Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Nuke is aangepast en vind er niks meer aan.

Mee eens, is nu kut ja. En de design is fubar lelijk.

Wie wil/kan zo competitief spelen met mij en [MENTION=7019]Barteh[/MENTION];?

[MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION];

[MENTION=6764]Kelvin[/MENTION];

[MENTION=15959]Sacioli[/MENTION];

[MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt net dus gewoon gelogen tegen ons? Je liet ons in de steek omdat je gaat eten, maar je hebt helemaal nog niet gegeten? Zonder jou is counterstriken niet hetzelfde man. We hebben je echt nodig in ons team.

Wat gast? :-D

Dat was lunch dit is avond eten :cab:....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=7019]Barteh[/MENTION];

Kan zijn naam beter veranderen naar Sjors Steek Mes in Rug van mijn Vrienden

Heb nu godverdomme weer een week cooldown op mijn main. Die gast probeert me 4x te kicken en laatste keer lukt het. Ik ben fucking klaar mee en mijn Smurf ga ik alleen prive mee spelen.

Ergste was nog dat we 15-3 voor stonden en nog 1 ronde nodig hadden :r ;e

Ben fu cking kwaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry man. Ik dacht dat we voor surrender aan het stemmen waren omdat we drie bots tegen hadden. Ik heb zo een vermoeden dat Stijn en Joost op ja hebben gestemd omdat jij ze voor "KANKERLIJERS" uitschold. Foutje man, kan gebeuren. Dan hoef je niet meteen je hele gameteam en vriendengroep voor stuk vuil uit te maken.

Hoe kunnen WIJ voor surrender stemmen vriend? Als we 15-3 voorstaan.....

Je zet een kick in tegen mij voor de 4e keer.....

En de enige die ik uitschold WAS JIJ omdat je me 4x probeert te kicken!! Eerste twee keer zei ik houd daar aub mee op maar je bleef doorgaan...

Ja dan ga ik schelden vanaf 3/4 keer ja.

Dans belde me ook net en is het helemaal met me eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Surrender zodat we snel een leuke map konden spelen en door konden gaan samen man. Samen. We speelden ook op onze smurf hè. Nu heb ik door jou nog eens een uprank ook omdat jij je zo nodig moest laten kicken.

Vertel godverdomme 1x de waarheid. Pathologische leugenaar dat je bent. We hoefden nog 1 ronde te winnen.

Wees een man met ballen en geef toe dat je geilt op mij cooldowns aan te smeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertel godverdomme 1x de waarheid. Pathologische leugenaar dat je bent. We hoefden nog 1 ronde te winnen.

Wees een man met ballen en geef toe dat je geilt op mij cooldowns aan te smeren.

Karel. Kom op. Neem even rustig je medicijnen en dan zul je zien dat Bart gewoon heel redelijk is. Wij dachten allemaal(Bart, Stijn, Joost en ik) dat we yes klikten op surrender en ineens was jij pleite. Probeer ik het nog goed te maken en biedt Bart direct zijn excuses over de telefoon aan, ga je nog zulke lelijke dingen over hem zeggen.

Trouwens. Misschien is die week cooldown wel beter voor je. Kun je wat meer DM spelen. Die score van je zag er namelijk niet echt best uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kyrill, moet je nagaan hoeveel cooldowns ik al heb voorkomen door NEE te stemmen bij een vote op jou. Jammer genoeg was het niet wederzijds.

Kelvin. Dat was 2 weken geleden, daar heb ik 5x al excuses voor aangeboden. Plus ik kan niet zien wie Ja stemt en wie Nee. En nog steeds wil je niet met me spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kelvin. Dat was 2 weken geleden, daar heb ik 5x al excuses voor aangeboden. Plus ik kan niet zien wie Ja stemt en wie Nee. En nog steeds wil je niet met me spelen.

Ik wil wel met je spelen (goh, dit klinkt heel erg kindercreche). Alleen ben ik wel zuinig op mijn account, ik pak af en toe een cooldown van een half uur/2 uur en dat wil ik graag zo houden. Ik heb niet zo'n zin om een account een week kwijt te raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites