Viktor Geplaatst 16 juli 2013 Share Geplaatst 16 juli 2013 Klopt, dat is hier ook van die arrogante wielrenners. Ik rijd met die hitte ook niet voor 19u 's avonds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 16 juli 2013 Share Geplaatst 16 juli 2013 Ik vind het heerlijk, in de hitte. Lekker zweten, aan je conditie werken en nog een kleurtje krijgen ook. Ik kies dan ook wel vaak de tussenweggetjes of de echte fietspaden, waar het risico op autoverkeer miniem is. En gewoon een belletje op de fiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 18 juli 2013 Share Geplaatst 18 juli 2013 Ik heb ook een belletje. Vanavond trouwens weer 60 km gefietst door binnenwegen hier in de buurt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2013 Belletje is wel ideaal ja. Maar heb er geen. Vind dat er echt niet uitzien op een racefiets. Beetje stom, ik weet het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Ik heb hem toch al regelmatig nodig gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Belletje is wel ideaal ja. Maar heb er geen. Vind dat er echt niet uitzien op een racefiets. Beetje stom, ik weet het. Had ik eerst ook hoor. Ik woon alleen vlakbij de molens bij Kinderdijk, daar willen nogal eens wat toeristen lopen op het stuk waar ik geregeld begin met fietsen. Dan is een belletje wel onmisbaar. Sowieso eigenlijk, iedere keer roepen als mensen wat breder fietsen of lopen is ook niet echt lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Vandaag voor het eerst de Brienenoord aangedaan, ging redelijk. Toen ik beneden was gelijk weer omhoog met klein windje tegen, toch ff klein beetje doorbijten hoor. Klimmen is niet echt mijn ding. Het fietspad daar naartoe, langs de A15, is trouwens wel heerlijk fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2013 Netjes hoor. Vooral met dit weer. Vroeg gaan fietsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Neem aan dat je een motor met gekoelde bidons had geregeld die met je meereed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 11.00u vertrokken. Het scheelde dat er toch nog een lekker briesje stond, de eerste 10 km ging ik dan ook niet harder dan 26,5 geloof ik. Twee bidonnetjes (water en limonade) mee, wat winegums en het ging prima. Had op zich nog wel verder gekund, maar met deze zon en zonder vocht leek me dat niet heel verstandig. Oh en nog steeds pijnvrij. Pas als ik echt ga zitten harken voel ik het een beetje opkomen bij mijn lies, maar vandaag liep het als een zonnetje. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2013 Minder neuken vinny. Maar 11 uur was het hier al super heet. Was even wezen wandelen, maar echt te warm. Maar ben zelf ook echt gemaakt voor koud weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Heerlijk gefietst met drie man. Bij het pontje helaas wel extreem lang moeten wachten, want daar een of ander binnenvaartschip moeilijk aan het doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Nou nou, het was me weer een ritje, dit keer van 53 km. Niet alleen door de warmte, maar ook door het feit dat ik ergens halverwege de rit na het missen van een bocht en het weer terugrijden in een gootje met o.a. brandnetels ben gekukeld, met bijbehorende (schaaf)wonden op vooral mijn armen en een fikse schaafwond op mijn linkerelleboog. Dat was overigens ruim voor de enige, overigens ontzettend Roubaixiaanse kasseienstrook van 450 meter, in de regio. En eentje zonder gootje om naast te rijden., wat het ontzettend lastig maakte. Ergens aan het begin trouwens deze klim kunnen doen: Op zich is ie niet zwaar, maar de moeilijkheid zit in het feit dat ie achter een hekwerk ()voor wandelaars) zit, zodat je de klim vanaf 0 moet starten i.p.v. met een starsnelheid. Verder is de wegkwaliteit niet je van dat, met veel van die typische open ringtegels, veel zand en veel onkruid. Toch omhoog kunnen rijden zonder uit het zadel te hoeven komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 (bewerkt) Dat was overigens ruim voor de enige, overigens ontzettend Roubaixiaanse kasseienstrook van 450 meter, in de regio. En eentje zonder gootje om naast te rijden., wat het ontzettend lastig maakte. In Dongen zeker? 22 juli 2013 bewerkt door Lars990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Nee. Althans niet volgens fietsnet.be. Het is de Klaverweg ten Zuiden van Gilze. Al heb ik het idee dat ik wel meer zijn hier. Man man, het ligt hier bezaaid met tegels en steentjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Er zullen er idd wel meer zijn, dacht dat je de Watertorenstraat in Dongen bedoelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Nee, maar dat is er ook een, ja. Overigens maakt die site niet gebruik van elke straat, maar van bepaalde stroken. Wss geen route van hun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 http://app.strava.com/activities/69426392 Vandaag weer een mooie rondje gefietst. Ben nu wel kapot. Zaten enkele mooie heuveltjes bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 Ik heb trouwens de neiging bij elke steentjesstrook vol door te trekken, van een kilometertje of 25 naar 34 in het uur. Of dat nu na 1 of 45 km is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 http://app.strava.com/activities/69671351 Grappig dat klimmetjes als de Doodeman en de Koning van Spanje op Strava verbasterd worden naar "Deadman" en "Spanish King". Die eerste hakte er overigens weer goed in.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 http://app.strava.com/activities/69671351 Grappig dat klimmetjes als de Doodeman en de Koning van Spanje op Strava verbasterd worden naar "Deadman" en "Spanish King". Die eerste hakte er overigens weer goed in.. Ben je net 7 seconden sneller dan ik was op de koning van Spanje :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 Vertrek morgen naar Urrugne in Frans Baskenland, en daar zijn best wat leuke bergjes in de buurt zoals de Jaizkibel, de Col d'Ibardin, de Castello del Inglés en nog wat kleinere dingetjes, dus hoop dat we wel een aantal keer fietsen kunnen huren. Maar weet iemand of het daar in die regio een beetje veilig fietsen is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 Een wat naar half rondje met vooral tegenwind. Toen ik er nog 10 km aan vast wilde plekken kreeg ik een lekke band. :( Op laten halen, bandje vervangen, fiets gewassen en ketting verschoond. Heeft het toch nog wat nut gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Na een jaar of twee bijna niet te fietsen, stap ik de laatste dagen zo nu en dan ook weer op de fiets, maar dat valt nog niet mee. Vooral heuvelop ga ik helemaal kapot. Blijkbaar registreert de app het niet helemaal correct, aangezien mijn teller ongeveer 69 km aangaf en 27 p/u. Mja, close enough. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 28 juli 2013 Hier eindelijk sinds mijn blessure weer geprobeerd een heuvel op te fietsen. Ben erg tevreden, want dit ging pijnvrij. Niks geen last van mijn knie :) Dit zijn de twee heuvels: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten