Teklehaymanot Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Nja, ik was ook verslaafd. Ik was lvl 108 zonder Summoning ;e. Had een halloween mask set ;e. Je kan je account hier makkelijk verkopen voor €250,- aan die mannetjes van twaalf jaar. :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soler Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Een account kopen is echt voor Noobs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrinsPils Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 men vriend is lvl 111 en speelt nog maar 2 jaar. Hoe voel je je nou? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Een account kopen is echt voor Noobs. Een lvl 4 is ook een noob, no offense hoor. :m: Ik herinner me nog dat ik mijn rl vriend zat uit te schelden omdat hij me naar Varrock had gebracht in plaats van Falador ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soler Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 leon: goed King als je nog maar 4 dagen bezig bent, maar ik volg rs al zeeer lang lang smen vrienden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazovic Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 leon: goed King als je nog maar 4 dagen bezig bent, maar ik volg rs al zeeer lang lang smen vrienden bah... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrinsPils Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Hahahah heldig:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 Ik heb veel MMO's gespeeld, enorm verslaafd geweest en nu eigenlijk nog steeds, maar dit is echt het lelijkste en slechtste spel, tot level 2 ofzo gespeeld maarja.. Ben ik het totaal niet mee eens. RuneScape is een van de geniaalste MMORPG's. Zeer goed uitgedacht enzo. Zeker omdat het gratis is. Een van de beste MMORPG's die ik ooit heb gespeeld. Vooral dat je echt kon pk-en en dan ook nog eens wat kon verkrijgen zo. Bij zowat de meeste MMORPG's krijg je niks als je iemand moord, SAAAAAAAAAAAAAAI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 Bedoel je met als je iemand vermoord tijdens een speciaal gevecht/duel, of kan je gewoon iedereen aanvallen? En wat krijg je dan? Geld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 In een bepaald gedeelte van de map heet het de wilderniss. Die wilderniss gaat van level 1 tot 45. Elk level van de wilderniss kan je mensen aanvallen die jou level - of + dat level van de wilderniss zitten. Dus stel je van level 50 en je zit in level 10 wilderniss iemand aanvallen, dan moet hij tussen level 40 en 60 zitten. Als je hem dan dood krijg je alles wat hij op dat moment draagt, dus zijn hele armour, wapens, pijlen, runes, alles. Dit krijg je echter alleen als hij een doodshoofd boven zijn hoofd heeft. Die krijg je door iemand zelf aan te vallen in de wilderniss. Als hij geen doodshoofd heeft houdt hij 3 van zijn waardevolste spullen. Maar zelfs dan krijg je nog een wapen, armour en runes en pijlen enzo. Je draagt namelijk 4 stukken armour en 1 wapen. Zo, ff in het kort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrinsPils Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 Bent ook wel dom als je veel meeneemt in de wilderniss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SHEVA#76 Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 Ik heb het 1 keer gedaan vond er geen f*ck aan:cab: Vissen en vuurtje maken en vis bakken ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manager Mitchell Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 Bent ook wel dom als je veel meeneemt in de wilderniss. Toen ik het nog actief speelde gingen wij wel eens met onze clan pk'en (toen de clanfunctie er nog niet in zat, dus geen echte clan ofzo) en toen kwamen we iemand van level 120 ofzo tegen die de duurste outfit aanhad die er was ofzo, die zat gewoon te minen ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apprabab Gepost January 10, 2009 Author Share Gepost January 10, 2009 Dan ben je best wel dom als je het duurste outfit meeneemt:cab: Ik speel het nou niet meer, ben nu meer bezig met Runes of Magic. Een gratis MMORPG die meer richting WOW neigt. Qua 3D graphics enzo dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 Ik heb het 1 keer gedaan vond er geen f*ck aan:cab: Vissen en vuurtje maken en vis bakken ;e ;e Jij hebt het zeker één minuut gespeeld ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 Sheva weer hoor, zo iets doe ik ook met WoW en dat ownd gewoon:) Maar over die wildernis enzo, lijkt me eigenlijk meer kut dan leuk, maar dat kan aan mij liggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrinsPils Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 Is leuk als je goed bent, want dan kan je bijna iedereen killen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teklehaymanot Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 Die wilderniss is er inmiddels niet meer hoor, nu heb je Bounty Hunter :p. Ik was een merchanter (Dingen goedkoop kopen, en voor veel meer verkopen). Maar daarna kwam er een tradeupdate, gelukkig had ik nog net wat spul verkocht, en had toch 22 mil.:cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 Ik heb veel MMO's gespeeld, enorm verslaafd geweest en nu eigenlijk nog steeds, maar dit is echt het lelijkste en slechtste spel, tot level 2 ofzo gespeeld maarja.. je begint in level 3 :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SHEVA#76 Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 ;e Jij hebt het zeker één minuut gespeeld ;e Niet 1 minuut hoor , 30minuuten ofzo.:m: Ik stopte toen ik brood moest bakken ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janis. Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 Maplestory is 100x Beter en mooier dan runescape mja dat is mijn mening Runescape vind ik echt lelijk en saai :s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teklehaymanot Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 Dan ben jij wel heel erg sloom in die tutorial. Over die hele tutorial doe je 15 minuten..:cab: Maplestory is 100x Beter en mooier dan runescape mja dat is mijn mening Runescape vind ik echt lelijk en saai :s Het zijn allebei grafspellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 Niet 1 minuut hoor , 30minuuten ofzo.:m: Ik stopte toen ik brood moest bakken ;e Als je daarover 30 minuten doet, hoelang doe je er dan over om FM op te starten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manager Mitchell Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 Ik ben nooit zelf member geweest, maar hij is een tijd gehackt geweest, maar had hem laatst een terug gehackt ;e Was daarvoor level 75 ofzo, nu 93. Maar nu kan ik al die dragon dingen niet gebruiken ;c Om in de trend van Steven en Jordy mee te gaan;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SHEVA#76 Gepost January 10, 2009 Share Gepost January 10, 2009 Als je daarover 30 minuten doet, hoelang doe je er dan over om FM op te starten? Hahahaha :-D Ik wilde iemand killen maar hij ging maar niet vechten dus ik ging mensen lastig vallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts