MNie Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober (bewerkt) 0.0 De start De onervaren manager Henk Mansveld doet al het mogelijk om een carrière in de voetbalwereld van de grond te krijgen. Zonder ook maar één papiertje op zak te hebben wilt de Hagenees een club overtuigen om met hem in zee te gaan, zodat hij kan starten aan zijn pad die uiteindelijk tot de cup met de grote oren moeten leiden. Dat is dan ook het uiteindelijke doel van deze novelle om uiteindelijk met de UEFA Champions League in de handen te staan. De manier om dit voor elkaar te krijgen is om voor aanvang van ieder seizoen de transferperiode te gebruiken om spelers te verkopen en aan te trekken en een tactiek te bepalen. Het gehele seizoen wordt vervolgens gesimuleerd door gebruik te maken van de vakantiemodus en de tactiek te gebruiken die ingesteld is. Aan het eind van het seizoen bekijken we de competitie, de nationale beker(s) en eventueel Europees voetbal. Daarnaast worden ook de individuele cijfers van de spelers bekeken. De winterstop zal ik zelf nog wel gebruiken om eventueel vrije transfers af te ronden die het seizoen daarop aansluiten. Gedurende het seizoen zal de mogelijkheid wel bestaan om over te stappen naar een andere club. De weg naar boven zal niet makkelijk zijn en om zoveel mogelijk kans te maken heb ik verschillende landen ingeladen. Voordat wij kunnen starten aan het 1e seizoen zal er een club moeten zijn die het aan durft mij zonder papieren op zak aan te stellen. Hieronder een overzicht van de beschikbare banen bij aanvang van deze game. Ik ben benieuwd welke club jullie denken waar ik terecht zal komen. @delichris @Marius @Djurovski @Boyzone @Glenn08 @keano77 @KayDeManaager @ElMarcos Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! 5 oktober bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober (bewerkt) Kom maar door met een tagje! 5 oktober bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Interessante uitdaging! HSV zou wel een leuke eerste club zijn. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Rangers zou wel leuk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 oktober Auteur Share Geplaatst 6 oktober (bewerkt) Seizoen 1 Kory Roberts - Transfervrij @Michaelinho* Daar is je tag! @Marius Zeker een leuke uitdaging. HSV is op dit moment veel te hoog gegrepen, omdat ik zonder ervaring en papieren begonnen ben. @delichris Voor Rangers idem, veel te hoog gegrepen nog. @delichris @Marius @Djurovski @Boyzone @Glenn08 @keano77 @KayDeManaager @ElMarcos Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! 6 oktober bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Een leuke club gevonden en laat de prijzen maar komen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Onder aan de ladder beginnen natuurlijk. Al moet ik eerlijk gezegd bekennen dat deze club bij mij geen belletje doet rinkelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Toen ik Dartford bij het banencentrum zag staan had ik al wel een vermoeden! Tactisch ook interessanf, ben benieuwd naar de resultaten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Gezellig darten in de kantine na de training Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 oktober Auteur Share Geplaatst 6 oktober (bewerkt) Seizoen 1 @delichris @Marius @Djurovski @Boyzone @Glenn08 @keano77 @KayDeManaager @ElMarcos @Michaelinho* Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! 6 oktober bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober anoniem seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Volgend seizoen, maar gaan knallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Een seizoen zonder uitschieters. Maar ook zonder in de problemen te komen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Het eerste seizoen is misschien geen met hoge uitschieters, maar ook niet een met uitglijders. Benieuwd naar het volgende seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 7 oktober Auteur Share Geplaatst 7 oktober Seizoen 2 Olly Box - Hungerford Town - Transfervrij Selim Saied - Transfervrij Zico Asare - Transfervrij Pearse Carroll - Transfervrij Noah Jauny - Transfervrij Jay Bird - Transfervrij Romani Forde - Transfervrij Oliver Sanderson - Transfervrij Aaron Korpal - Transfervrij Billy Vigar - Transfervrij Marcel McIntosh - Transfervrij Aaaron O'Reilly - Transfervrij Mykhailo Dubrovnyi - Transfervrij @delichris @Marius @Djurovski @Boyzone @Glenn08 @keano77 @KayDeManaager @ElMarcos @Michaelinho* Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Flink wat nieuwelingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Een kwaliteitsinjectie zeg maar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Je hebt goede spelers gehaald en ik verwacht dat je bovenin mee gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Een aardig drukke transferzomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 oktober Auteur Share Geplaatst 8 oktober Seizoen 2 @delichris @Marius @Djurovski @Boyzone @Glenn08 @keano77 @KayDeManaager @ElMarcos @Michaelinho* Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Wat een verschil met vorig seizoen! Volgend seizoen een niveau hoger, of toch maar een andere club? Benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Heerlijk hoor die promotie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Promotie is binnen en ga je nu verder met de club of toch naar een nieuwe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Total Football Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Zo netjes die promotie. Benieuwd of je blijft of toch een nieuwe club uitzoekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 oktober Auteur Share Geplaatst 9 oktober Seizoen 3 Romari Forde - Wycombe Wanderers - €33.500 (€125.000) Marcell Washington - Transfervrij Taylor Foran - Transfervrij Shaun Wade - Transfervrij Thierry Katsukunya - Transfervrij Ellis Craven - Transfervrij Ryan Battrum - Transfervrij Alex Roberts - Transfervrij Max Merrick - Transfervrij Lewis Shipley - Transfervrij Keenan Forson - Transfervrij @delichris @Marius @Djurovski @Boyzone @Glenn08 @keano77 @KayDeManaager @ElMarcos @Michaelinho* @Total Football Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten