Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Korfbal!

Apprabab

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Dansmeister:

Lekker bezig Mark! Mis alleen je persoonlijke hoogtepunten van de wedstrijd. Nog wat in het korfje geknikkerd?

1 doelpuntje, te weinig eigenlijk voor de kansen die ik kreeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, dan heb je een buffertje en verspeel je die een week later meteen. Op bezoek bij Haarlem 2 een totale offday, waarbij we nooit lekker in de wedstrijd hebben gezeten. Werd er zelf al in de rust af gehaald. Wat mij betreft niet eens logisch, maargoed. Bleef lang spannend, maar zij besliste het met 2 late goals nog. Een schandalige stand van 14-11 voor hun was de einduitslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel jammer dat ik er afgelopen weken niet was. Nu heb ik het verhaal over Barend-Jan 2.0 nog niet kunnen vertellen. Weet zo'n gozer die niet weet wat ie doet en me naar de grond werkt. Vervolgens is die gozer nog beledigd dat ie een vrije bal tegen krijgt ;e

Zijn redenering: ik liep in de weg en liet hem er niet langs. Daardoor kon hij er niet voor springen en moest hij wel door mij heen springen. Dat was niet zijn fout, maar mijn fout :-D

Ik ken deze gozer al langer dan die wedstrijd. Ik wist al van te voren dat je zijn emoties niet kon bedwingen. Zelfs als hij ruim voor staat, kan de bom opeens barsten bij hem. Dus toen de wedstrijd eigenlijk wel gespeeld was en duidelijk was dat we niet zouden winnen, werd mijn doel wel hem die bom te laten barsten. Dat is dus gelukt :happy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was mijn wisselbeurt zaterdag, maar desondanks het vermelden waard: Het team heeft een uitstekende overwinning van 19-17 behaald op Tweemaal Zes 2. Daarmee zijn zij op 3 punten gezet. KVA 3 staat een puntje achter ons, want die wonnen van KIOS 2. En die staan dan weer gelijk met Tweemaal Zes. Paar weken vrij van competitie nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook een tijdje een break rondom de kerstvakantie. 11 januari pas weer een wedstrijd. Vandaag ook de laatste training gehad van het jaar. Ik denk dat we op 9 januari (is dat een donderdag?) weer gaan starten met trainen in het nieuwe jaar.

Genoeg tijd om weer een paar kilo aan te komen dus rondom de kerstdagen en oud en nieuw ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites