Jump to content

Runescape

Apprabab
 Share

Recommended Posts

Ik heb veel MMO's gespeeld, enorm verslaafd geweest en nu eigenlijk nog steeds, maar dit is echt het lelijkste en slechtste spel, tot level 2 ofzo gespeeld maarja..

Ben ik het totaal niet mee eens. RuneScape is een van de geniaalste MMORPG's. Zeer goed uitgedacht enzo. Zeker omdat het gratis is. Een van de beste MMORPG's die ik ooit heb gespeeld. Vooral dat je echt kon pk-en en dan ook nog eens wat kon verkrijgen zo. Bij zowat de meeste MMORPG's krijg je niks als je iemand moord, SAAAAAAAAAAAAAAI.

In een bepaald gedeelte van de map heet het de wilderniss. Die wilderniss gaat van level 1 tot 45. Elk level van de wilderniss kan je mensen aanvallen die jou level - of + dat level van de wilderniss zitten. Dus stel je van level 50 en je zit in level 10 wilderniss iemand aanvallen, dan moet hij tussen level 40 en 60 zitten. Als je hem dan dood krijg je alles wat hij op dat moment draagt, dus zijn hele armour, wapens, pijlen, runes, alles.

Dit krijg je echter alleen als hij een doodshoofd boven zijn hoofd heeft. Die krijg je door iemand zelf aan te vallen in de wilderniss. Als hij geen doodshoofd heeft houdt hij 3 van zijn waardevolste spullen. Maar zelfs dan krijg je nog een wapen, armour en runes en pijlen enzo. Je draagt namelijk 4 stukken armour en 1 wapen.

Zo, ff in het kort.