Erwin. Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Het staat nota bene 1 post boven je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Op 10-9-2024 om 21:59 zei nasje92: Excuus. Op YT had die van Villagers “slechts” 21 miljoen views. Geen seconde aan gedacht om Spotify ook te checken. Verder aan iets van 20 edities meegedaan en zelfs 1 georganiseerd toen niemand anders kon dus begin me aub niet over zelfregulerend vermogen. Fijn dat het halve forum zijn zegje er over heeft gedaan. Ik zal een nieuw nummer zoeken namens Ierland en dan zie je maar of je punten toekent👍🏻 Van mij krijg je er toch nooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september (bewerkt) Veel gedoe om weinig erg hoor jongens. Het is maar een spelletje om onszelf wat te entertainen. Ik vind ook dat de regel mbt aantal views of beluisteringen moet gerespecteerd worden, maar om daar dan mensen met de vinger te wijzen, organisator of inzender, is toch echt niet nodig. Foutje is gwn snel gebeurd, in het gewone leven én bij de Worldvision wedstrijden. En wat flexibiliteit bij landenkeuze moet m.i. ook helemaal kunnen. Voor mijn part doen Nagorno-Karabach, Abchazië en Transnistrië ook lekker mee. 12 september bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september 16 minuten geleden zei ivago: Van mij krijg je er toch nooit Hahaha en vice versa🫶🏻 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Best leuke liedjes er tussen wat mij betreft. @Bogatyr volgens mij staat het YT linkje van Bangladesh op twee plaatsen, namelijk ook bij Zambia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 september Auteur Share Geplaatst 12 september 1 minuut geleden zei Rykjvk1: Best leuke liedjes er tussen wat mij betreft. @Bogatyr volgens mij staat het YT linkje van Bangladesh op twee plaatsen, namelijk ook bij Zambia Oei dat is vreemd. Bij mij niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Zojuist zei Bogatyr: Oei dat is vreemd. Bij mij niet Dan ligt het er vast aan dat ik het vanaf mijn telefoon bekijk, maar bij mij is het nog steeds zo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 september Auteur Share Geplaatst 12 september Heeft iemand anders hier ook last van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Geen last van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Ben nu aan het rondlopen, dus ga ze ff allemaal luisteren. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september (bewerkt) Laat vallen.. 13 september bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 2 minuten geleden zei xanderoo: Oh ja, want het ging alleen over de dubbele post qua liedjes vorige pagina, niet over, ik zeg maar iets, over een muziekkeuze die niet aan de vereisten voldeed qua limieten.. Nou ben ik wel benieuwd over welk nummer je het hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 2 uur geleden zei Whitewolf345: Nou ben ik wel benieuwd over welk nummer je het hebt Bij nader inzien klopt het inderdaad niet wat ik zei. Ik dacht dat het over 2 nummers/artiesten ging die al hadden meegedaan. Excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 23 uur geleden zei xanderoo: Mag ik vragen @Bogatyr of de liedjes die nog een tweede keer meedoen met dezelfde artiest nog meedoen of niet? Ondanks een recordaantal deelnemers, maar een magere editie. Veel te veel hetzelfde, met 2 dieptepunten qua muziek. Ben eens benieuwd of ik met mijn inzending nog eens de top-5 kan binnenvallen uit het niets. Oneens, was erg leuk om naar alles te luisteren. Behoorlijk wat variatie in genres, en ook in kwaliteit, een aantal afgrijselijke nummers gehoord, maar ook een paar hele vette uit verrassende landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Net op het werk even voor het eerst geluisterd. Zitten zeker wat leuke nummers tussen. Nadeel is dan wel dat je soms ineens druk bent met je werk en dat je dan wat nummers niet hoort of niet echt in je opneemt. Komende tijd nog maar wat vaker luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Helemaal geen kwade editie voor mijn smaak. Liefst 3 die er uit springen en om de 12 punten gaan strijden, en dan nog een stuk of 8,9 die ook wat punten verdienen. Bitter weinig waarvan mijn maag ging keren in tegenstelling tot vele andere edities. Mooi mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Bolivië moet Bolivia zijn neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Wel grappig, er zijn twee inzendingen na elkaar die 'It's Alright' heten. Het niveau van deze editie vond ik minder alright. Hoewel er weinig diepe onvoldoendes vielen na één keer luisteren, was er slechts één song die voor mij het niveau van de rest aanzienlijk ontsteeg. Toch bijzonder, aangezien ik de vorige editie over de hele breedte juist enorm sterk vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september zitten best leuke nummers tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Ik heb nog nooit zoveel +-jes gezet Ik werk altijd met + / en - + = punten (meestal, want ik haal er zelden 10, deze keer dus wel) / = plek 8 tot 12 - = Geen punten, deze categorie is vaak goed bezet. Ik heb 15 (!) plusjes op papier. Ik zeg er wel bij, ik geef al gauw een plusje, zodat ik aan 12 landen kom die punten krijgen. Deze keer kan ik dus wat strenger selecteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 9 minuten geleden zei Satyr: Ik heb nog nooit zoveel +-jes gezet Ik werk altijd met + / en - + = punten (meestal, want ik haal er zelden 10, deze keer dus wel) / = plek 8 tot 12 - = Geen punten, deze categorie is vaak goed bezet. Ik heb 15 (!) plusjes op papier. Ik zeg er wel bij, ik geef al gauw een plusje, zodat ik aan 12 landen kom die punten krijgen. Deze keer kan ik dus wat strenger selecteren. Leuk om te lezen hoe jij dit aanvliegt. Sowieso wel benieuwd hoe iedereen tot zijn haar keuze komt. Ikzelf luister elk nummer 2 keer waarbij ik een score toeken tussen de 0 en 100 en die tel ik dan bij elkaar op. Meeste punten is hoogste score. De nummers die gelijk eindigen luister ik dan nog een 3e keer en dan lukt het altijd wel om een onderscheid te maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 48 minuten geleden zei nasje92: Leuk om te lezen hoe jij dit aanvliegt. Sowieso wel benieuwd hoe iedereen tot zijn haar keuze komt. Ikzelf luister elk nummer 2 keer waarbij ik een score toeken tussen de 0 en 100 en die tel ik dan bij elkaar op. Meeste punten is hoogste score. De nummers die gelijk eindigen luister ik dan nog een 3e keer en dan lukt het altijd wel om een onderscheid te maken Ik luister de nummers die geen 'min' hebben ook minimaal twee keer. Bij de eerste schifting zet ik de plusjes al wat op volgorde, land A is leuker dan land X, Land X is leuker dan Land T, etc en zo kom ik uiteindelijk tot de punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Leuk om te lezen hoe jullie dat doen. Ik luister eerst alles achter elkaar één keer en geef een cijfer van 1 tot en met 10 (in de praktijk is dit vaak 5 tot en met 8 met een heel enkele keer uitschieters naar boven of beneden). Vervolgens ga ik de nummers met gelijke beoordeling opnieuw luisteren, van hoog naar laag om zo de top 10 uiteindelijk te vullen. Nummers die een 5 of lager scoren krijgen nooit een tweede beurt omdat je bij mij ook wel van goede huize moet komen om dat voor elkaar te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Ik was tijdens het lopen wat notes op mn telefoon aan het bijhouden, gewoon zinnetje met beschrijving wat ik van het nummer vond. Daarna op gevoel rangschikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Uhm, tja van deze editie word ik over het algemeen niet erg blij. Paar leuke nummers, maar de overgrote meerderheid kan wat mij betreft regelrecht de prullenbak in. Ik moet zeggen dat ik 1 nummer wel flinke minpunten heb gegeven, wegens het niet houden aan de restricties. Ik vind het niet erg als je op 3,1 of 3,2 miljoen luisteraars zit. Maar met een band die bijna 5 miljoen streams heeft (met nummers die ook nog eens 300 of 200 miljoen gestreamd zijn), ja, dat vind ik er echt wel zwaar over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten