neva Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Goud. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 5 minuten geleden zei neva: Goud. Succes! Gelukt! Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november En hoe ik dit heb verloren is mij een raadsel. Tweede helft was eenrichtingsverkeer, maar er was slechts één spookrijder nodig om mij lam te leggen. Gefeliciteerd @xanderoo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 1 minuut geleden zei neva: En hoe ik dit heb verloren is mij een raadsel. Tweede helft was eenrichtingsverkeer, maar er was slechts één spookrijder nodig om mij lam te leggen. Gefeliciteerd @xanderoo! Ja, 5 minuten hebben je de das omgedaan. En een corner, vreemd genoeg. Totaal geen verdiende overwinning. Heb jij een print-screen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 6 minuten geleden zei xanderoo: Ja, 5 minuten hebben je de das omgedaan. En een corner, vreemd genoeg. Totaal geen verdiende overwinning. Heb jij een print-screen? Jazeker, die al geplaatst ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 1 minuut geleden zei neva: Jazeker, die al geplaatst ook Ahja, juist, moet in een ander topic. Ik moet niet zeggen dat je goed gespeeld hebt, want dat wist je wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 november Auteur Share Geplaatst 14 november 18 minuten geleden zei xanderoo: We zouden normaal gezien zaterdag om 21:00 uur gespeeld hebben, maar op de één of andere manier. Geen idee, ik zat wel klaar, maar ik heb persoonlijk niets meer gehoord sinds vorige zaterdagmiddag. Gaarne dit in het discussietopic bespreken hier. Het uitslagen topic is enkel en alleen voor uitslagen. @De Raam hopelijk is alles oké. Ik hoor ook graag wanneer wij onze pot kunnen gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november 14 minuten geleden zei Fantasy: Gaarne dit in het discussietopic bespreken hier. Het uitslagen topic is enkel en alleen voor uitslagen. @De Raam hopelijk is alles oké. Ik hoor ook graag wanneer wij onze pot kunnen gaan spelen. Mijn excuses, zal erop letten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 november Auteur Share Geplaatst 17 november De uitslagen zijn bijgewerkt en dat resulteert in de volgende tussenstand Stand Club G W X V DV DT DS Pnt. 1 TOK 4 2 1 1 5 1 4 7 2 FC Wolverine 4 3 0 1 9 9 0 7 3 FC Oerlie 2 2 0 0 3 1 2 6 4 FK Managers United 2 1 0 1 5 5 0 3 5 FC Den Beirenput 3 1 1 1 4 4 0 2 6 Candystripes 4 1 0 3 8 10 -2 2 7 Ind. der GeVallenen 0 0 0 0 0 0 0 0 8 Feyenoord United 2 0 0 2 1 3 -2 0 9 FC Brilhante 1 0 0 1 2 4 -2 0 Kijkende naar de eerste speelrondes, dan moeten de volgende wedstrijden nog worden gespeeld: FC Den Beirenput - Ind. der GeVallenen (1) Ind. der GeVallenen - FK Managers United (3) FC Oerlie - FC Brilhante (3) Feyenoord United - FC Oerlie (4) FC Brilhante - Ind. der GeVallenen (4) Hopelijk lukt het om ergens dezer dagen jullie wedstrijden af te werken. Hebben jullie reeds contact met elkaar om de potten te gaan spelen? @Oerlie @chrisje1993 @Flameneer Van @De Raam weet ik dat die de laatste tijd wat afwezig is. Hopelijk lukt het om binnenkort tijd te vinden om ook jouw duels te gaan spelen. Spoiler FK Managers United @Fantasy FC Wolverine @Whitewolf345 Candystripes @neva Feyenoord United @chrisje1993 Tackles Op Kniehoogte @Rykjvk1 FC Oerlie @Oerlie FC Den Beirenput @xanderoo Independiente der GeVallenen @De Raam FC Brilhante @Flameneer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 3 minuten geleden zei Fantasy: De uitslagen zijn bijgewerkt en dat resulteert in de volgende tussenstand Stand Club G W X V DV DT DS Pnt. 1 TOK 4 2 1 1 5 1 4 7 2 FC Wolverine 4 3 0 1 9 9 0 7 3 FC Oerlie 2 2 0 0 3 1 2 6 4 FK Managers United 2 1 0 1 5 5 0 3 5 FC Den Beirenput 3 1 1 1 4 4 0 2 6 Candystripes 4 1 0 3 8 10 -2 2 7 Ind. der GeVallenen 0 0 0 0 0 0 0 0 8 Feyenoord United 2 0 0 2 1 3 -2 0 9 FC Brilhante 1 0 0 1 2 4 -2 0 @Fantasy bij mij kloppen de punten niet. ik heb speelronde 3 en 4 allebei verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 november Auteur Share Geplaatst 17 november 2 minuten geleden zei Whitewolf345: @Fantasy bij mij kloppen de punten niet. ik heb speelronde 3 en 4 allebei verloren Scherp opgemerkt, thanks. Ik moet nog even zien of ik dit wat minder foutgevoelig kan gaan bijhouden allemaal. Stand Club G W X V DV DT DS Pnt. 1 TOK 4 2 1 1 5 1 4 7 2 FC Oerlie 2 2 0 0 3 1 2 6 3 FC Wolverine 4 2 0 2 8 10 -2 4 4 FK Managers United 2 1 0 1 5 5 0 3 5 FC Den Beirenput 3 1 1 1 4 4 0 2 6 Candystripes 4 2 0 2 9 9 0 2 7 Ind. der GeVallenen 0 0 0 0 0 0 0 0 8 Feyenoord United 2 0 0 2 1 3 -2 0 9 FC Brilhante 1 0 0 1 2 4 -2 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 30 minuten geleden zei Fantasy: Scherp opgemerkt, thanks. Ik moet nog even zien of ik dit wat minder foutgevoelig kan gaan bijhouden allemaal. Stand Club G W X V DV DT DS Pnt. 1 TOK 4 2 1 1 5 1 4 7 2 FC Oerlie 2 2 0 0 3 1 2 6 3 FC Wolverine 4 2 0 2 8 10 -2 4 4 FK Managers United 2 1 0 1 5 5 0 3 5 FC Den Beirenput 3 1 1 1 4 4 0 2 6 Candystripes 4 2 0 2 9 9 0 2 7 Ind. der GeVallenen 0 0 0 0 0 0 0 0 8 Feyenoord United 2 0 0 2 1 3 -2 0 9 FC Brilhante 1 0 0 1 2 4 -2 0 Ik ga nog een keer vervelend zijn denk ik. Je bij neva de winst op mij wel bij de gewonnen wedstrijden gezet, maar niet bij zijn punten. Als.goed is moet neva op 5 punten staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 november Auteur Share Geplaatst 17 november 3 minuten geleden zei Whitewolf345: Ik ga nog een keer vervelend zijn denk ik. Je bij neva de winst op mij wel bij de gewonnen wedstrijden gezet, maar niet bij zijn punten. Als.goed is moet neva op 5 punten staan Haha heel scherp weer Blijkt maar weer dat je dit soort dingen niet op de vroege zondagochtend moet doen hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 3 uur geleden zei Fantasy: Haha heel scherp weer Blijkt maar weer dat je dit soort dingen niet op de vroege zondagochtend moet doen hehe. Die van mij klopt denk ik ook niet. Ik heb een wedstrijd gewonnen, en nog een wedstrijd gewonnen op penalties. Dus ik denk dat ik 5 heb. Ga snel nog eens kijken of dit klopt wat ik zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 november Auteur Share Geplaatst 17 november 1 minuut geleden zei xanderoo: Die van mij klopt denk ik ook niet. Ik heb een wedstrijd gewonnen, en nog een wedstrijd gewonnen op penalties. Dus ik denk dat ik 5 heb. Ga snel nog eens kijken of dit klopt wat ik zeg. Klopt, de overwinning op Candystripes had ik niet in het puntenaantal meegenomen nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 5 uur geleden zei Fantasy: De uitslagen zijn bijgewerkt en dat resulteert in de volgende tussenstand Stand Club G W X V DV DT DS Pnt. 1 TOK 4 2 1 1 5 1 4 7 2 FC Wolverine 4 3 0 1 9 9 0 7 3 FC Oerlie 2 2 0 0 3 1 2 6 4 FK Managers United 2 1 0 1 5 5 0 3 5 FC Den Beirenput 3 1 1 1 4 4 0 2 6 Candystripes 4 1 0 3 8 10 -2 2 7 Ind. der GeVallenen 0 0 0 0 0 0 0 0 8 Feyenoord United 2 0 0 2 1 3 -2 0 9 FC Brilhante 1 0 0 1 2 4 -2 0 Kijkende naar de eerste speelrondes, dan moeten de volgende wedstrijden nog worden gespeeld: FC Den Beirenput - Ind. der GeVallenen (1) Ind. der GeVallenen - FK Managers United (3) FC Oerlie - FC Brilhante (3) Feyenoord United - FC Oerlie (4) FC Brilhante - Ind. der GeVallenen (4) Hopelijk lukt het om ergens dezer dagen jullie wedstrijden af te werken. Hebben jullie reeds contact met elkaar om de potten te gaan spelen? @Oerlie @chrisje1993 @Flameneer Van @De Raam weet ik dat die de laatste tijd wat afwezig is. Hopelijk lukt het om binnenkort tijd te vinden om ook jouw duels te gaan spelen. Toon verborgen inhoud FK Managers United @Fantasy FC Wolverine @Whitewolf345 Candystripes @neva Feyenoord United @chrisje1993 Tackles Op Kniehoogte @Rykjvk1 FC Oerlie @Oerlie FC Den Beirenput @xanderoo Independiente der GeVallenen @De Raam FC Brilhante @Flameneer Hebben contact gehad, ik zat deze week in Zwitserland dus werken het zsm af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november @Rykjvk1 wij moeten tegen elkaar in de beker. Ik kom even ''afdalen'' van divisie 1 naar het divisie 2 topic Wanneer zou jij kunnen spelen? Ik kan vandaag heel de dag maar morgen moet ik werken van 16:00-22:00 of 17:00-23:00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 november Auteur Share Geplaatst 18 november 5 minuten geleden zei Kyrill: @Rykjvk1 wij moeten tegen elkaar in de beker. Ik kom even ''afdalen'' van divisie 1 naar het divisie 2 topic Wanneer zou jij kunnen spelen? Ik kan vandaag heel de dag maar morgen moet ik werken van 16:00-22:00 of 17:00-23:00 Dit mag je ook gewoon in het topic van de bekerwedstrijden af- en bespreken als je wil hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 november Auteur Share Geplaatst 20 november @Rykjvk1 en @neva wanneer kunnen en willen jullie? Ik zou eventueel vanavond direct al kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november @De Raam en @Flameneer wanneer kunnen jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 3 minuten geleden zei chrisje1993: @De Raam en @Flameneer wanneer kunnen jullie? Wanneer jij durft!!! Hahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 2 minuten geleden zei Flameneer: Wanneer jij durft!!! Hahah Ik ga nu het potje tegen Oerlie spelen daarna kunnen wij wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Zojuist zei chrisje1993: Ik ga nu het potje tegen Oerlie spelen daarna kunnen wij wel. Prima!! Ik moet ook nog tegen @Oerlie zullen wij dan meteen die ook spelen? @Whitewolf345 ook dan maar meteen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Zojuist zei Flameneer: Prima!! Ik moet ook nog tegen @Oerlie zullen wij dan meteen die ook spelen? @Whitewolf345 ook dan maar meteen? ik speel nu tegen Chris, daarna is ok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Zojuist zei Flameneer: Prima!! Ik moet ook nog tegen @Oerlie zullen wij dan meteen die ook spelen? @Whitewolf345 ook dan maar meteen? Vanavond kan ik niet. Tenzij pas na 23.30 nog mogelijkheid is voor jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten