Henjo Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Idd. :P ohja, jij bent die kerel van het Cals ijsselstein he? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 Ik was die kerel van Cals IJsselstein. Klopt inderdaad. Zit nu al een tijdje in Utrecht op school. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 31 maart 2011 Share Geplaatst 31 maart 2011 [YOUTUBE]FpOEN93LX-E[/YOUTUBE] Hoe heet dit nummer in het Engels of een andere taal? Ken het namelijk niet in het Italiaans maar wel in een andere taal.. Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 31 maart 2011 Share Geplaatst 31 maart 2011 c4LOARt1TzM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 31 maart 2011 Share Geplaatst 31 maart 2011 Dankjewel! Dat is inderdaad het nummer wat ik zocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Iets met standing in the sun, of staring in the sun of zo, was een vrolijk liedje. Volgens mij best populair en op 3fm geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Stare into the Sun van Graffiti6 fAEzItpj-Ic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Danku Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Ben opzoek naar een nummer dat volgens mij net uit is, maar kan me helemaal niet meer voor de geest halen van wie die is. Er zit een sample in van volgens mij Biggie ('the thrill is gone [...] en er was volgens mij een video van. Weet iemand het :)? Edit: gevonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 welk nummer was het dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Ik zag gisteren ergens een clip met een man en een vrouw die van een rots duiken, met de stem van Cee Lo eronder. Iemand die weet hoe dat nummer heet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 MiCCcOP3ay4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Mijn dank is groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 21 april 2011 Share Geplaatst 21 april 2011 hoe heet dat nummer dat nu vaak op 3fm wordt gedraaid, waarin een paar keer "four in the morning" wordt gezongen??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 april 2011 Share Geplaatst 21 april 2011 Crystal Fighters - Plage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 21 april 2011 Share Geplaatst 21 april 2011 Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alderweireld. Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 ik zoek een bekende nummer. Alleen de naam is mij ontschoten De videoclip gaat als volgt: Er zijn 2 jonge jongens...één neger en één blanke jongen. Gaan ze een soort van vrouwen beoordelen maar het zijn best wel lekkere vrouwen. Iemand een idee? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Max Graham - Owner Of A Lonely Heart ? remix van nummer van Yes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 Bedoel je dat dancenummer dat ze flyers gaan ophangen en doen alsof ze een modellenbureau ofzo zijn? Zo ja, ik weet ook niet meer hoe die heet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 Kweekie heeft 'm goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 Ik zoek naar een liedje van de NOS. Dit liedje draaien ze bij een filmpje voordat ze naar de reclame gaan voor een Champions League wedstrijd. Weet iemand welk liedje dit is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
buma-ajax Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 JbH6nzcMq7M Of deze? as9zyYZ0D4M Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 JbH6nzcMq7M Of deze? as9zyYZ0D4M Bedankt voor het snelle reageren, ik zocht naar de eerste :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
buma-ajax Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 Bedankt voor het snelle reageren, ik zocht naar de eerste :thumb: Geen dank. De NOS heeft een goede muzieksmaak. Heb al heel wat goede muziek gevonden via hen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 Vast dat 'This is our story, this is our..........', dat liedje zoek ik ook. Er is elk jaar zo'n liedje die ze daarvoor gebruiken. Eindelijk gevonden, dank buma-ajax _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten