Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

1,5 maand later en nog steeds speel ik het teveel. Er is wel echt super veel te doen, wat er voor zorgt dat het lastig is je te focussen op 1 ding. Inmiddels genoeg ilvl om me te focussen op mythic+ en af en toe een raid. Laatste Castle gerund in een pug, dat was wel een dikke fail. 1e Boss ging dir ct down, daarna was het niks meer. Raidleader deed zo belachelijk weinig dps. Niet te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-1-2021 om 09:46 zei Elsjorro1990:

1,5 maand later en nog steeds speel ik het teveel. Er is wel echt super veel te doen, wat er voor zorgt dat het lastig is je te focussen op 1 ding. Inmiddels genoeg ilvl om me te focussen op mythic+ en af en toe een raid. Laatste Castle gerund in een pug, dat was wel een dikke fail. 1e Boss ging dir ct down, daarna was het niks meer. Raidleader deed zo belachelijk weinig dps. Niet te doen.

Vorige week ook maar eens aangeschaft na een onderbreking van ruim 9 jaar. Het is weer even alles ontdekken en vooral wennen maar begin de draai weer te vinden. Bijna level 60, het overzetten van m'n oude characters kost mij teveel geld dus ben opnieuw begonnen op een andere realm. Zijn een hoop dingen verbeterd merk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Rossi:

Vorige week ook maar eens aangeschaft na een onderbreking van ruim 9 jaar. Het is weer even alles ontdekken en vooral wennen maar begin de draai weer te vinden. Bijna level 60, het overzetten van m'n oude characters kost mij teveel geld dus ben opnieuw begonnen op een andere realm. Zijn een hoop dingen verbeterd merk ik. 

Lekker man. Wat is je account? Voeg ik je wel even toe. Welke class ben je begonnen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Lekker man. Zelfde. Al heb ik min of meer een heleboel al op lvl 50 klaar staan. Maar val altijd terug op mijn palladin. Is ook mijn first ever char. 

Ging vroeger helemaal stuk om deze kerel, misschien ken je hem wel. Volgens mij is zijn hele kanaal weg want kan al die gouwe ouwe filmpjes niet meer vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Beppu:

Ging vroeger helemaal stuk om deze kerel, misschien ken je hem wel. Volgens mij is zijn hele kanaal weg want kan al die gouwe ouwe filmpjes niet meer vinden.

Daar heb ik toevallig net wat van voorbij zien komen op de officieel wow forums. Schijnt compleet gek te zijn. Is ook leider van een of andere gekke sekte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Lekker man. Zelfde. Al heb ik min of meer een heleboel al op lvl 50 klaar staan. Maar val altijd terug op mijn palladin. Is ook mijn first ever char. 

Ik heb dat met mage, die zal ook wel mijn main character worden. Ben nu in Revendred ofzo, dus bijna klaar denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou laten we hem er maar weer ingooien, al is het vooral tegen beter weten in:

1 juni gaat TBC Classic live. En ik ben absoluuuuuuuut niet hyped.

Samen met WoTLK de uitbreiding die ik verrewg het meest gespeeld heb, maar ik ben bang dat ik gewoon niet meer de tijd kan investen zoals dat vroeger ging. Dan is af en toe retail spelen ( zoals ik nu doe) nog wel eens leuk, maar TBC en in meerderate Vanilla (Classic) vergen zoveel tijd dat je niet fatsoenlijk iets kunt doen. 

Ik zal hem wel waar aanschaffen, maar ik denk dat het bij sporadisch levelen blijft. Puur om de sfeer te proeven. Uiteindelijk heb ik classic ook maar tot lvl 18 oid gespeeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-5-2021 om 15:05 zei Elsjorro1990:

Nou laten we hem er maar weer ingooien, al is het vooral tegen beter weten in:

1 juni gaat TBC Classic live. En ik ben absoluuuuuuuut niet hyped.

Samen met WoTLK de uitbreiding die ik verrewg het meest gespeeld heb, maar ik ben bang dat ik gewoon niet meer de tijd kan investen zoals dat vroeger ging. Dan is af en toe retail spelen ( zoals ik nu doe) nog wel eens leuk, maar TBC en in meerderate Vanilla (Classic) vergen zoveel tijd dat je niet fatsoenlijk iets kunt doen. 

Ik zal hem wel waar aanschaffen, maar ik denk dat het bij sporadisch levelen blijft. Puur om de sfeer te proeven. Uiteindelijk heb ik classic ook maar tot lvl 18 oid gespeeld. 

Escalated quickly. Ben alweer aant levelen in zangamarsh. :classic_laugh: Ik leer het nooit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei chrisje1993:

Hoeveel kost het eigenlijk om wow te spelen?

Gaat nu per 60 dagen, ongeveer 25 euro. Sommige sites kan je het paar euro goedkoper halen.

Ff wat weken niet kunnen spelen maar ga aankomende week weer aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel het inmiddels alweer veel te veel. Dat is wel een beetje het nare van WoW. Het is bij mij altijd alles of niets.

Volgens mij alweer dikke dag playtime en inmiddels bijna level 65. Gaat gestaag. Wereld is echt alive and kicking ook weer. Gouden tijden herleven dit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-6-2021 om 08:45 zei Elsjorro1990:

nou @Rossi nog begonnen? Hier inmiddels halverweg 67. Gaat nog niet super snel, maar dat was wel te verwachten. 

Heb even wat TBC gespeeld, ben niet zo hoog denk level 25 pas ofzo.

Ga weer terug naar SL, kijken of we het raiden wat serieuzer kunnen gaan doen. M'n firemage is iig erg veel generfd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Retail blijft me nooit vasthouden. Eens in de zoveel tijd ben ik er weer even, maar dan houd het wel op.

Inmiddels halverwege 69. Het levelen wordt wat lastiger, word wat meer geganked door alliance. Nooit meegekregen dat het zo erg was, heb zelf in retail altijd op PVE server gespeeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels alweer een tijdje 70. 

Je merkt wel dat de tijden veranderd zijn. Hoewel ik me opperbest vermaak, is het echt rete lastig om uberhaupt end game content voor elkaar te krijgen zonder dat je in een grote guild zit. Het is bijna niet te doen om een tank te vinden. 

Nog maar 1 gedeelte van de Kara Attunement kunnen doen helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei La Pulga:

Is New World niet iets voor jou dan?

Twijfel ik over, de beta heeft me niet echt overtuigd. Binnenkort eens bij een maat van mij checken die speelt het wel.

Als WoW een echte draai maakt, ga ik het wel weer proberen. Nu wachten tot Diablo 4 uit komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rossi:

Twijfel ik over, de beta heeft me niet echt overtuigd. Binnenkort eens bij een maat van mij checken die speelt het wel.

Als WoW een echte draai maakt, ga ik het wel weer proberen. Nu wachten tot Diablo 4 uit komt.

Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Elsjorro1990:

@Stefan. Ben jij Stefanpunt die steeds classic zit te doen? 

#Exposed :(

https://classichc.net/

https://classichc.net/rules/

Zeg maar barebones WoW. Ga je dood verwijder je je character. Lekker grindy. Speel op Season of Mastery server dus 40% meer exp van quests. 

Wilde een berichtje hier plaatsen als ik iets verder was. Nu pas level 16.

Link naar opmerking
Deel via andere websites