Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Als ik nog enigzins wakker ben, doe ik wel mee :)

Ik wil wel meedoen.

Speel nu al met [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION];

[MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION];

[MENTION=11666]Ozan[/MENTION];

[MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION];

[MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION];

[MENTION=27637]Flight[/MENTION];

Doen jullie zo ook mee of nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil wel meedoen.

Speel nu al met [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION];

[MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION];

[MENTION=11666]Ozan[/MENTION];

[MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION];

[MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION];

[MENTION=27637]Flight[/MENTION];

Doen jullie zo ook mee of nu?

Ik heb geen cs go, maar bedankt voor de mention.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer spelen we? Ik kan iig nu

[MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION];

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; @DeRest :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen tips voor 'herboren' gamers als ik? ;c Laatste jaren vrijwel niet gegamed op pc(laptop nu) dus aimen met muis is sowieso een bitch nu, maar moet toch ook wel heel erg weer wennen aan de CS hitboxes.

Heb donderdag en vrijdag wat potjes gedaan en het blijft toch wel een enorm vette game hoor. Alleen jammer dat de deagle wat zwakker is geworden (of ligt dat aan mij?) ;c Heerlijk wapen was dat altijd.

Zit gewoon een zieke recoil op, qua kracht is het hetzelfde hoor. Van handguns moet je gewoon altijd met five-seven als ct en tec9 bij t gebruiken. Of je vervangt ze door CZ noemt het denk ik, zo'n auto handgun, wel met ziek weinig kogels.

[MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; Ja man zou vorige keer normaal meegedaan hebben met jou en kiewiet, maar was aan het spelen met wat vrienden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister 2x MvP gespeeld bij Militia casual door 2x een hostage te redden. Ondanks dat helaas maar 3 kills en 5 deaths. Iemand tips om een positieve K/D te behalen en vast te houden?

Beter schieten? ;c

Heb er zelf ook wel moeite mee overigens, soms blaas ik met enkele schoten 3 mensen al de kop eraf, soms raak ik ook gewoon rondes lang niks. Moet echt nog wennen weer aan CS wat dat betreft :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister 2x MvP gespeeld bij Militia casual door 2x een hostage te redden. Ondanks dat helaas maar 3 kills en 5 deaths. Iemand tips om een positieve K/D te behalen en vast te houden?

Stilstaan als je schiet, dan weer ff lopen, dan weer ff stilstaan om te schieten, en dat heel snel afwisselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter schieten? ;c

Heb er zelf ook wel moeite mee overigens, soms blaas ik met enkele schoten 3 mensen al de kop eraf, soms raak ik ook gewoon rondes lang niks. Moet echt nog wennen weer aan CS wat dat betreft :cab:

Heb dat ook heel erg ja. Ligt bij mij ook heel erg aan de map. Gisteren in Cache 0 kills in een potje, maar dan als CT in Inferno krijg ik wel een normale score. Maar sta vrijwel altijd onderaan in de teamscore.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stilstaan als je schiet, dan weer ff lopen, dan weer ff stilstaan om te schieten, en dat heel snel afwisselen.

Dit inderdaad. Je crosshair (of hoe heet zo'n ding) gaat bij de meeste wapens echt drastisch omhoog wanneer je loopt. Heb hier nog wel moeite mee, vooral omdat ik laatste tijd voornamelijk BF4 heb gespeeld waarbij je lopend ook nog normaal kan knallen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso is het dan handig te beginnen met een p90 aangezien je daarmee rennend iedereen door zijn kop knalt.. Voor langere afstanden zou ik de SG proberen of de Aug. Daar schiet ik laatste tijd ook wel lekker mee maar dan is het wel de bedoeling om stil te staan en lekker inzoomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites