Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

[MUTL Beker] Kwartfinale

Fantasy

Aanbevolen berichten

Het gehele bracket is al bekend bij de organisatie en we zijn aangekomen bij de laatste acht. Hoewel, eigenlijk hebben we nog iets meer actieve deelnemers op het moment omdat er nog twee duels uit de eerste ronde moeten worden afgewerkt, maar het gaat om het idee. De volgende ploegen mogen het in deze ronde tegen elkaar gaan opnemen:

FC Brilhante.png FC Brilhante - Eupen United image.png.213821e4bb8ee078ba3275dc439d42a3.png

image.png.338a53988def1e244b0d06f21b3681f3.pngimage.png.9868f8f97bbe4abab2017fa83ee6a48d.png Winnaar Candystripes-Eendracht Brugge - FC Wolverine image.png.fdb5872bb44967f424f98e08c3fba584.png

TOK.png.6cf8385b8dbd3c2e940a1e617ebc022f.pngimage.png.445ebc9e127eec0c03baa7dff9d4465b.png Winnaar TOK-Somos Benfica - De Horeca Tijgers image.png.eaa977cdb650191b841bf5be96bafe75.png

image.png.c11c58f96b84151b8c05dd298017be98.png FC Den Beirenput - FC Bas image.png.41867499f9f5c6b1835a21df3af1e69f.png

De uitslagen mogen in dit topic gedeeld gaan worden, om het overzichtelijk te houden voor mijzelf en voor @Tim', die de topscorers bij aan het houden is (d) 

Plan hier jullie potjes en discussieer er rustig op los!

Spoiler

Eendracht Brugge @RubenS2

FC Ji Sung Park the Bus @timpy00

De Horeca Tijgers @Kyrill

Las Palomas @nasje92

Somos Benfica @Patje!

FC Bas @bas huijsmans

Eupen United @Djurovski

Tiburones Rojos @LouisPSV

FK Managers United @Fantasy

FC Wolverine @Whitewolf345

Candystripes @neva

Feyenoord United @chrisje1993

Tackles Op Kniehoogte @Rykjvk1

FC Oerlie @Oerlie

FC Den Beirenput @xanderoo

Independiente der GeVallenen @De Raam

FC Brilhante @Flameneer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rykjvk1:

Spannend tot het einde, de wedstrijd ging alle kanten op en gelijk op. Na 90 minuten werd pas het verschil gemaakt. 

Thanks @Patje!, echt een spannende pot!

TOK - Somos Benfica

5 - 3 (na extra tijd)

image.thumb.png.ea717cb02abf791be853e097f19084cc.png

En dit betekent dat @Kyrill en @Rykjvk1 het nu tegen elkaar mogen gaan opnemen in de kwartfinale!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Rykjvk1:

Karel! Morgen misschien, ergens..? Lukt dat je? Ik kan je nog geen tijd noemen helaas..!

Niet heel erg! Ik heb tot uiterlijk 15:15 de tijd. Ik moet iig werken van 17:00-23:00 en ik ben van plan , er rond 16:15 te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei bas huijsmans:

@xanderoo hoe zit jij vanavond, morgenavond na 21.00 uur en woensdagavond (Denk dat ik dan pas erg laat kan)

Hi,

Vanavond moet normaal gezien wel lukken, en woensdagavond zou ook geen probleem mogen zijn. Dinsdagavond ben ik niet zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei xanderoo:

Phoe, dat is wat laat. Ik ben ergens opgenomen, dus moet op tijd in bedje kruipen.

Anders woensdagavond? Wanneer past dan?

Euhm zo meteen tussendoor even snel een potje kan ook wel anders hoor. Heb woensdagavond een vergadering dus geen idee hoe laat dat precies wordt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Euhm zo meteen tussendoor even snel een potje kan ook wel anders hoor. Heb woensdagavond een vergadering dus geen idee hoe laat dat precies wordt

Wel, als het nu kan, ideaal.

Wie start wat op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Rykjvk1:

Aan het werk

En hoelaat ben je klaar met werken? Ik werk vanavond weer 17:00-23:00 maar weet niet of ik ga/moet overwerken. Zou je vanavond rond 23:50 kunnen? Anders kan ik eigenlijk pas vrijdag weer , na jou werk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit gaat lekker jongens :D De wedstrijden tussen @xanderoo en @bas huijsmans en die tussen @Flameneer en @Djurovski zijn afgewerkt tot op heden, wat eindigde in een overwinning voor beide eerstgenoemden.

Hierboven zijn @Rykjvk1 en @Kyrill al druk in conclaaf. De laatste kwartfinale gaat tussen @neva en @Whitewolf345, nadat neva by forfait de voorgaande ronde gewonnen heeft. Hopelijk weten ook jullie binnenkort tijd en ruimte te vinden om de kwartfinale te spelen. De winnaar van dit laatste tweeluik gaat spelen tegen @Flameneer, de winnaar van het eerste duel gaat spelen tegen @xanderoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites