King XVI Gepost August 7, 2008 Share Gepost August 7, 2008 Ik speel het nu al zo'n 4 jaar (wel met heel wat tussenstops enzo) maar ik blijf het nog altijd een geniaal spel vinden! Het enigste dat ik eigenlijk doe is cmb trainen (125 p2p, 120 f2p), questen, runecraften en warren met mijn clan. Tuurlijk was het vroeger beter met wildy, duel arena (maakte m'n geld altijd met staken) en andere dingen maar ik vind het nog altijd plezant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelle. Gepost August 8, 2008 Share Gepost August 8, 2008 Was dit het spel waardoor een jongetje zelfmoord pleegde.... ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
froggerk Gepost August 8, 2008 Share Gepost August 8, 2008 ja, hij werd gehackt en sprong dacht ik van het schoolgebouw(?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manager Mitchell Gepost August 21, 2008 Share Gepost August 21, 2008 Haha, had mn account aan me neefje gegeven. Die is gehackt ofzo, of hij is member geweest. Net dat account teruggehaald en nu level 91, met allemaal goede levels enzo en veel geld. En van dat rode voor members. ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Gepost August 21, 2008 Share Gepost August 21, 2008 Mag ik hem dan hebben?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arouna Koné Gepost August 21, 2008 Share Gepost August 21, 2008 Dit spel 3 minuten gespeeld en weer weggedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coldplay Gepost August 21, 2008 Share Gepost August 21, 2008 ja, hij werd gehackt en sprong dacht ik van het schoolgebouw(?) Nee, hij hing zichzelf op ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleash Gepost August 22, 2008 Share Gepost August 22, 2008 Nee, hij hing zichzelf op ;e hij sprong toch voor de trein ofzo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antharas Gepost August 22, 2008 Share Gepost August 22, 2008 Ja wie kan het wat schelen, hij pleegde zelfmoord, als dat al gebeurd is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost August 23, 2008 Share Gepost August 23, 2008 Hoe haal ik mijn password terug? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Gepost August 23, 2008 Share Gepost August 23, 2008 Enige tijd geleden heb ik het even gespeeld maar het spel kon me niet overtuigen om het langer te spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davy. Gepost September 12, 2008 Share Gepost September 12, 2008 Ik speel dit af en toe ook nog wel eens. Altijd voor één maandje (membership voor een maand, daarna ben ik het weer een paar maanden beu). Vroeger was het niet normaal hoeveel geld je voor zo'n accountje kreeg. Toen ik het enkele jaren geleden beu was had ik mijn account op ebay geflikkerd. Was geloof ik een non-member van cb 84 ofzo zonder geld. €100. :cab: En nu zijn ze naar het schijnt bezig met PKen enigzinds terug te halen. Dus dat wordt dan weer even checken met mijn ranger(tje). :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zokipfc Gepost September 25, 2008 Share Gepost September 25, 2008 Heb het heel lang gespeeld samen met mn vrienden, en toen haakten ze allemaal 1 voor een af, en zonder RL vrienden opt spel vond ik er niks meer aan.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soler Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 ik ben nu lvl 4 en ik wil lvl 10 defend voor black wat me gaat lukken _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrinsPils Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 lvl 4;e Ik was level 76 maja toen vond ik het saai worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 ik ben nu lvl 4 en ik wil lvl 10 defend voor black wat me gaat lukken _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antharas Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Ik heb het vroeger ook eens gespeeld, toen ik level 14 was was ik het al beu. Ik had het geduld niet om steeds contacten te leggen om ergens aan te geraken, en ik was ook steeds mijn weg kwijt ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Ik heb veel MMO's gespeeld, enorm verslaafd geweest en nu eigenlijk nog steeds, maar dit is echt het lelijkste en slechtste spel, tot level 2 ofzo gespeeld maarja.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
One. Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Ziek Steven :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soler Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Wil je nu stoer doen. Ik ben nog maar een dag bezig en wat is je lvl en hoelang speel je al ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Waar zie je je level? jij level 61 hij 99? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teklehaymanot Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Wtf Steven, jij was/bent zeker ook zwaar verslaafd? :cab: Wil je nu stoer doen. Ik ben nog maar een dag bezig en wat is je lvl en hoelang speel je al ? :-D Binnen een dag haal je makkelijk level 30 of 40 :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soler Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Waar zie je je level? jij level 61 hij 99? Op de 2 zwaarden klikken en dan je combat lvl ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Wil je nu stoer doen. Ik ben nog maar een dag bezig en wat is je lvl en hoelang speel je al ? I 0wn y00 Ik ben lvl 123 in f2p. Ik speel 4,5 jaar. Ja ik was verslaafd. Ik ben nu gestopt. Nee even serieus, ik speelde vroeger zeer veel en was soort van verslaafd ja. Ik vond het een zeer leuk spel in die tijd, speelde het met RL vrienden en ook met E-friends of hoe je het ook mag noemen. Ben er nu mee gestopt omdat er geen zak meer aan is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soler Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 men vriend is lvl 111 en speelt nog maar 2 jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts