TheBazzterd Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Vooral die 2e... _O_ [YOUTUBE]B8LiyVpyZiw[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Heujjjjj, Gold Nova 1 :D Eindelijk, na eeuwig in Silver IV gezeten te hebben binnen anderhalve week doorgestoten naar deze rank :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Cobblestone :< Gisteren echt heerlijke pot op gehad, ga die map even goed leren kennen. Hele tijd Dust II spelen is ook niks aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Ga wel eens andere maps proberen ja, nog nooit comp op andere dan Dust gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Ik haat Dust2 echt ziekhard. Ergste is nog dat het elke keer na potje casual weer opnieuw als de winnaar uit de vote komt :r Gelukkig zijn Train en Cobblestone terrein aan het winnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 (bewerkt) Wow, zit zelfs in Overwatch Beta op het moment :D NICE :D 10 april 2015 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Heujjjjj, Gold Nova 1 :D Eindelijk, na eeuwig in Silver IV gezeten te hebben binnen anderhalve week doorgestoten naar deze rank :D Ben atm ook Gold Nova 1. :D Broertje van een goeie vriend van me is supreme, rank onder global elite dus. Spelen met hem sinds gisteren wat vaker op faceit, waar geen ranks enzo zijn en je dus ook door verlies/winst geen verandering krijgt in je rank. Spelen we tegen andere supremes en global elites enzo haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Ben atm ook Gold Nova 1. :D Broertje van een goeie vriend van me is supreme, rank onder global elite dus. Spelen met hem sinds gisteren wat vaker op faceit, waar geen ranks enzo zijn en je dus ook door verlies/winst geen verandering krijgt in je rank. Spelen we tegen andere supremes en global elites enzo haha. Heeft Kiewiet lekker gecarried ? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Sta echt te beesten deze week. Volgens mij maar 2 potjes onder de 25 kills gezeten. Had gisteren 21 kills na 7 rondes. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Ozan in twee maanden 300 uur gespeeld huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Haha, lekker turkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 (bewerkt) Heeft Kiewiet lekker gecarried ? ;) Nope, heb al tijden niet gespeeld met de MU boys :S Speel met mijn vriendengroep hier wel veel 's nachts. 11 april 2015 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Ja zijn wij weer niet goed genoeg voor jou? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 jwl hoor schat, maar de timing is vaak niet goed :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Ben nu silver vier, wat komt daarna eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 silver elite, en daarna silver elite master. daarna gold nova 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 HEERLIJK MAN 29 kills en demoted omdat ik met retarded Polen speel die altijd maar lekker doen waar ze zelf zin in hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Ben nu silver vier, wat komt daarna eigenlijk? Wat is je Steam naam dan? Heb je volgens mij nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Wat is je Steam naam dan? Heb je volgens mij nog niet. Funkmaster kimbomku Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 HEERLIJK MAN 29 kills en demoted omdat ik met retarded Polen speel die altijd maar lekker doen waar ze zelf zin in hebben.:D :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Wat is je Steam naam dan? Heb je volgens mij nog niet. Ik heb je gister toegevoegd toen je met Dans en Bart speelde... Convict :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Typisch dit ;e Half uur in een lobby zitten en daarna doet Steam het niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Typisch dit ;e Half uur in een lobby zitten en daarna doet Steam het niet meer. Haha, oh, schrok al dat het aan mij lag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Eerste rank Silver IV, lekker :huhu: Ga jij ook krijgen [MENTION=16229]Juca[/MENTION];, je speelt voor 4 potjes gewonnen erg goed al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Goh, echt geen pot kunnen winnen in Gold Nova 1. 1 winst, 6 verlies en 1 gelijkspel :S Elke keer van die kut teams, nu weer Silver Elite Master ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten