Fantasy Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Het gehele bracket is al bekend bij de organisatie en we zijn aangekomen bij de laatste acht. Hoewel, eigenlijk hebben we nog iets meer actieve deelnemers op het moment omdat er nog twee duels uit de eerste ronde moeten worden afgewerkt, maar het gaat om het idee. De volgende ploegen mogen het in deze ronde tegen elkaar gaan opnemen: FC Brilhante - Eupen United Winnaar Candystripes-Eendracht Brugge - FC Wolverine Winnaar TOK-Somos Benfica - De Horeca Tijgers FC Den Beirenput - FC Bas De uitslagen mogen in dit topic gedeeld gaan worden, om het overzichtelijk te houden voor mijzelf en voor @Tim', die de topscorers bij aan het houden is Plan hier jullie potjes en discussieer er rustig op los! Spoiler Eendracht Brugge @RubenS2 FC Ji Sung Park the Bus @timpy00 De Horeca Tijgers @Kyrill Las Palomas @nasje92 Somos Benfica @Patje! FC Bas @bas huijsmans Eupen United @Djurovski Tiburones Rojos @LouisPSV FK Managers United @Fantasy FC Wolverine @Whitewolf345 Candystripes @neva Feyenoord United @chrisje1993 Tackles Op Kniehoogte @Rykjvk1 FC Oerlie @Oerlie FC Den Beirenput @xanderoo Independiente der GeVallenen @De Raam FC Brilhante @Flameneer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november @Flameneer waneer zou je kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 november Auteur Share Geplaatst 17 november 2 minuten geleden zei Rykjvk1: Spannend tot het einde, de wedstrijd ging alle kanten op en gelijk op. Na 90 minuten werd pas het verschil gemaakt. Thanks @Patje!, echt een spannende pot! TOK - Somos Benfica 5 - 3 (na extra tijd) En dit betekent dat @Kyrill en @Rykjvk1 het nu tegen elkaar mogen gaan opnemen in de kwartfinale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Wanneer kan jij @Rykjvk1 ik kan vandaag vrijwel heel de dag iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Zojuist zei Kyrill: Wanneer kan jij @Rykjvk1 ik kan vandaag vrijwel heel de dag iig. Karel! Morgen misschien, ergens..? Lukt dat je? Ik kan je nog geen tijd noemen helaas..! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 12 minuten geleden zei Rykjvk1: Karel! Morgen misschien, ergens..? Lukt dat je? Ik kan je nog geen tijd noemen helaas..! Niet heel erg! Ik heb tot uiterlijk 15:15 de tijd. Ik moet iig werken van 17:00-23:00 en ik ben van plan , er rond 16:15 te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november @xanderoo hoe zit jij vanavond, morgenavond na 21.00 uur en woensdagavond (Denk dat ik dan pas erg laat kan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 10 minuten geleden zei bas huijsmans: @xanderoo hoe zit jij vanavond, morgenavond na 21.00 uur en woensdagavond (Denk dat ik dan pas erg laat kan) Hi, Vanavond moet normaal gezien wel lukken, en woensdagavond zou ook geen probleem mogen zijn. Dinsdagavond ben ik niet zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 3 minuten geleden zei xanderoo: Hi, Vanavond moet normaal gezien wel lukken, en woensdagavond zou ook geen probleem mogen zijn. Dinsdagavond ben ik niet zeker. Vanavond rond 22.30 doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Vanavond rond 22.30 doen? Phoe, dat is wat laat. Ik ben ergens opgenomen, dus moet op tijd in bedje kruipen. Anders woensdagavond? Wanneer past dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Zojuist zei xanderoo: Phoe, dat is wat laat. Ik ben ergens opgenomen, dus moet op tijd in bedje kruipen. Anders woensdagavond? Wanneer past dan? Euhm zo meteen tussendoor even snel een potje kan ook wel anders hoor. Heb woensdagavond een vergadering dus geen idee hoe laat dat precies wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Euhm zo meteen tussendoor even snel een potje kan ook wel anders hoor. Heb woensdagavond een vergadering dus geen idee hoe laat dat precies wordt Wel, als het nu kan, ideaal. Wie start wat op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 1 minuut geleden zei xanderoo: Wel, als het nu kan, ideaal. Wie start wat op? Start jij maar op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november (bewerkt) Zojuist zei bas huijsmans: Start jij maar op Nu? Wat is je accountnaam op Steam? 18 november bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Zojuist zei xanderoo: Nu? Yes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Toch wel de favoriet eruit geknikkerd met goed spel. Thanks @bas huijsmans voor de spannende match! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november gefeliciteerd @Flameneer Leuk potje idd. Maar nu wel een schijthekel aan Weghorst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november Op 18-11-2024 om 19:05 zei Kyrill: Niet heel erg! Ik heb tot uiterlijk 15:15 de tijd. Ik moet iig werken van 17:00-23:00 en ik ben van plan , er rond 16:15 te zijn. @Kyrill bekerpotje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november 5 minuten geleden zei Rykjvk1: @Kyrill bekerpotje? Hoe zit je morgen ochtend of middag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november 5 minuten geleden zei Kyrill: Hoe zit je morgen ochtend of middag? Aan het werk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 10 uur geleden zei Rykjvk1: Aan het werk En hoelaat ben je klaar met werken? Ik werk vanavond weer 17:00-23:00 maar weet niet of ik ga/moet overwerken. Zou je vanavond rond 23:50 kunnen? Anders kan ik eigenlijk pas vrijdag weer , na jou werk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Haha dit gaat mooi man. Na 2350u hoop ik te slapen, maar wie weet Morgen een lang weekend weg, dus ik kan op zijn vroegst maandagavond, al denk ik dat dinsdag realistischer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 november Auteur Share Geplaatst 20 november Dit gaat lekker jongens De wedstrijden tussen @xanderoo en @bas huijsmans en die tussen @Flameneer en @Djurovski zijn afgewerkt tot op heden, wat eindigde in een overwinning voor beide eerstgenoemden. Hierboven zijn @Rykjvk1 en @Kyrill al druk in conclaaf. De laatste kwartfinale gaat tussen @neva en @Whitewolf345, nadat neva by forfait de voorgaande ronde gewonnen heeft. Hopelijk weten ook jullie binnenkort tijd en ruimte te vinden om de kwartfinale te spelen. De winnaar van dit laatste tweeluik gaat spelen tegen @Flameneer, de winnaar van het eerste duel gaat spelen tegen @xanderoo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november @Rykjvk1 heeft de screen, ik niet. Maar hij heeft net met 1-2, van mij gewonnen, en terecht ook. Ik ga vanuit hij snel de screen deelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 november Auteur Share Geplaatst 23 november Even inchecken, maar als ik het goed heb dan hebben @neva en @Whitewolf345 al contact rondom hun te spelen bekerpotje toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten