Mvdv Geplaatst 30 juli 2012 Share Geplaatst 30 juli 2012 Telt fietsen op een hometrainer ook als fietsen? :P Ga gewoon naar buiten Henkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 30 juli 2012 Share Geplaatst 30 juli 2012 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 30 juli 2012 Share Geplaatst 30 juli 2012 Omgeving Arnhem/Nijmegen. Daar heb je de Posbank en ook naast Nijmegen richting Duitsland heb je wat heuvels. Daar bij Kleve en zo heb je best aardige pukkeltjes ja. Kom je er vaak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 30 juli 2012 Kleve pas 3 keer heen gefietst. Tussen Nijmegen en Groesbeek al wat vaker gefietst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 juli 2012 Share Geplaatst 30 juli 2012 Daar fiets ik ook regelmatig. Wat dat betreft is Nijmegen een prima woonplaats (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 30 juli 2012 Share Geplaatst 30 juli 2012 Ga gewoon naar buiten Henkie. Ik moet al 15 meter ofzo buiten lopen om bij die hometrainer te komen, dus is al genoeg buiten ;c Maar even een serieus vraagje: Weten jullie hoe accuraat zo'n ding is. Dus qua gereden kilometers, snelheid etc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 30 juli 2012 Share Geplaatst 30 juli 2012 Toch nog vandaag gereden, beetje teleurstellend, had hoger gekund, als de wind n beetje meezat, ik niet 2 keer fout had gereden en er geen stoplichten waren :P (Rood wat ik heb gereden, blauw de officiële Eneco Tour Tijdrit 2012) Leuk idee, denk dat ik dat woensdag of donderdag ook eens ga fietsen. En wie gebruiken hier allemaal Strava? Wel leuk om de tijden van de klimmetjes in Limburg met elkaar te vergelijken aangezien er best veel mensen daar fietsen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 31 juli 2012 Share Geplaatst 31 juli 2012 Ik moet al 15 meter ofzo buiten lopen om bij die hometrainer te komen, dus is al genoeg buiten ;c Maar even een serieus vraagje: Weten jullie hoe accuraat zo'n ding is. Dus qua gereden kilometers, snelheid etc? Zeer onnauwkeurig want je hebt geen last van wind of rolweerstand etc. op zo'n ding. De mijne geeft ook constant 45 aan het uur aan als ik rustig in D1 fiets, terwijl ik gewoon buiten dan rond de 30-35 ga. Maar zo'n ding is wel handig als je op hartslag en tijd fietst, zoals ik altijd doe. Dan doen die andere gegevens er weinig toe. Leuk idee, denk dat ik dat woensdag of donderdag ook eens ga fietsen. En wie gebruiken hier allemaal Strava? Wel leuk om de tijden van de klimmetjes in Limburg met elkaar te vergelijken aangezien er best veel mensen daar fietsen :D Ik gebruik Strava. Leuk is dat wel ja :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 31 juli 2012 Share Geplaatst 31 juli 2012 Zeer onnauwkeurig want je hebt geen last van wind of rolweerstand etc. op zo'n ding. De mijne geeft ook constant 45 aan het uur aan als ik rustig in D1 fiets, terwijl ik gewoon buiten dan rond de 30-35 ga. Maar zo'n ding is wel handig als je op hartslag en tijd fietst, zoals ik altijd doe. Dan doen die andere gegevens er weinig toe. Ik fiest in principe gewoon op tijd (niet heel lang), maar ik wilde dus even weten in hoeverre die kilometers dan kloppen. Maar bedankt voor je antwoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 31 juli 2012 Share Geplaatst 31 juli 2012 Heerlijk stukje gereden met [MENTION=16732]De Beul[/MENTION]. Mijn tweede keer sinds een jaar. Aardig lekker gereden dus. Alleen op sommige open plekken kregen we volle wind tegen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrisbor Geplaatst 31 juli 2012 Share Geplaatst 31 juli 2012 Heerlijk stukje gereden met [MENTION=16732]De Beul[/MENTION]. Mijn tweede keer sinds een jaar. Aardig lekker gereden dus. Alleen op sommige open plekken kregen we volle wind tegen. :cab: Zeker niet slecht voor n 2de keer dit jaar, Lijkt me inderdaad vrij lastig met die zee wind. Maar ook weer super mooi om met goed weer heerlijke langs de stranden te fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FRNiels Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 Vandaag weer zo'n 45 kilometer gefietst, omgeving Utrecht. Volledig plat dus :( Tegen de 30 gemiddeld, niet slecht voor de 2e keer fietren deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2012 Kun je niet naar de heuvelrug fietsen Niels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FRNiels Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 Nee, dat is oostelijk van Utrecht, en ik woon westelijk.. Ga binnenkort wel een keer met een maatje in Limburg rijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 Zo ik heb nu al pijn aan mijn bovenbenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2012 Netjes gedaan Pino. Volhouden he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 Ja het bevalt me goed zo begin in de avond ff knallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2012 Kun je lekker je hoofd leegmaken als je met shit zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 Dat is inderdaad mooi aan fietsen. Je bent met je gedachten helemaal weg van wat er in je dagelijkse leven gaande is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 augustus 2012 Share Geplaatst 2 augustus 2012 Zag gisteren tijdens het fietsen deze tekst op het fietspad: "Fietse jonge!". Moest er wel om lachen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2012 Dat kan ook alleen maar in Heerlen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brykos Geplaatst 2 augustus 2012 Share Geplaatst 2 augustus 2012 Op de Eyserbosweg zie ik altijd Wout Poels met grote letters staan, ook mooi om te zien altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2012 Fiets je die vaak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Gezien zijn woonplaats, denk ik het wel Gert. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten