Sacioli Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Moet ineens 21 uur wachten omdat de servers mijn vaardigheid gaan berekenen ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Moet ineens 21 uur wachten omdat de servers mijn vaardigheid gaan berekenen ofzo? Komt omdat je 2 wins hebt gepakt binnen 24 uur, krijg je als je nog geen 10 wins in totaal hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Hoeveel wins heb je nu in totaal dan? 8. Maar lees op internet dat je als 'no ranker' een cooldown krijgt als je 2 potjes per dag wint. [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Precies, bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Klopt ja, maar vroeg me vooral af of je nou al eens in de buurt zit van die 10. Weet niet of je bij je 10e win nog een cooldown krijgt, of dat dit je laaste was. Bij me 10e krijg ik nog een cool down ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Ik kan vanaf ongeveer 20:30 nog wel 2 a 3 potjes doen. Kan misschien iets eerder zijn maar dan merken jullie dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Ja hoor prima Karel. Waar ben je? Ben 21:30 thuis denk ik. Nu in trein vanaf Amersfoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 We gaan nu 1 potje warmdraaien. Dan kan je daarna aansluiten en ons dragen. Top!! Hoop het maar zullen zien ;c :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Die laatste speelt zonder geluid? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 Net weer een heerlijke comeback. van 2-9 achter naar 16-10 overwinning :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Nuke is aangepast en vind er niks meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Nuke is aangepast en vind er niks meer aan. Mee eens, is nu kut ja. En de design is fubar lelijk. Wie wil/kan zo competitief spelen met mij en [MENTION=7019]Barteh[/MENTION];? [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Ik ben er nu :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Karel hoe laat wil je vanavond? Ik ga nu eten bestellen... Uur of 20:30-20:45 tot 23:00 of later? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Je hebt net dus gewoon gelogen tegen ons? Je liet ons in de steek omdat je gaat eten, maar je hebt helemaal nog niet gegeten? Zonder jou is counterstriken niet hetzelfde man. We hebben je echt nodig in ons team. Wat gast? :-D Dat was lunch dit is avond eten :cab:.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Lunch om half 6? Ben jij op je achterhoofd gevallen? Maar goed, half 9 is prima hoor. Neem aan dat jij em gaat top fraggen op een volle maag. Nou nee ik ging efe slapen heb niet meer gegeten toen... Maar goed je kan ook ovedrijven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Kan zijn naam beter veranderen naar Sjors Steek Mes in Rug van mijn Vrienden Heb nu godverdomme weer een week cooldown op mijn main. Die gast probeert me 4x te kicken en laatste keer lukt het. Ik ben fucking klaar mee en mijn Smurf ga ik alleen prive mee spelen. Ergste was nog dat we 15-3 voor stonden en nog 1 ronde nodig hadden :r ;e Ben fu cking kwaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Sorry man. Ik dacht dat we voor surrender aan het stemmen waren omdat we drie bots tegen hadden. Ik heb zo een vermoeden dat Stijn en Joost op ja hebben gestemd omdat jij ze voor "KANKERLIJERS" uitschold. Foutje man, kan gebeuren. Dan hoef je niet meteen je hele gameteam en vriendengroep voor stuk vuil uit te maken. Hoe kunnen WIJ voor surrender stemmen vriend? Als we 15-3 voorstaan..... Je zet een kick in tegen mij voor de 4e keer..... En de enige die ik uitschold WAS JIJ omdat je me 4x probeert te kicken!! Eerste twee keer zei ik houd daar aub mee op maar je bleef doorgaan... Ja dan ga ik schelden vanaf 3/4 keer ja. Dans belde me ook net en is het helemaal met me eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Surrender zodat we snel een leuke map konden spelen en door konden gaan samen man. Samen. We speelden ook op onze smurf hè. Nu heb ik door jou nog eens een uprank ook omdat jij je zo nodig moest laten kicken. Vertel godverdomme 1x de waarheid. Pathologische leugenaar dat je bent. We hoefden nog 1 ronde te winnen. Wees een man met ballen en geef toe dat je geilt op mij cooldowns aan te smeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Kom je nog gezellig een potje op je smurf spelen Karel? Nee. Ik heb verdomme WEEK lang niet kunnen spelen en ben nu al 1/2 accounts kwijt voor WEER een week. Ik ga nu FM-en verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Maatje, het is precies wat Bart zegt van die surrender. We zouden het tof vinden als je nog een potje mee zou doen man. Ik persoonlijk in ieder geval wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Kyrill, moet je nagaan hoeveel cooldowns ik al heb voorkomen door NEE te stemmen bij een vote op jou. Jammer genoeg was het niet wederzijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Vertel godverdomme 1x de waarheid. Pathologische leugenaar dat je bent. We hoefden nog 1 ronde te winnen. Wees een man met ballen en geef toe dat je geilt op mij cooldowns aan te smeren. Karel. Kom op. Neem even rustig je medicijnen en dan zul je zien dat Bart gewoon heel redelijk is. Wij dachten allemaal(Bart, Stijn, Joost en ik) dat we yes klikten op surrender en ineens was jij pleite. Probeer ik het nog goed te maken en biedt Bart direct zijn excuses over de telefoon aan, ga je nog zulke lelijke dingen over hem zeggen. Trouwens. Misschien is die week cooldown wel beter voor je. Kun je wat meer DM spelen. Die score van je zag er namelijk niet echt best uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Kyrill, moet je nagaan hoeveel cooldowns ik al heb voorkomen door NEE te stemmen bij een vote op jou. Jammer genoeg was het niet wederzijds. Kelvin. Dat was 2 weken geleden, daar heb ik 5x al excuses voor aangeboden. Plus ik kan niet zien wie Ja stemt en wie Nee. En nog steeds wil je niet met me spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Kelvin. Dat was 2 weken geleden, daar heb ik 5x al excuses voor aangeboden. Plus ik kan niet zien wie Ja stemt en wie Nee. En nog steeds wil je niet met me spelen. Ik wil wel met je spelen (goh, dit klinkt heel erg kindercreche). Alleen ben ik wel zuinig op mijn account, ik pak af en toe een cooldown van een half uur/2 uur en dat wil ik graag zo houden. Ik heb niet zo'n zin om een account een week kwijt te raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten