Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

[Divisie 2] Discussie- en afsprakentopic

Fantasy

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Rykjvk1:

Nou, ik moet eerst nog even kijken hoe ik een .fmf bestand aan de praat krijg, of überhaupt online speel... 

Iemand die me de juiste kant op wil wijzen?

Het .fmf bestand plaats je in de volgende map: C:\JOUW NAAM\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2024\exported teams 

En zo speel je 1 vs. 1: https://manutd.nl/forum/topic/59204-mutl-hoe-speel-je-een-1-vs-1/

13 uur geleden zei chrisje1993:

@neva en @Rykjvk1 wanneer zouden jullie kunnen?

Zaterdag en zondag tussen 0800 en 1430 continu beschikbaar. Als je me een berichtje stuurt kom ik er gelijk aan.

Komt dat niet uit, moeten we even kijken wat er handig is. Dan vermoed ik dinsdagochtend pas.

2 uur geleden zei neva:

Zaterdag en zondag tussen 0800 en 1430 continu beschikbaar. Als je me een berichtje stuurt kom ik er gelijk aan.

Komt dat niet uit, moeten we even kijken wat er handig is. Dan vermoed ik dinsdagochtend pas.

Denk dat de zondag dan wel moet kunnen lukken.

Zojuist zei Whitewolf345:

Oef. Als ik vandaag kan is het pas tegen middernacht.  Anders ook na dinsdag weer beschikbaar. 

@neva wanneer zal jij kunnen?

Doen we in de loop van de week op of na dinsdag (y) Dit weekend gaat ‘m voor mij niet worden ook. 

6 minuten geleden zei Whitewolf345:

Oef. Als ik vandaag kan is het pas tegen middernacht.  Anders ook na dinsdag weer beschikbaar. 

@neva wanneer zal jij kunnen?

Dit weekend beide dagen tussen 0800 en 1500, maandag niet, dinsdag tussen 0900 en 1400. Eerste avondmogelijkheid is denk ik pas woensdag, maar daar zal ik later nog op terug moeten komen eventueel.

Ok.. uhm morgenochtend 8 uur doen?

Moet om 9 uur ergens zijn dus dat moet lukken dan🤣

1 minuut geleden zei neva:

Dit weekend beide dagen tussen 0800 en 1500, maandag niet, dinsdag tussen 0900 en 1400. Eerste avondmogelijkheid is denk ik pas woensdag, maar daar zal ik later nog op terug moeten komen eventueel.

Op 1-11-2024 om 10:43 zei De Raam:

Kom maar door @xanderoo, ik ben zelf vrij flexibel.

Ik kan ook wel, maar vandaag is een moeilijke. Ben je morgen ergens vrij?

Excuses voor de eventuele late post!

Edit: moet wel nog een accountje enzo aanmaken denk ik voor FM online te spelen. :)

Edited by xanderoo