Sanel Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 [YOUTUBE]F_ms0HSL30E[/YOUTUBE] [YOUTUBE]iiexiktVL1Y[/YOUTUBE] [YOUTUBE]qM3SJGw5-00[/YOUTUBE] [YOUTUBE]2knLFR58dkk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]057p5UHuzwg[/YOUTUBE] [YOUTUBE]uZFUIk98S3g[/YOUTUBE] [YOUTUBE]jPI9wejmIpk[/YOUTUBE] Good stuff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 -8tmpQ41gb4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 27 mei 2012 Share Geplaatst 27 mei 2012 Edit festival Haarlem...WOOOOOOOH. Wat een lekker feest zeg, zwaar genoten. Kwam ook mede door het weer natuurlijk en de dames in bikini maar echt heeeeeeeerlijke dag gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 [YOUTUBE]I7nI3UktNAI[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Die heb ik gister ook maar 10x gehoord op dancetour. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 Nog maar eentje dan: [YOUTUBE]w6c8jzbwIlU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Die heb ik gister ook maar 10x gehoord op dancetour. Was je bij Dancetour in Breda? Daar was een sicke line up namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Was je bij Dancetour in Breda? Daar was een sicke line up namelijk. Jep, niet vanaf het begin gegaan maar ik kwam toen dacht ik Housequake aan het draaien was. Daarna Lucien Foort die heerlijk draaide. Marco V draaide ook wel lekker maar had de bass wel erg hard staan. Dan nog een half uurtje van Hardwell meegepakt. Het valt wel op dat een aantal nummers echt meerdere keren (in verschillende versies dat wel) voorbijkwamen. O.a. I Follow Rivers, Titanium en die van hierboven dus. Maar goed het is niet helemaal mijn muziek maar zo'n dagje vind ik altijd wel tof, helemaal met goed weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 In my Mind is idd lekkere plaat, vond dat toen de beste van de SHM @ MSG show. En Lucien Foort heb ik vrijdag btw nog gezien in Rotterdam in Café Beurs, niet eens superdruk ofzo maar man die draaide idd lekker als je t vergelijkt met die koekwausen die er normaal staan :mrgy: En fuck moet dit topic echt vaker in de gaten houden heb van de vorige pagina's wel wat nummers gedownload waarvan ik de naam niet wist, hier wat tracks die ik nog niet heb voorbij zien komen: [YOUTUBE]4FaEqhh3zh0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]zdpyTH3PgHM[/YOUTUBE] [YOUTUBE]0cLDo6x1ic0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]WyE99hBLnvA[/YOUTUBE] [YOUTUBE]e0AD3w67_-o[/YOUTUBE] [YOUTUBE]R4qOCrSSDsk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]BN4C5l3YjBQ[/YOUTUBE] [YOUTUBE]myMPdoP4Ms0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]ND1zSF2hYks[/YOUTUBE] [YOUTUBE]C8PpKeYbxSs[/YOUTUBE] [YOUTUBE]ZPkQdkBfM1k[/YOUTUBE] [YOUTUBE]YnJ2Dp8LelU[/YOUTUBE] [YOUTUBE]FWsQQgbKkjc[/YOUTUBE] Die laatste is altijd wel lekker met uitgaan haha :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 (bewerkt) Was je bij Dancetour in Breda? Daar was een sicke line up namelijk. Jep, niet vanaf het begin gegaan maar ik kwam toen dacht ik Housequake aan het draaien was. Daarna Lucien Foort die heerlijk draaide. Marco V draaide ook wel lekker maar had de bass wel erg hard staan. Dan nog een half uurtje van Hardwell meegepakt. Het valt wel op dat een aantal nummers echt meerdere keren (in verschillende versies dat wel) voorbijkwamen. O.a. I Follow Rivers, Titanium en die van hierboven dus. Maar goed het is niet helemaal mijn muziek maar zo'n dagje vind ik altijd wel tof, helemaal met goed weer. Quintino draaide daar echt belachelijk goed ;) Dannic ook, maar die ken ik niet. [YOUTUBE]IPJHdbbkPLg[/YOUTUBE] [YOUTUBE]QYen6mnNgvQ[/YOUTUBE] 29 mei 2012 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Jaja, Calvin Harris die even een topnummer remixt: O4-6Y_91v5I Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 2 juni 2012 Share Geplaatst 2 juni 2012 [YOUTUBE]qr5VqBP1voA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 2 juni 2012 Share Geplaatst 2 juni 2012 [YOUTUBE]kL8wkWIL4_E[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 2 juni 2012 Share Geplaatst 2 juni 2012 Heb even dat nummer van de nieuwe Heineken commercial opgezocht: bHa5ZLEn8Gs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 15 juni 2012 Share Geplaatst 15 juni 2012 [YOUTUBE]CulIRC12lQ4&feature=player_embedded#![/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nielsie1992 Geplaatst 15 juni 2012 Share Geplaatst 15 juni 2012 (bewerkt) In vergelijking met de clip valt het nummer wat tegen, terwijl ik het echt een lekker nummer vindt:< Edit: [YOUTUBE]pnu3UbaRB_c[/YOUTUBE] 16 juni 2012 bewerkt door Nielsie1992 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 juni 2012 Share Geplaatst 21 juni 2012 vOi7mzHbjdM 65Zkj4yPqtg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 22 juni 2012 Share Geplaatst 22 juni 2012 Edit: [YOUTUBE]pnu3UbaRB_c[/YOUTUBE] Vind Tiësto de laatste tijd matig. Veel goedkope muziek met zo'n irritante piep erdoorheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 23 juni 2012 Share Geplaatst 23 juni 2012 Het einde van SHM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 24 juni 2012 Share Geplaatst 24 juni 2012 Zou wel zonde zijn naar mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 24 juni 2012 Share Geplaatst 24 juni 2012 Ze stoppen alleen met touren toch? Of maken ze geen muziek meer als SHM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 24 juni 2012 Share Geplaatst 24 juni 2012 Dat kon ik er ook niet helemaal duidelijk uithalen, ik hoop dan dat ze alleen stoppen met touren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 24 juni 2012 Share Geplaatst 24 juni 2012 Naja individueel zijn ze ook steeds beter geworden imo dus zo'n ramp is het niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 24 juni 2012 Share Geplaatst 24 juni 2012 Wat Justin zegt .. [YOUTUBE]EoACd3vM6bs[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 25 juni 2012 Share Geplaatst 25 juni 2012 [YOUTUBE]b9IFAIBPor8[/YOUTUBE] Swanky Tunes waren ook bij Emporium, waren echt goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten