Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Club/House/Electro

Axel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 691
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Was je bij Dancetour in Breda? Daar was een sicke line up namelijk.

Jep, niet vanaf het begin gegaan maar ik kwam toen dacht ik Housequake aan het draaien was. Daarna Lucien Foort die heerlijk draaide. Marco V draaide ook wel lekker maar had de bass wel erg hard staan. Dan nog een half uurtje van Hardwell meegepakt. Het valt wel op dat een aantal nummers echt meerdere keren (in verschillende versies dat wel) voorbijkwamen. O.a. I Follow Rivers, Titanium en die van hierboven dus. Maar goed het is niet helemaal mijn muziek maar zo'n dagje vind ik altijd wel tof, helemaal met goed weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In my Mind is idd lekkere plaat, vond dat toen de beste van de SHM @ MSG show. En Lucien Foort heb ik vrijdag btw nog gezien in Rotterdam in Café Beurs, niet eens superdruk ofzo maar man die draaide idd lekker als je t vergelijkt met die koekwausen die er normaal staan :mrgy:

En fuck moet dit topic echt vaker in de gaten houden heb van de vorige pagina's wel wat nummers gedownload waarvan ik de naam niet wist, hier wat tracks die ik nog niet heb voorbij zien komen:

[YOUTUBE]4FaEqhh3zh0[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]zdpyTH3PgHM[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]0cLDo6x1ic0[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]WyE99hBLnvA[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]e0AD3w67_-o[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]R4qOCrSSDsk[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]BN4C5l3YjBQ[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]myMPdoP4Ms0[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]ND1zSF2hYks[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]C8PpKeYbxSs[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]ZPkQdkBfM1k[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]YnJ2Dp8LelU[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]FWsQQgbKkjc[/YOUTUBE]

Die laatste is altijd wel lekker met uitgaan haha :banana:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was je bij Dancetour in Breda? Daar was een sicke line up namelijk.

Jep, niet vanaf het begin gegaan maar ik kwam toen dacht ik Housequake aan het draaien was. Daarna Lucien Foort die heerlijk draaide. Marco V draaide ook wel lekker maar had de bass wel erg hard staan. Dan nog een half uurtje van Hardwell meegepakt. Het valt wel op dat een aantal nummers echt meerdere keren (in verschillende versies dat wel) voorbijkwamen. O.a. I Follow Rivers, Titanium en die van hierboven dus. Maar goed het is niet helemaal mijn muziek maar zo'n dagje vind ik altijd wel tof, helemaal met goed weer.

Quintino draaide daar echt belachelijk goed ;) Dannic ook, maar die ken ik niet.

[YOUTUBE]IPJHdbbkPLg[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]QYen6mnNgvQ[/YOUTUBE]

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites