Fantasy Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 3 minuten geleden zei neva: Leuke speler hè, lekker veelzijdig. Ik wil er graag een half miljoen euro voor, dan is ie helemaal van jou. Ik zat zelf aan 3 ton te denken, dus laten we het verschil delen en er €400.000,- van maken - akkoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Prima. Stuur jij hem in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus @Oerlie voor 2 miljoen neem ik hem over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus @Fantasy vast wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 54 minuten geleden zei Djurovski: @Fantasy vast wel Wat had je zelf in gedachten? Per individu en eventueel in totaal voor alle drie? Zat zelf te denken aan: Neal Viereck voor €500.000,- Noë Misumi voor €2.900.000,- Emil Rohd voor €300.000,- Combideal voor 3,5 miljoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 1 uur geleden zei Fantasy: Wat had je zelf in gedachten? Per individu en eventueel in totaal voor alle drie? Zat zelf te denken aan: Neal Viereck voor €500.000,- Noë Misumi voor €2.900.000,- Emil Rohd voor €300.000,- Combideal voor 3,5 miljoen? Je zit wel erg laag bij Misumi die een tussen de 3'4 en 6'5 heeft. Daar zal echt nog wel wat bij moeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 5 minuten geleden zei Djurovski: Je zit wel erg laag bij Misumi die een tussen de 3'4 en 6'5 heeft. Daar zal echt nog wel wat bij moeten Definieer 'wat'. Hoe veel moet ik aan denken om er een deal van te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 10 uur geleden zei Fantasy: @neva Wat zou Muhlis Dagasan moeten kosten? @La Pulga Is Ethan Butera te huur vanuit Jong Ajax? Zwolle heeft nog wel een plekje beschikbaar voor 'm @Whitewolf345 Wat vraag je voor de volgende spelers; - Jorn Berkhout - Lewis Schouten - Zico Buurmeester - Nick Twisk - Dave Kwakman - Jasper Hartog @Djurovski Kunnen we een mooi dealtje maken voor Neal Viereck, Noë Misumi en Emil Rohd? @Kelvin Iedereen met <2 sterren mocht weg zei je. Dan neem ik graag Mats Rots van je over, mits er een schappelijke prijs overeengekomen kan worden. Uiteraard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 17 minuten geleden zei La Pulga: Uiteraard! Mooi - kan ik dit dan doorgeven aan de organisator? Dan mag Ethan Butera ervaring komen opdoen in Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Gedaan wat ik moest doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Iemand een back te huur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 3 uur geleden zei Fantasy: Definieer 'wat'. Hoe veel moet ik aan denken om er een deal van te maken? 4'6 totaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 7 minuten geleden zei nasje92: Iemand een back te huur? @Djurovski ghaddari bijvoorbeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 13 minuten geleden zei Djurovski: 4'6 totaal 4,6 miljoen voor Neal Viereck, Noë Misumi en Emil Rohd samen? Dat is akkoord wat mij betreft 19 minuten geleden zei La Pulga: Gedaan wat ik moest doen. Dankjewel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus @DemoN candelaria te huur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 46 minuten geleden zei Fantasy: 4,6 miljoen voor Neal Viereck, Noë Misumi en Emil Rohd samen? Dat is akkoord wat mij betreft Dankjewel! Geef jij het door ben zo even 1'5 uur mobielloos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 54 minuten geleden zei nasje92: @Djurovski ghaddari bijvoorbeeld? Zal ergens vandaag even kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Zojuist zei Djurovski: Geef jij het door ben zo even 1'5 uur mobielloos Ga ik doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 12 uur geleden zei Copywriter: @Oerlie voor 2 miljoen neem ik hem over Wil echt 3 miljoen, anders blijft ie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Zojuist zei Oerlie: Wil echt 3 miljoen, anders blijft ie. Dan mag je hem houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 11 uur geleden zei nasje92: @Djurovski ghaddari bijvoorbeeld? Prima als je zijn salaris overneemt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 3 minuten geleden zei Djurovski: Prima als je zijn salaris overneemt Deal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Stuur jij hem naar Chris @Fantasy doe jij dat ook nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 1 minuut geleden zei Djurovski: Stuur jij hem naar Chris @Fantasy doe jij dat ook nog Allang gedaan maat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 2 minuten geleden zei Fantasy: Allang gedaan maat Zag geen pb vandaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten