chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 4 uur geleden zei chrisje1993: Gorter: 3,5M Kaplan: 2,5M Wijndal: 7M Hlynsson: 5M Van Axel Dongen: 1M Bod op Kaplan verhoog ik naar 4M nadat ik ben overboden. @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus (bewerkt) Lidberg en Lin mogen vertrekken. Net als Viergever Maak er maar 4'5 van @La Pulga 6 augustus bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei Djurovski: Lidberg en Lin mogen vertrekken. Net als Viergever Maak er maar 4'5 van @La Pulga Wat wil je voor Viergever? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei chrisje1993: Wat wil je voor Viergever? 1'2 mil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei Djurovski: 1'2 mil Voor 1 mil neem ik hem over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @La Pulga wat kost Banel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 17 minuten geleden zei chrisje1993: Voor 1 mil neem ik hem over. Daar mist nog twee 2 ton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 uur geleden zei chrisje1993: @Fantasy Wat moeten Anselmo Garcia McNulty, Eliano Reijnders en Davy van den Berg kosten? McNulty - 7.500.000 + 50% dvk Reijnders - 15.000.000 + 50% dvk v/d Berg - 5.000.000 + 50% dvk Spelers zijn schaars en dus duur in Zwolle. 3 minuten geleden zei Djurovski: Daar mist nog twee 2 ton Mag Viergever voor 1,2 miljoen naar Zwolle dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2 minuten geleden zei Fantasy: McNulty - 7.500.000 + 50% dvk Reijnders - 15.000.000 + 50% dvk v/d Berg - 5.000.000 + 50% dvk Spelers zijn schaars en dus duur in Zwolle. En daar is geen woord aan gelogen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 uur geleden zei Oerlie: Hoeveel kost Vlap? 1 uur geleden zei Fantasy: Wat moet Vlap kosten? 6 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 4 minuten geleden zei Kelvin: 6 miljoen Ik had zelf 4 in gedachten. Verder dan dat zou ik niet willen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 uur geleden zei aron24: 650k Deal. @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zo, wat een tags. Mag ik een screentje van Jong Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 uur geleden zei Fantasy: McNulty - 7.500.000 + 50% dvk Reijnders - 15.000.000 + 50% dvk v/d Berg - 5.000.000 + 50% dvk Spelers zijn schaars en dus duur in Zwolle. Mag Viergever voor 1,2 miljoen naar Zwolle dan? ik ben bereid voor vd berg 4 miljoen en 30% te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 4 minuten geleden zei La Pulga: Zo, wat een tags. Mag ik een screentje van Jong Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Haha wauw, dat zijn er nog al wat. Rijkhof, Vos, Gaaei en Godts mogen naar het eerste en de rest mogen weg bij een goed bod. @Fantasy jij onderhandelaar, wat biedt je voor Banel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei La Pulga: Haha wauw, dat zijn er nog al wat. Rijkhof, Vos, Gaaei en Godts mogen naar het eerste en de rest mogen weg bij een goed bod. @Fantasy jij onderhandelaar, wat biedt je voor Banel? Gorter 3,5M Hlynsson: 5M Van Axel Dongen: 1M Dies Janse 1M goed genoeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 9 minuten geleden zei Oerlie: ik ben bereid voor vd berg 4 miljoen en 30% te geven. Voor minder dan 5 + 50% gaat 'ie niet weg, sorry. 4 minuten geleden zei La Pulga: Haha wauw, dat zijn er nog al wat. Rijkhof, Vos, Gaaei en Godts mogen naar het eerste en de rest mogen weg bij een goed bod. @Fantasy jij onderhandelaar, wat biedt je voor Banel? 3 miljoen voor Banel? Ik zou ook 1,5 miljoen voor Dies Janse over hebben en 500K voor Skye Vink. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei chrisje1993: Gorter 3,5M Hlynsson: 5M Van Axel Dongen: 1M Dies Janse 1M goed genoeg? Als er niemand hoger biedt binnen een uurtje voor Janse en Dongen dan is dat alvast akkoord. Gorter ga ik wel meer voor vragen, dat is echt een goede keeper. 5 millies? Die IJslander wil ik nog eventjes houden totdat ik Messi heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei La Pulga: Gorter ga ik wel meer voor vragen, dat is echt een goede keeper. 5 millies? Laten we in het midden zitten dan 4,25M. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @La Pulga7,5 miljoen voor axel van dongen? Dies janse 3 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Ben je wel helemaal lekker? Tuurlijk ga ik met beide akkoord. @chrisje1993 Ook akkoord dan. #roadtoMessi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 3 minuten geleden zei La Pulga: Ben je wel helemaal lekker? Tuurlijk ga ik met beide akkoord. @chrisje1993 Ook akkoord dan. #roadtoMessi Stuur jij pb naar Chris? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 6 uur geleden zei chrisje1993: Nee laat maar naar @Genkie_06 gaan. Akkoord dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 2 uur geleden zei Djurovski: @nasje92 1'25 mil voor Rente? 2 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten