Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Zolang ik CS speel, ga ik me hier niet meer aan wagen. Kom anders niet meer buiten. :cab: Heb tot wrath of the lich king gespeeld met vrienden tot echt de max. Vorig jaar nog eens twee maandjes gespeeld, maar vond het toen echt te easy. Hou me er nu wel vanaf. ;c

Ben er ook bang voor. Heb het echt intensief gespeeld. Wel 3/4x in de week een raid

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk spel man. Ben inmiddels een beetje met die dungeons begonnen. Dat is al tienduizend keer beter dan tot in den treurnis al die quests in zo een gebiedje grinden. Verdien er aardig wat geld mee (voor mijn level), levelt veel sneller en krijg heerlijke gear.

Twijfel alleen nog een beetje aan welke professions ik moet gaan kiezen. Lees dat tailoring en enchanting handig zijn om je eigen armour te craften (ben een blood elf mage btw). Toch neig ik meer naar herbalism en chemistry om hp potions te kunnen maken. Deze professions lijken me dus wel handig voor mijn class. Toch vind ik mining ook altijd leuk om te doen in RPG's. Aan blacksmithing (wat daar natuurlijk op aan sluit) zal ik alleen weinig hebben als mage zijnde... Moeilijke keuzes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man wat verslavend zeg:D. Geblesseerd van voetbal dus flink wat uren gemaakt dit weekend. Zit al op level 55 ofzo met mijn frost mage. Bevalt me allemaal goed, jammer alleen dat je zo vreselijk in het nadeel bent als nieuwe speler zijnde ten opzichte van mensen die al een main hebben en Heilooms (oid) kunnen aanschaffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een fully loomed wlock door dungeons heen rennen :D, overal je DoTs opgooien en stijf bovenaan in de dps.

Met elke class stond ik wel bovenaan qua DPS, niet heel moeilijk :P

Ik zit te laatste tijd weer te denken aan doorgaan met WoW. Ben nu al een tijd gestopt. Ik zie veel dingen van Legion op YouTube verschijnen. Echter houdt dat eeuwige grinden voor alles me zo tegen.

Begin dan eerst weer eens op Nostalgius, een gratis Vanilla server! http://nostalrius.org/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met elke class stond ik wel bovenaan qua DPS, niet heel moeilijk :P

Ik steevast onderaan;c. Soms zelfs onder de tank;e. Doe geloof ik qua spell rotation alles wel goed. Heb er ook een paar macro's opgegooid wat het allemaal wat simpeler maakt. Ligt puur aan de gear denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik steevast onderaan;c. Soms zelfs onder de tank;e. Doe geloof ik qua spell rotation alles wel goed. Heb er ook een paar macro's opgegooid wat het allemaal wat simpeler maakt. Ligt puur aan de gear denk ik.

Ja maar dat is met heirlooms en de nieuwe WoW ook niet raar hoor. De tank is zeker tot ene lvl of 40 vaak zelfs een van de hoogste DPSers. Lang leven shield slam :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heirlooms zijn idd redelijk overpowered. Wel heerlijk in bijv alteric valley. Lekker iedereen ownen. Damn het gaat wel weer kriebelen hier zeg

Gewoon lekker relaxed op die gratis server komen joh. Waar ik vroeger echt uren maakte met WoW, speel ik nu niet eens een uurtje per dag (en meestal zelfs niet eens).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon lekker relaxed op die gratis server komen joh. Waar ik vroeger echt uren maakte met WoW, speel ik nu niet eens een uurtje per dag (en meestal zelfs niet eens).

Ik heb helaas geen pc meer. Laptop is overleden helaas. Dus volgend jaar maar es ff kijken voor nieuwe pc. Ook weinig tijd ivm de tweeling die op komst is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat maakt die gratis server dan zo leuk ten opzichte van de originele versie, behalve nostalgie? Ik heb er een uurtje aan besteed vorige week en het trok me echt totaal niet. De originele versie daarentegen had me echt gelijk in zijn grip, voordat ik het wist was ik vier uur verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat maakt die gratis server dan zo leuk ten opzichte van de originele versie, behalve nostalgie? Ik heb er een uurtje aan besteed vorige week en het trok me echt totaal niet. De originele versie daarentegen had me echt gelijk in zijn grip, voordat ik het wist was ik vier uur verder.

Waarschijnlijk omdat je nu veel sneller levelt dan op de gratis server? :P

Op deze server kom je tenminste overal wel mensen tegen, dat vind ik echt een zeer groot pluspunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk omdat je nu veel sneller levelt dan op de gratis server? :P

Op deze server kom je tenminste overal wel mensen tegen, dat vind ik echt een zeer groot pluspunt.

Mwa het levelen boeit me niet eens zo veel. Het zou me misschien wel storen als het erg traag gaat inderdaad, maar zo ver was ik niet gekomen op die gratis server. Het was meer dat de ''sfeer'' ervan me totaal niet pakte. Maar goed, het was laat, misschien was dat het:P. Vermaak me nu in ieder geval zéér goed met de originele, meer dan ik had gehoopt:D. Deze week maar even minderen met oog op tentamens volgende week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een gedeelte is de nostalgie. Geen gekke mounts, transmobs, heirlooms en weet ik veel wat. Classes zijn nog uniek, gear is nog speciaal. Een ander gedeelte is het levelen. Jij doet waarschijnlijk bijna constant dungeons? Heeft wel wat leuks, maar persoonlijk vind ik questen veel leuker. Ik heb 1x RFC en 2x WC en het was altijd een chaos. Groups maken, mensen boos, leaven, ruzies, wipes. Het spel is gewoon moeilijk. Je ziet constant andere mensen. Gisteren kwamen twee Aliiance ons aanvallen in Ashenvale, kwamen paar level 55+'ers ons helpen. Er gebeurt gewoon wat. Je level 40 mount is tering duur, dus je moet echt sparen. Al meerdere low level greens verkocht bijv. Ook met LW die Deviate twink waist kunnen maken en meteen voor een paar gold verkocht. Ik lees gewoon de quest en gebruik pas een online database als ik het niet kan vinden. Ik heb ook nog nooit zo'n stabiele private server gezien, inclusief support en feature updates.

In retail ging ik ook questen, maar was enorm saai. Zijn erg makkelijk en met questhelper enzo, mehh. Toen maar dungeons gaan zoeken. 0,0 overleg, binnen 10 minuten doorheen gegaan. Quests in de instance accepteren, inleveren en hup binnen twee dagen al bijna level 60.

Maar als jij je op retail vermaakt ook prima man. Ik vermaak me iig ook erg goed. Ben benieuwd of ik mijn eerste raid ooit ga doen, dat moet er toch eens van komen.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites