Arezo Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april (bewerkt) (gruwelijke banner gemaakt door Richard die niet getagd kan worden.) Oké liefjes. Iedereen wordt gek van mij in DBT. Ik speel dus dit spel sinds 2 dagen. Redelijk verslaafd. Mijn bedrijf heet 'Harstikke Handig', en dat is ook meteen ons motto en onze visie. Ik ben nu bezig om een riool aan te leggen, een beetje een schijtklus maar iemand moet het doen. Mijn eerst volgende taak is om een rioolbuis van 3 meter te vergaren. een rioolonderdeel wat mangat heet (je verzint het niet) daarna de mangatkoppeling en de mangatbuis. Het duurt ff maar dan heb je wel wat. Wil je een tag? Laat het dan weten. Ik speel dit op mijn PS5 dus screenshots kan ik alleen maken door een foto van mijn TV scherm te maken. Tips, vragen en feedback zijn welkom. 20 april bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Hier leef ik voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Ja dit wil ik wel volgen, hoeveel trucks heb je al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Ga eens streamen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Ja zou wel makkelijk zijn als ik dit via steam of twitch kan volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 april Auteur Share Geplaatst 20 april Probeer dit al een uur voor elkaar te krijgen, alleen maar foutmeldingen. Wat een gedoe. Maar goed, het riool ligt, onder de weg. Nu moet ik de weg zelf neerleggen. De zakken beton en straatstenen zijn geleverd. Voor het afval heb ik twee zakken voor bulkmateriaal. Daar pleuren we alles in wat niet meer nodig is en die brengen we naar de vuilstort. Want moet wel netjes werken natuurlijk, heb inmiddels een naam hoog te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Ik zie een mooie naamsverandering voor Arezo in de pijplijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 april Auteur Share Geplaatst 20 april 1 uur geleden zei La Pulga: Ja dit wil ik wel volgen, hoeveel trucks heb je al? 2, 1 met aanlegger. Tering lang. Meter of 12, valt niet mee te rijden. En mijn standaard vrachtwagen die te klein is voor alle grote dingen die ik inmiddels moet verplaatsen van A naar B. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 april Auteur Share Geplaatst 20 april https://www.twitch.tv/arezovanmu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Ik kijk nu. Maar je zegt niks? Ik verwacht wel wat commentaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Zit er ook in (Bollsie). Mooi moment om mijn ps+ te vernieuwen. Had niet door dat die verlopen was. Spel lijkt me echt briljant, net als farming simulator. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 april Auteur Share Geplaatst 20 april En nu? Qua geluid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Ik hoor jou niet en maximaal wat muziek soms @Arezo, leuk om te zien./volgen dit. Je gaat gevaarlijk ''hard'' met 4km per uur Ga zo door, veel plezier en succes! Toch effe mooi in 5-7 minuutjes tijd, je asfalt aanleggen van 16 naar 32% gebracht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Kan je dit spel ook in Den Haag/Nederland /Rijswijk spelen als ''scenario'' want er wordt hier altijd en overal, aan de weg ''gewerkt''? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Haha ik zie paul lekker over het voetpad rijden en auto's afsnijden. Lijkt wel gta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 april Auteur Share Geplaatst 20 april Tijd is geld, Gas is alles en Boem is ho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Vandaar dat je overal naar toe rent in plaats van rustig loopt. Een baas zou blij met je zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 2 minuten geleden zei Kyrill: Kan je dit spel ook in Den Haag/Nederland /Rijswijk spelen als ''scenario'' want er wordt hier altijd en overal, aan de weg ''gewerkt''? Kyrill die het Binnenhof onder handen neemt, daar zou ik echt voor thuisblijven hoor. Geen idee wat je tarief is, maar ongetwijfeld pakt het nog lager dan de 2 miljard euro uit ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 april Auteur Share Geplaatst 20 april Oké we hebben gedoe. Dit ding wil er niet af even allemaal niet kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april (bewerkt) Mooi helmpie heb je op @Arezo niet dat je moet doen je moet helemaal niks, maar zou je in theorie dat hele Stadsbos met de grond gelijk kunnen maken? Das totaal niet wat ik wil zien gebeuren, gewoon benieuwd hoeveel ''vrijheid''/keuze je hebt/kan maken? 20 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 april Auteur Share Geplaatst 20 april 21 minuten geleden zei Kyrill: Mooi helmpie heb je op @Arezo niet dat je moet doen je moet helemaal niks, maar zou je in theorie dat hele Stadsbos met de grond gelijk kunnen maken? Das totaal niet wat ik wil zien gebeuren, gewoon benieuwd hoeveel ''vrijheid''/keuze je hebt/kan maken? Er is weinig vrijheid. Moet me gewoon aan de opdrachten van opdrachtgever(s) houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 1 minuut geleden zei Arezo: Er is weinig vrijheid. Moet me gewoon aan de opdrachten van opdrachtgever(s) houden. Duidelijk!! Dat doe je in mijn ogen erg goed iig. Jouw streaming heeft mediterend/rustggevend effect op mij, en ik ga nu zelf ook zo letterlijk mediteren/tot rust komen en dan slapen. Veel plezier en succes verder, echt leuk dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Waarom is er geen stream? Het is zondagochtend, dan hoort dit er wel bij. Ik wil ook voortaan gewoon dat je wat lukt tussendoor. Wat liedjes zingt van de bouw en ons even de gloetjes doet. Fluiten naar lekkere wiven. Heng heng heng Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 april Auteur Share Geplaatst 21 april 17 minuten geleden zei ElPrincipito: Waarom is er geen stream? Het is zondagochtend, dan hoort dit er wel bij. Ik wil ook voortaan gewoon dat je wat lukt tussendoor. Wat liedjes zingt van de bouw en ons even de gloetjes doet. Fluiten naar lekkere wiven. Heng heng heng Ik geef je een tag als ik de stram weer aan zwengel, zondagochtend verplichtingen (nee, niet de kerk) Ja ik doe niet anders dan fluiten nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten