Stefan Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Maplestory is 100x Beter en mooier dan runescape mja dat is mijn mening Runescape vind ik echt lelijk en saai :s Ik ben 2 jaar lang hardcore ms'er geweest, veel beter als RuneScape iid;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Ik heb ook Maplestory gespeeld maar RuneScape beviel me toch beter. Ik vond het een heel leuk spel en heb ook veel leuke personen leren kennen, ik beschouw het dus niet zoals West als een grafspel. Waarom zou je anders zoveel tijd besteden aan een 'grafspel'? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Feit is dat het echt enorm lelijk is, maar gewoon erg verslavend :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Klopt, komt omdat de gameplay gewoon zeer goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Het grote voordeel is dat het gratis is. Het is even verslavend als WOW maar toch is het en ik neem er graag de slechte graphics bij ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Wow vind ik toch echt een stuk kutter, allemaal van die dingen die té nep zijn. Dan vind ik het niet leuk. RS is dan ook wel een beetje fantasie maar wel een stuk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Ik heb dit spel vroeger leuk gevonden, omdat vrienden het speelde, en met vrienden is het toch net iets leuker. Nu ik WoW ken (wat ik ook niet veel speel) zou ik nooit meer RS willen doen. Had het laatst opgestart maar echt, dat is compleet niks bij WoW. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Heb het 2/3 jaar gespeeld .. Combat Level 96 . Ben wel gehackt geweest dus kan geen screentje meer maken . Mijn naam was Clubbruggem :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Ik zat in een clan met zegmaar 80% Belgen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Lol, ik zat juist in een Nederlandse guild, elke dag clan war tegen Belgen ;c. Wij wonnen altijd naturlich :D. Ik heb trouwens ook eventjes in Lunagang gezeten ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Ik in een clan met alleen maar Nederlanders / Belgen: RSNed clan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Ik zat in de MoZ-Clan. Gingen we altijd luren, en dan was ik degene die anderen moest lokken:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 De mijne heette Black Riders oid, de site doet het niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Ik zat in de MoZ-Clan. Gingen we altijd luren, en dan was ik degene die anderen moest lokken:) Ohwja, dat heb ik ook wel eens gedaan. Maar dan enkel met m'n buurjongen. Dan moest ik die gene die we gingen luren 11 d battle axes geven ofzo en daarna kilde mijn buurjongen hem, zo hebben we een keer een red h mask gepked :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Toch blijft het een enorm kutspel, ook als je het niet gespeeld hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Lol, ik zat juist in een Nederlandse guild, elke dag clan war tegen Belgen ;c. Wij wonnen altijd naturlich :D. Ik heb trouwens ook eventjes in Lunagang gezeten ;e. Hehe, ik heb zo'n twee jaar in Luna (pk-clan van Lunagang) gezeten:m: Ik zat in de MoZ-Clan. Gingen we altijd luren, en dan was ik degene die anderen moest lokken:) Bedoel je Masters of Zamorak? Daar zat ik ook een lange tijd in, wat is je RSn?:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 11 januari 2009 Share Geplaatst 11 januari 2009 nog 3 def lvl en ik heb black en ben nog maar lvl 6 :tranen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 januari 2009 Share Geplaatst 11 januari 2009 Hehe, ik heb zo'n twee jaar in Luna (pk-clan van Lunagang) gezeten:m: Bedoel je Masters of Zamorak? Daar zat ik ook een lange tijd in, wat is je RSn?:D Members of Zanaris ofzo. Op Lunagang keek ik altijd voor die opdrachten. Mijn naam was ridder denni, hoe saai;e Ben wel gehackt trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 11 januari 2009 Share Geplaatst 11 januari 2009 Ik ben ook gehackt maar was alles level 99 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 12 januari 2009 Share Geplaatst 12 januari 2009 Dan staat je normaal toch 1ste(toen je nog niet gehackt was) ???? ik ben lvl7 maar ik kan black kopen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 januari 2009 Share Geplaatst 12 januari 2009 Black_O_? Wat is dat dan, beetje info:)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 12 januari 2009 Share Geplaatst 12 januari 2009 Armour. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 12 januari 2009 Share Geplaatst 12 januari 2009 Slecht Armour. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 12 januari 2009 Share Geplaatst 12 januari 2009 Ja, ik had nog niks over de kwaliteit gezegd;c Ik had Rune guthix ofzo, en toen ik me account terughackte dragon, maar daar kon ik niks mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 13 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2009 Dan had ik gewoon een maandje of langer gewacht. Als je dan niet wéér teruggehackt zou worden zou ik gewoon weer member worden, mocht je het nog willen spelen. Zit er zelf zeker nog wel eens over na te denken, maar dan moet ik het wel weer leuk gaan vinden:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten