xanderoo Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Ben eens nieuwsgierig naar de 1ste match. De bekerwedstrijd werd gewonnen, hopelijk trekken we die elan voort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 november Auteur Share Geplaatst 10 november 4 minuten geleden zei Whitewolf345: Moet ik alweer tegen candystripes? Was in de 2e speelronde ook al Ja, correct. Wedstrijdschema's maken is niet mijn grootste kwaliteit, dat blijkt wel weer En net als in het topic van Divisie 1; gaarne dit topic gebruiken voor vragen en discussies & het topic van de uitslagen enkel en alleen gebruiken voor het delen van wedstrijdresultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november (bewerkt) Excuus. Geen probleem @neva wanneer kan je? En @Rykjvk1 wanneer kan jij? 10 november bewerkt door Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 november Auteur Share Geplaatst 10 november No worries Dezelfde vraag als hierboven, maar dan van mij voor @De Raam. Ik zou vanavond eventueel al kunnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november @Oerlie wanneer kan je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november (bewerkt) Op 10-11-2024 om 18:27 zei Whitewolf345: Geen probleem @neva wanneer kan je? Goeie vraag, haha. Morgenmiddag heb ik een klein window rond 16:00, anders wordt het vrees ik echt pas tegen vrijdag overdag. Is dat een probleem? Oooh stop de persen. Morgenavond kan ik ook hoor ik net. Vanaf 19:30/19:45. 11 november bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 2 minuten geleden zei neva: Goeie vraag, haha. Morgenmiddag heb ik een klein window rond 16:00, anders wordt het vrees ik echt pas tegen vrijdag overdag. Is dat een probleem? Oooh stop de persen. Morgenavond kan ik ook hoor ik net. Vanaf 19:30/19:45. Morgen avond doen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 2 minuten geleden zei Whitewolf345: Morgen avond doen dan? Ja, helemaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november En @xanderoo; wanneer wilde jij spelen deze week? Zelf heb ik een voorkeur voor vanavond of vrijdag overdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november @Rykjvk1 wanneer kan jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 17 uur geleden zei chrisje1993: @Oerlie wanneer kan je? vandaag nog thuis, de rest van de week in het buitenland. past vanmiddag voor je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 15 minuten geleden zei Oerlie: vandaag nog thuis, de rest van de week in het buitenland. past vanmiddag voor je? Dat is wel klote want zit zelf met middagdienst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 3 uur geleden zei neva: En @xanderoo; wanneer wilde jij spelen deze week? Zelf heb ik een voorkeur voor vanavond of vrijdag overdag. Vanavond moet wel lukken normaal gezien. Vrijdag overdag wordt dan weer een moeilijke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Zojuist zei xanderoo: Vanavond moet wel lukken normaal gezien. Vrijdag overdag wordt dan weer een moeilijke. Prima, houden we vanavond even contact. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 15 minuten geleden zei neva: Prima, houden we vanavond even contact. Nu is een moeilijke zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 5 uur geleden zei xanderoo: Nu is een moeilijke zeker? Ja, sorry, zat op werk. Ik leg nu de kids op bed en ben dan vanaf half 8 zo'n beetje wel de hele avond beschikbaar. Als het niet lukt moeten we even kijken of er een ander gaatje ontstaat ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 1 minuut geleden zei neva: Ja, sorry, zat op werk. Ik leg nu de kids op bed en ben dan vanaf half 8 zo'n beetje wel de hele avond beschikbaar. Als het niet lukt moeten we even kijken of er een ander gaatje ontstaat ergens. Ik ben er ook rond die tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 19 minuten geleden zei neva: Ja, sorry, zat op werk. Ik leg nu de kids op bed en ben dan vanaf half 8 zo'n beetje wel de hele avond beschikbaar. Als het niet lukt moeten we even kijken of er een ander gaatje ontstaat ergens. Ik ben klaar. Ga wat spelen tot ik het beu ben vandaag. Laat maar vallen wanneer je kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 27 minuten geleden zei neva: Ja, sorry, zat op werk. Ik leg nu de kids op bed en ben dan vanaf half 8 zo'n beetje wel de hele avond beschikbaar. Als het niet lukt moeten we even kijken of er een ander gaatje ontstaat ergens. Hij staat open. Candystripes - Wolverin Wachtwoord is MUTL2024 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 10 minuten geleden zei Whitewolf345: Hij staat open. Candystripes - Wolverin Wachtwoord is MUTL2024 Kom er nu aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Zojuist zei neva: Kom er nu aan. succes alvast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 1 minuut geleden zei Whitewolf345: succes alvast Jij ook! @xanderoo zal ik een berichtje plaatsen als mijn potje tegen Whitewolf klaar is? Kunnen we gelijk opvolgend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november @Oerlie @De Raam Op het programma staat voor jullie FC Brilhante. Wanneer hebben jullie tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 40 minuten geleden zei xanderoo: Ik ben klaar. Ga wat spelen tot ik het beu ben vandaag. Laat maar vallen wanneer je kan. Ik zet hem klaar! neva vs xanderooo MUTL2024 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 7 minuten geleden zei neva: Ik zet hem klaar! neva vs xanderooo MUTL2024 Ik kom af! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten