Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Als je silver wil worden moet je echt 0,0 talent voor gaming hebben, en dan ben jij silver 1. :-D:-D:-D

Komt omdat ik sinds 6/7 jaar opnieuw ben begonnen met CS en meteen al competitive begon te spelen vriend. Kom niet uit Silver 1 omdat ik dus in het begin gewoon zoog. Heb nadat ik die rank kreeg al 23 potjes gewonnen waarvan ik bij pakweg 15 ervan ver bovenaan sta met kills en mvp. Nog steeds geen upranking... Had ook ergens 7 wins in a row mjah. Je mag gerust eens meedoen ;)

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kon geen ander woord dan talent vinden Joostje. Je hebt gewoon mensen die er nooit iets van zullen bakken, dat was mijn punt.

Ik begon ook gelijk met competitive zonder ooit CS gespeeld te hebben. Ging niet naar silver hoor. Heb niet eens een ander gametype gedaan.

Als je het presteert om naar silver 1 te gaan kun je er gewoon niks van. No offence. Daar is geen enkel excuus voor vriend. :D

Logisch dat je nu wint ja, je moet tegen silvers dus dat zegt helemaal niets. Dat zijn een soort bots.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kon geen ander woord dan talent vinden Joostje. Je hebt gewoon mensen die er nooit iets van zullen bakken, dat was mijn punt.

Ik begon ook gelijk met competitive zonder ooit CS gespeeld te hebben. Ging niet naar silver hoor. Heb niet eens een ander gametype gedaan.

Als je het presteert om naar silver 1 te gaan kun je er gewoon niks van. No offence. Daar is geen enkel excuus voor vriend. :D

Logisch dat je nu wint ja, je moet tegen silvers dus dat zegt helemaal niets. Dat zijn een soort bots.

Nou dan doe je eens lekker mee toch? ;) ben verder geen pro ofzo, maar jij hebt ook jezelf geranked door tegen unranked en silver 1's te spelen. Dus wat is het verschil dan?

Edit; Wat is je rank btw? Ben benieuwd wat voor een getalenteerde jongeman jij bent.

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dit nou? Zoveel mensen die opeens CS Go doen? Word een 5 tegen 5 dus. Ik ga sowieso met Kiewiet want ik zag em als eerst. Oja en bij Dans want wij Iniesta'n altijd elkaar. Jordi mag er ook bij voor de gezelligheid en daarna word het kiezen tussen de 2 Turken. Ja dat word een moeilijke keus. Ozan heeft wel siver 1 natuurlijk :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites