007mark Geplaatst Zaterdag at 13:38 Share Geplaatst Zaterdag at 13:38 Afgelopen jaren mooi lijstjes voorbij zien komen. Mag een top 10/25/50/100 zijn, wat je wilt. Kom zelf later met een top 50 waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst Zaterdag at 15:12 Share Geplaatst Zaterdag at 15:12 (bewerkt) Ik kom met moeite aan een top 25 denk ik. Zoals men weet ben ik van de Hip Hop, en dat houdt niet echt over de laatste jaren met mijn smaakpalet... Eventjes nog 2 weken wachten en de huidige albums laten inwerken! Zaterdag at 15:12 bewerkt door frietsaus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst Zaterdag at 15:26 Share Geplaatst Zaterdag at 15:26 Ik moet zeggen dat ik de hedendaagse muziek niet echt heel erg volg. Enige 2024 album dat ik heb geluisterd is wel meteen een absolute klessik! Blood Incantation - Absolute Elsewhere. Een mix van ambient en death metal, twee uitersten van elkaar die wonderwel erg goed samengaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst Maandag at 13:29 Share Geplaatst Maandag at 13:29 Heb dit jaar weinig albums geluisterd door het reizen. Geordie Greep en Magdalena Bay hebben wel twee fenomenale albums uitgebracht, dus die wil ik wel even benoemd hebben allebei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst Maandag at 15:16 Share Geplaatst Maandag at 15:16 Heb ook niet heel veel nieuws geluisterd dit jaar. Paar releases die er voor mij bovenuit springen zijn die van Fontaines D.C., Last Dinner Party, Pond en Future Islands. Ik had ook nog veel verwacht van het nieuwe album van Justice, maar die viel me toch tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst Maandag at 16:37 Share Geplaatst Maandag at 16:37 (bewerkt) Top 35 1. Zara Larsson - Venus 2. Kygo - Kygo 3. Griff - Vertigo 4. Post Malone - F-1 Trillion 5. Beyonce - Cowboy Carter 6. Rosé - Rosie 7. Claude - Parler Francais 8. Dua Lipa - Radical Optimism 9. Sabrina Carpenter - Short n' Sweet 10. Nina Nesbitt - Mountain Music 11. Zedd - Talos 12. Usher - Coming Home 13. Tom Odell - Black Friday 14. Verschillende artiesten - The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes (Geen idee of dit mag) 15. Billie Ellish - Hit Me Hard and Soft 16. Green Day - Saviors 17. Eminem - The Death of Slim Shady 18. Taylor Swift - The Thortured Poets Departement 19. Charli xcx - Brat (and it's different but still brat) 20. Gracie Adams - The Secret of Us 21. Ragbone 'n' Man - What do you believe in? 22. Clairo - Charm 23. Lady Gaga - Harlequin 24. Empire of the Sun - Ask that God 25. Ariana Grande - Eternal Sunshine 26. Imagine Dragons - Loom 27. Zayn - Room Under The Stars 28. OneRepublic - Artifical Paradise 29. Joshua Bassett - The Golden Years 30. Gryffin - Pulse 31. The Script - Satellites 32. London Grammer - The Greatest Love 33. Coldplay - Moon Music 34. James Bay - Changes all the Time 35. Khalid - Sincere Ik ben niet echt een albumluisteraar, dus ik houd het bij een top 35. Dinsdag at 09:33 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst Maandag at 17:11 Share Geplaatst Maandag at 17:11 Best veel nieuwe albums geluisterd dit jaar, maar of ik het in een lijstje kan zetten, betwijfel ik. Kendrick Lamar in ieder geval op één, wat een topplaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst Dinsdag at 01:36 Share Geplaatst Dinsdag at 01:36 Ik gooi er een top 25 tegenaan. Eigenlijk vind ik het te vroeg, maar ben best enthousiast, waar het jaar wat stroefjes begon. 1. Chino XL - Darkness & Other Colors 2. Common x Pete Rock - Auditorium Vol.1 3. Kurious - Majician 4. Fireball Flingaz - Giants of Defiance 5. Lloyd Banks - Hollywood Havoc V 6. Lex Starwind - Deep Space Rhyme 7. Arrested Development - Bullets In The Chamber 8. Masta Ace & Marco Polo - Richmond Hill 9. Thought Provokah - We'll Be Right Back After These Messages 10. Ras Kass, Rj Payne & Havoc - GUTTR 11. Mista Sinista - ReBorn 12. Awon & Phoniks - Golden Era 2 13. Blu & Exile - Love (The) Ominous World 14. Calm. x Time x Awareness - Only Vampires Wear Capes 15. Al-J & Kane Major - Amerikkkan Me 16. Es & Shark - Reflections 17. Recognize Ali - Underground King III 18. Memphis Reigns x Digial Martyrs - Laway! 19. Vega7 The Ronin & BodyBagBen - Kawasaki Killers 20. Hus Kingpin & 9th Wonder - Supergoat 21. Oddisee - And Yet Still 22. Mickey Diamond - It's Five O'Clock Somewhere 23. The Bad Seed - Everything Means Nothing Vol.1 24. Jay Royale - The Bea Gaddy Soup Kitchen 25. Awon & Parental - Sublime Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten