kiewiet Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 We kunnen eerst wel potje met vier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Tijdens Ajax :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 (bewerkt) #WeDemBoys 19 februari 2015 bewerkt door kiewiet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Kiewiet-show vanaf nu elke donderdagavond van 22u tot 24u op ned3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerrard41 Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Als je silver wil worden moet je echt 0,0 talent voor gaming hebben, en dan ben jij silver 1. :-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Talent voor gaming, stop aub :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 (bewerkt) Als je silver wil worden moet je echt 0,0 talent voor gaming hebben, en dan ben jij silver 1. :-D:-D:-D Komt omdat ik sinds 6/7 jaar opnieuw ben begonnen met CS en meteen al competitive begon te spelen vriend. Kom niet uit Silver 1 omdat ik dus in het begin gewoon zoog. Heb nadat ik die rank kreeg al 23 potjes gewonnen waarvan ik bij pakweg 15 ervan ver bovenaan sta met kills en mvp. Nog steeds geen upranking... Had ook ergens 7 wins in a row mjah. Je mag gerust eens meedoen ;) 20 februari 2015 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerrard41 Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Kon geen ander woord dan talent vinden Joostje. Je hebt gewoon mensen die er nooit iets van zullen bakken, dat was mijn punt. Ik begon ook gelijk met competitive zonder ooit CS gespeeld te hebben. Ging niet naar silver hoor. Heb niet eens een ander gametype gedaan. Als je het presteert om naar silver 1 te gaan kun je er gewoon niks van. No offence. Daar is geen enkel excuus voor vriend. :D Logisch dat je nu wint ja, je moet tegen silvers dus dat zegt helemaal niets. Dat zijn een soort bots. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Dikke boeiend denk ik dan vooral :cab: Dat competitive kan me eerlijk gezegd ook maar weinig trekken, misschien komt dat nog als ik weer wat meer in de game zit, maar tis nu gewoon lekker om af en toe wat randomn losse potjes erop los te knallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerrard41 Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Dikke boeiend kan ik ook wel bij 20.000 van jou posts zetten ja. Het boeit mij ook niet, ik moest gewoon lachen om die rank. Hij quote mij dus daar reageer ik op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Zo. Wat was deze man gisteren aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Ik hoop er vanavond weer te zijn al is de kans wel klein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 (bewerkt) Kon geen ander woord dan talent vinden Joostje. Je hebt gewoon mensen die er nooit iets van zullen bakken, dat was mijn punt. Ik begon ook gelijk met competitive zonder ooit CS gespeeld te hebben. Ging niet naar silver hoor. Heb niet eens een ander gametype gedaan. Als je het presteert om naar silver 1 te gaan kun je er gewoon niks van. No offence. Daar is geen enkel excuus voor vriend. :D Logisch dat je nu wint ja, je moet tegen silvers dus dat zegt helemaal niets. Dat zijn een soort bots. Nou dan doe je eens lekker mee toch? ;) ben verder geen pro ofzo, maar jij hebt ook jezelf geranked door tegen unranked en silver 1's te spelen. Dus wat is het verschil dan? Edit; Wat is je rank btw? Ben benieuwd wat voor een getalenteerde jongeman jij bent. 20 februari 2015 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Dikke boeiend kan ik ook wel bij 20.000 van jou posts zetten ja. Het boeit mij ook niet, ik moest gewoon lachen om die rank. Hij quote mij dus daar reageer ik op. Eng mannetje ben jij zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Joh, laat dat gastje toch. Gisteren/vannacht echt genoten van Kiewiet en Ghalit zeg. Soms spelen jullie echt rondes waarvan ik denk; wtf man. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Ik ben er ook weer bij vnv! Moet er nog eentje winnen om een rank te krijgen. Al weet ik niet of ik nog durf na de woorden van Gerrard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Ik kan vanaf 18.30 tot een uurtje of 21.00, iemand dan ff comp spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Wat is dit nou? Zoveel mensen die opeens CS Go doen? Word een 5 tegen 5 dus. Ik ga sowieso met Kiewiet want ik zag em als eerst. Oja en bij Dans want wij Iniesta'n altijd elkaar. Jordi mag er ook bij voor de gezelligheid en daarna word het kiezen tussen de 2 Turken. Ja dat word een moeilijke keus. Ozan heeft wel siver 1 natuurlijk :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Wie komt er CS? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 (bewerkt) Ik mag pas om half 8 weer comp spelen ;e Casual kan wel? Edit: 19.50 om precies te zijn. Dussss mensen meer aanwees? 20 februari 2015 bewerkt door Dost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Ik ga ff broodje maken en eten, 15min ongeveer en dan ben ik er ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Ik kan vanaf uur of 20:00. Als we genoeg man hebben kunnen 5vs5 en kunnen we zien of [MENTION=5864]Gerrard41[/MENTION]; ook zo goed bijt als hij blaft ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 DETROOOOOIT PISTOOOONS is ook aanwezig. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Invite me maar als jullie beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 He ik heb dit ook ooit 30 minuten gespeeld, weer eens downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten