juli 2009 Share Geplaatst 7 juli 2009 iemand downloads van albums van MJ? dan doel ik met name op thriller en dangerous Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sean. Geplaatst 7 juli 2009 Share Geplaatst 7 juli 2009 O Fortuna uit Carmina Burana? Ja dit is 'm. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 7 juli 2009 Share Geplaatst 7 juli 2009 Iemand die Tool-Right in Two voor me heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 7 juli 2009 Share Geplaatst 7 juli 2009 iemand downloads van albums van MJ? dan doel ik met name op thriller en dangerous Nzbtjes poppen nu op nieuwsgroepen. Als je liever een del wil upload ik ze morgenavond wel even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 8 juli 2009 Share Geplaatst 8 juli 2009 Iemand Red Morning Light by Kings Of Leon, van het eerste album Youth & Young Manhood voor me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 8 juli 2009 Share Geplaatst 8 juli 2009 Het was toch kutmuziek? :cab: Mwah, dat deuntje is best legendarisch, ik kende eigenlijk alleen die van Alien Ant Farm maar deze is ook wel te doen. En verder heb ik mijn mening over MJ toch wel wat bijgesteld want ik heb een paar dingen live gezien van m dat ie het echt niet slecht deed en als je wat beter naar sommige nummers luistert dan zijn die ook helemaal niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 8 juli 2009 Share Geplaatst 8 juli 2009 Iemand Red Morning Light by Kings Of Leon, van het eerste album Youth & Young Manhood voor me? Ik quote 'm maar even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sean. Geplaatst 10 juli 2009 Share Geplaatst 10 juli 2009 Mannen, Hier ben ik weer. Heeft iemand misschien het album van Robbie Williams van zijn concert in Knebworth? Ik was er en wil de cd zo graag hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 juli 2009 Share Geplaatst 11 juli 2009 Heeft iemand misschien: Peter Fox - Haus Am See Michael Jackson - They Dont Really Care About us ......................- Black or White Depeche Mode - Wrong Mijn dank is groot:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arno Geplaatst 12 juli 2009 Share Geplaatst 12 juli 2009 Hoe heet dat ene nummer wat ook gebruikt bij Fifa manager 2004 (dacht ik) zit en best bekend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WimB. Geplaatst 12 juli 2009 Share Geplaatst 12 juli 2009 je kan de nummers ook van youtube downloaden en omzetten in mp3... Of willen jullie ze legaal :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arno Geplaatst 12 juli 2009 Share Geplaatst 12 juli 2009 je kan de nummers ook van youtube downloaden en omzetten in mp3... Of willen jullie ze legaal :m: Heb je het tegen mij? :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 je kan de nummers ook van youtube downloaden en omzetten in mp3... Of willen jullie ze legaal :m: Ruk kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 Idd.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stoicka Geplaatst 14 juli 2009 Share Geplaatst 14 juli 2009 Ruk kwaliteit. Wel effectief. Werkt snel. Heb je zelf een betere manier? Liever niet Bearshare of LimeWire noemen want dan heb je meer virus dan muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 juli 2009 Share Geplaatst 15 juli 2009 Ik ben op zoek naar Blackfoot - Heart's Grown Cold Nummer komt uit eind jaren '70 geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 15 juli 2009 Share Geplaatst 15 juli 2009 Wel effectief. Werkt snel. Heb je zelf een betere manier? Liever niet Bearshare of LimeWire noemen want dan heb je meer virus dan muziek. Ben ik al jaren vanaf. Forums en nieuwsgroepen gebruik ik zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 juli 2009 Share Geplaatst 16 juli 2009 SOULSEEK Gino, komaan jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 17 juli 2009 Share Geplaatst 17 juli 2009 Ik was lui man, heb 'm al ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 17 juli 2009 Share Geplaatst 17 juli 2009 Wie o wie weet hoe dat nummer van een paar jaar terug heet die begon met een rustige orgel oid en toen al heel gauw veranderde in een flinke beat (weet niet precies hoe ik dat het beste kan omschrijven;)) was volgens mij wel een flinke hit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 juli 2009 Share Geplaatst 19 juli 2009 Volgens mij is er zo een nummer van Michael Jackson met als clip iets van een tekenfilm of niet dan? Ik zou wel willen weten welk nummer dat is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten