Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[IDS] [FM24] Drengen fra Húsavík - Aalborg BK

Jónstærke

Aanbevolen berichten

Banner.png.e04c1092972d8f4b2ec55ea738e702c8.png

#15 - UNGDOMMEN HAD FREMTIDEN!

joonsterkebe_ultrarealistic_8k_a_norwegian_32_years_old_male_he_7bb3a176-25b5-4f29-8334-17322e92bae3.png.a1a21dd35ac435b9abd2e3b161ef0162.png

STIG MOHOLT (32), HEAD OF YOUTH AALBORG BK

"De jeugd heeft de toekomst!" Als Head of Youth bij Aalborg BK ben ik trots deel uit te maken van een club die vastberaden gelooft in deze leuze. Bij Aalborg BK streven we ernaar om op termijn de grootste talentenfabriek van Scandinavië te worden. We koesteren een diepgeworteld geloof in de kracht van jeugdontwikkeling en zijn vastbesloten jonge voetballers een solide basis te bieden voor hun toekomstige carrières. Onze toewijding aan het ontdekken, ontwikkelen en koesteren van talent is de drijvende kracht achter ons streven om niet alleen nationaal, maar ook internationaal bekend te staan als een vooraanstaande bron van voetbaltalent. Samen met ons gepassioneerde team van coaches en trainers zetten we ons in om de volgende generatie voetbalsterren te vormen en de Deense trots in de wereld van het voetbal te vergroten.

Momenteel doen we nog onder voor FC København, Brøndy IF, FC Nordsjælland en FC Midtjylland. Allemaal clubs met serieus gespijsde bankrekeningen. Wij werken met de budgetten die er vandaag de dag voor ons beschikbaar zijn en als je ziet welke resultaten wij dan al boeken, kan je enkel concluderen dat we goed werk verrichten. Eens er budgetten vrijkomen, zal daar een groot deel van geïnvesteerd worden in het intensiveren van onze jeugdopleiding.

RESULTATEN IN DE U19 DRENGE LIGAEN '23-'24

Waar Ole nog volop in titelstrijd is met AC Horsens, zit het seizoen voor onze U19 onder leiding van coach Peter Løvenkrands er wel al op. Een seizoen waar we toch met enige trots op terugblikken. Met een derde plek achter FC København en FC Nordsjælland leverde Peter en zijn technische staf enorm goed werk.

StandU19DrengeLigaen.png.359313c647de12f469113b1b0475e6c1.png

Ook in de officiële spelersstatistieken van de U19 Drenge Ligaen zijn we goed vertegenwoordigd. Mohamed Amar Diagne (18) moest al eens noodgedwongen aantreden in de NordicBet Liga door de veelheid aan blessures in de A-kern. Dat Ole's keuze op hem viel lijkt dan ook niet zo gek gezien onderstaande statistieken. Oscar Meedom (19) scoorde over het algemeen de hoogste wedstrijdbeoordelingen terwijl Mads Mochau (18) de topschutterstand aanvoert. Ook kort de naam van clean-sheet-koning Theo Sander vermelden. Theo werd begin dit seizoen door FC København van ons overgenomen en genoot zijn hele jeugdopleiding in Aalborg.

StatsU19DrengeLigaen.png.8cb849b715d7a0bb06c540afd1e8958e.png

KERNSAMENSTELLING VOOR DE U19 DRENGE LIGAEN '24-'25

Onze jeugdscouting heeft uitstekend werk geleverd, waardoor we een competitieve kern van zo'n 18-tal spelers konden samenstellen met het oog op volgend seizoen. Eens een speler de leeftijd van 18 heeft bereikt, gaan we aan tafel en bekijken we zijn potentieel en wegen we enkele opties af tegen elkaar. Als de speler potentie heeft, maar nog niet de kwaliteiten heeft om regelmatig van waarde te zijn voor onze A-kern wordt hij uitgeleend. Zien wij in de speler in kwestie niet het gewenste potentieel dan sturen wij hem door naar onze B-kern en wordt er actief gezocht naar opties buiten onze club.

U19DrengeLigaen24-25.png.037238ea71a7d5497b8858c14a1731bd.png

Mads Mochau (18) en Mohamed Amar Diagne (18) zullen volgend seizoen worden uitgeleend om wedstrijdervaring op te doen. Oscar Meedom (18) had een aflopend contract en had zijn zinnen gezet op een transfer naar Vejle BK. We probeerden hem nog te overtuigen, maar hij had zijn keuze al gemaakt. Met Frederik Rokkedal (15), Anders Friis (16) en Poul Høholt (15) zijn er een aantal supertalenten in onze jeugdopleiding terechtgekomen. Tussen de palen zal er volgend seizoen afgewisseld worden tussen Bertil Gronkjær (16) en Conrad Clemensen (16), beiden zeer beloftevolle doelmannen. Voorts zal ook de ontwikkeling van Valdemar Møller (17) en Jonas Bang (16) goed in gaten worden gehouden.

Screenshots van de genoemde talenten

Spoiler

BertilGronkjaer.thumb.png.fdce0b0ba439bbc90962bacbfc83777f.png

Clemensen.thumb.png.47b02de189d48761f709eaa19d52c45b.png

ValdemarMoller.thumb.png.7bb31107316045fd1bc2859c226ad171.png

JonasBang.thumb.png.06cf05bcdff0d54b74a1859edbc00076.png

AndersFriis.thumb.png.cd4596fa87321906b6922f6c055d05db.png

FrederikRokkedal.thumb.png.037e7fe9b14a0009cd16edd307fb4a5a.png

PaulHoholt.thumb.png.82f2dcd8f3d09d8b0f39d0b262879d8e.png

MadsMochau.thumb.png.e594d1858b957a757b364da8e6f7c8d1.png

De screen van Mohamed Amar Diagne werd al in een eerdere post gedeeld. :classic_biggrin:

Zo, ik ga hier afronden. We zullen elkaar nog wel eens horen om te kijken hoe onze jonkies zich ontwikkelen volgend seizoen.

Indtil næste gang,

STIG

underbanner.png.fd46deeae6c9fa889b4679c4865b3fd3.png

Spoiler

Voila, een beetje later dan ik had gehoopt, maar hier is de laatste post van het weekend.

Doordeweeks houden we het normaal gewoon weer bij eentje per dag.

Een tussendoortje over de jeugdwerking en daarin ook de instroom verwerkt. 

De instroom was boven verwachting ongelofelijk goed. Zelf ben ik vooral fan 

van het profiel van Frederik Rokkedal. Het feit dat hij 'voorbeeldige burger'

van karakter heeft, speelt daarbij ook een grote rol.

(p.s.: in tegenstelling tot enkele van mijn Genkse 'vrienden' ben ik wel braaf geweest in Sint-Truiden... )

- Taglijst: @Willem@MNie@Bogatyr@Fantasy@De Raam@Glenn08@Marius@Lensherr @Tim Windt@Djurovski@Kyrill@Cervantes@FlyD@Thomassje123@Urbeto@ElMarcos

Wil je opgenomen/geschrapt worden in de taglijst, laat het even weten en we'll make it happen.

- Reacties:

@Marius: Dat was we een wedstrijd tegen Horsens ja, van de fijnste die ik deze save al gehad heb! We shall see.. Na de update van morgen weet je meer!

@Kyrill: Hahaha bedankt man, over wat er daar allemaal gebeurd is, zwijgen we beter :classic_tongue:.. 

@Urbeto: Lekker man, hoe ver zit je in je save? Ook in één van de eerste jaren dan neem ik aan?

@ElMarcos: Thanks man! Fijn dat je me volgt!

@Willem: Volgende post meer daarover! :classic_biggrin:

bewerkt door JoonsterkeBE
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed om zien dat er zo'n goed werk geleverd wordt bij de jeugdwerking. De enige kanttekening die ik momenteel zou durven maken is dat de club momenteel nog op het tweede niveau speelt en het daarom eventueel moeilijker is om het potentieel in te schatten. Maar dat is dan eigenlijk puur en alleen op basis van de sterren, want als je naar de tegenstand kijkt op hun niveau zou het wel snor moeten zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.png.64fa29fab4d5bd822776e9938186e6e1.png

#16 - NORDICBET LIGAEN VINDER

We hebben het geflikt. De titel in de NordicBet Ligaen 2023-2024 is voor ons. Bij aanvang van de terugronde in de promotieplay-offs hadden we al een voorsprong van 9 punten op eerste achtervolger AC Horsens en waren we al zeker van promotie, maar staan de puntjes helemaal op de i. Door een misstap van AC Horsens viel de beslissing al op speeldag 7. In de laatste drie wedstrijden gaf ik onze jonge gasten dan ook de kans om eens te proeven van het profvoetbal. Ik speelde niet met volledige jeugdelftallen, maar trachtte nog steeds een competitief elftal voor de dag te brengen.

Spilledage 6 og 7 i NordicBet Liga

SD6en7.png.3999f2955c1b57966c1bc36d7f83984c.png

Op speeldag 6 van de play-offs trokken we naar satellietclub Vendsyssel FF. Eerder dit seizoen bleken ze al een lastige tegenstander en dat was op 04.05 niet anders. In een gesloten wedstrijd geraakten we aanvankelijk niet voorbij Bundgaard, totdat Okosun een penaltyfout begin op Bassogog. Lucas (Andersen) zette de strafschop zuiver om en maakte het enige doelpunt van de namiddag. Na afloop van onze wedstrijd kregen we het nieuws door dat AC Horsens verloren had op het veld van Næstved. Dat bracht de kloof op 12 punten. Aan één punt hadden we genoeg om onszelf op speeldag 7 tot winnaar van de NordicBet Liga te kronen.

We waren er op gebrand om het in eigen huis af te maken. Slachtoffer van dienst: Næstved. Al na vier minuten werd het duidelijk wat onze bedoeling was: vlijmscherp starten en de klus zo snel mogelijk klaren. Na een vrije trap van Infante kwam de bal voor de voeten van Bassogog. De Kameroener poeierde de bal aan hoge snelheid richting doel en gaf Dannevang geen verhaal. Wanneer Infante dan nog eens zijn schotkunsten tentoonspreidde, stond ook de 2-0 al snel op het scorebord. Het moest en zou een feest worden in het Portland Park. Nog voor het half uur kon Andersen aan de tweede bal de 3-0 maken op aangeven van Højlund. We creëerden nog kansen en gaven er geen enkele weg. De penaltymisser van topschutter Lucas Andersen was al snel vergeten toen scheidsrechter Svendsen op zijn fluit blies. Portland Park vierde voor een tweede keer in drie weken feest.

joonsterkebe_Aalborg_BK_soccer_team_celebrating_victory_in_thei_ac0efe02-1dfb-4bf2-bc9c-d53d5706c2ae.png.da1b0e758b7416df8894cfe4b93b6642.png

Sfeergroep Vesttribunen viert feest.

Omdat er in de laatste drie wedstrijden niets meer op het spel stond was het een ideaal moment om enkele jongeren te laten proeven van het voetbal bij de grote jongens. Gasten als Valdemar Møller (rechtsback), Malthe Holt (centrale middenvelder), Frederik Rokkedal (centrale middenvelder), Mads Mochau (spits) en toptalent Anders Friis (centrale verdediger) maakten hun debuut. Bertil Gronkjær (doelman) stond weer tussen de palen en ook Mohamed Amar Diagne (linkerflankaanvaller) was nog eens van de partij.

Spilledage 8-10 i NordicBet Liga

SD8-10.png.9d3c2d472946d7e09104ebbafe88c84b.png

Op het veld van AC Horsens schoot Toku ons in een evenwichtige partij naar de overwinning met een doelpunt in het absolute slot van de wedstrijd. In tegenstelling tot de wedstrijd in Horsens was Melker Widell er tegen Hobro IK wel bij en dat hebben ze geweten. Met drie goals was hij hoofdverantwoordelijke voor de 4-1 winst. Daarbovenop gaf hij ook nog eens de assist voor het doelpunt van Mo Diagne. Waar het kwartje in Horsens naar onze kant viel, deed het dat op FC Frederica niet. In een wedstrijd die beide kanten op kon, verloren we met 1-0. Geen ongeslagen parcours in de promotieplay-offs, maar geen haan die er naar kraait.

EindstandNordicBetLiga.png.107159c6b4558b9822f23c9deaafbbb8.png

StatsNordicBetLiga.png.bb730f8a15fa942637182cd2e98e99d7.png

Bij deze nog van enkele statistieken van het afgelopen seizoen. De NordicBet Liga neemt afscheid van 4 ploegen. AC Horsens en wijzelf promoveren naar de Superliga, terwijl B.93 en HB Køge zakken naar de 2.Division. Lucas Andersen kroonde zich tot topschutter met 17 goals. Melker Widell stond met 9 assists tweede op de assistenranking en Josip Posavec moest enkel Matej Delac voor zich laten op gebied van clean sheets.

- SUPERLIGAEN OG POKALEN

Naamloos.png.d809b200e85810a7a15dd103a837599f.png

In de Superliga was FC København zoals verwacht te sterk. Eerste achtervolger FC Nordsjælland strandt op 7 punten. Onderin keren Vejle BK en Hvidovre IF na een kort verblijf terug naar de NordicBet Liga. Marcus Ingvartsten kroonde zich tot topschutter. Viktor Claesson werd speler van het jaar. De winst in de DBU Pokalen ging naar Aarhus GF dat na verlengingen met 1-2 won van Brøndby IF.

Superligaeindstand.png.a2fed1161c93bedae8e2df73bd4c59c0.png

Dan is het bijna tijd om het seizoen 2023-2024 af te sluiten, maar eerst lijkt het mij aangewezen om nog een blik te werpen op wat er van de huidige selectie overblijft naar volgend seizoen toe. Ik kan jullie alvast meegeven dat er al twee jongens zijn bijgehaald en dat we ook van plan zijn om de aankoopoptie van Richard Odada t.w.v. € 130k in de loop van de komende week te lichten.

Vi ses snart!

Ole

Spoiler

- Taglijst: @Willem@MNie@Bogatyr@Fantasy@De Raam@Glenn08@Marius@Lensherr @Tim Windt@Djurovski@Kyrill@Cervantes@FlyD@Thomassje123@Urbeto@ElMarcos

Wil je opgenomen/geschrapt worden in de taglijst, laat het even weten en we'll make it happen.

- Reacties:

@ElMarcos: Thanks! Der zit wel wat tussen denk ik ook wel ja!

@Marius: Ja, qua stats zien ze er in elk geval toch ook al niet heel verkeerd uit voor 15/16-jarigen, dus heb er wel een goed gevoel bij! Plus daarbij zijn we eigenlijk qua kern ook gewoon een goeie middenmoot voor de Superliga met de huidige kern, denk ik.

@Lensherr: Denk ook niet dat we hem echt missen met jongens als Bertil Gronkjær en Conrad Clemmensen in onze jeugdelftallen.

@Djurovski: Bedankt man! Title served :mrgy:

@Thomassje123: Dat is idd de vraag, maar als ze mij al helpen in de weg naar het behalen van dat veel hoger niveau zowel op het veld als via de kassa, dan ben ik ook een tevreden man! Tuurlijk hoop ik dat er eentje tussenzit die ik zo lang mogelijk kan bijhouden, maar of dat ook gaat gebeuren zal de toekomst uitwijzen. :classic_biggrin:

@Kyrill: Dat voorspelt veel goeds voor de toekomst van Aalborg dan! 

@Bogatyr: Faciliteiten nog wat uitbouwen eens de middelen er zijn en dan gaat het alleen nog maar in stijgende lijn gaan!

MNEDENSSPILLER.png.b3ed291e3f5cdfbbe6f85a8dc5ce42ab.png

LucasAndersen.png.cec793d0954e24092181bb9ee4ec2f4d.png

Lucas Andersen gaat voor de derde keer lopen met de titel van Vesttribunen's Månedens Spiller (mei). Onze 29-jarige flankaanvaller was op speeldag 6 en 7 op de afspraak. In Vendsyssel FF maakte hij de enige vanop de stip en tegen Næstved legde hij de 3-0 eindstand vast.

Volgend seizoen delen we geen maandelijkse onderscheidingen meer uit, maar doen we aan het eind van het seizoen een special om enkele spelers en opmerkelijke prestaties in de bloemetjes te zetten.

Tot in de Superliga! 

vESTTRIBUNENAALBORG.png.b6ab19a15919bead2e2f286d95574925.png

underbanner.png.161e76ebbc79c942511338d35f7a0771.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Exact zoals voorspeld! Over de titel al snel zekerheid gekregen en daarna de kans gegeven aan wat andere jongens, kwestie van wat beter te kunnen inschatten welk vlees je nu in de kuip hebt. Een meer dan geslaagd seizoen en debuut als hoofdcoach heb je er op zitten. Gezien onder meer de voorsprong en de bekerresultaten lijk je sowieso sterk genoeg om je volgend seizoen niet echt zorgen te moeten maken over degradatie, maar wellicht zal je ook wat hoger mikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de titel, hopelijk weet je het op het hoogste niveau ook behoorlijk te bolwerken! 

Hier met ÖIS inmiddels in seizoen drie bezig. Eerste seizoen als nummer twee gepromoveerd naar de Allsvenskan. Aldaar in het eerste seizoen direct tweede geworden. Nu in het derde jaar staan we vooralsnog ook tweede, maar we zijn nog niet op de helft. Hojlund is gehuurd met een optie tot koop, maar dat lijkt financieel een lastig verhaal te worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de titel. Benieuwd wie de twee nieuwe aankopen zijn. Ik verwacht onder uw bewind dat top 6 wel mogelijk is volgend seizoen. AGF dat Europees heeft behaald zullen het misschien volgend seizoen wel zwaarder krijgen en Randers loopt nu ook niet over van de kwaliteit in de breedte. Mits ze zich kunnen plaatsen voor de groepsfase natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.png.be5f064ca70b43b5d0ef034811d6ab13.png

Schermafbeelding2024-01-26000921.png.ba31806c67c0f2494e61a9bfa885326a.png

09/06/2024 KL. 11:03

#17 - Europeisk Fodboldoversigt: Mestre og Pokalvindere

Internazionale vinder UEFA Champions League for fjerde gang i sin historie.

3706481-75419548-2560-1440.thumb.jpg.fbd3c1dea7b2b0324170f1c58113938b.jpg

Op 1 juni 2024 liep Wembley Stadium vol voor de UEFA Champions League-finale tussen Arsenal FC en FC Internazionale. Het was de Italiaanse kampioen die na een evenwichtige wedstrijd aan het langste eind trok. Bij rust keken de Nerazzurri nochtans tegen een achterstand aan na een doelpunt van Arsenal-captain Declan Rice. Meteen na rust hing Dumfries de bordjes weer gelijk. Matchwinnaar was Lautaro Martinez. Met nog maar drie minuten te spelen, knalde hij een perfecte voorzet van Calhanoglu in één tijd snoeihard voorbij Arsenal-doelman Raya.

Één van de meest opvallende gebeurtenissen in de Europese voetbalcompetities was misschien wel de degradatie van LOSC Lille uit de Franse Ligue 1. De club uit het noorden van Frankrijk werd drie jaar geleden nog kampioen. Na vijf seizoen in de hoogste divisie van het Nederlandse voetbal nam de Eredivisie afscheid van Sparta Rotterdam. Ander verrassend nieuws uit Nederland was de KNVB-Bekerwinst van Fortuna Sittard. In België kon STVV zich niet redden en kroonde RSC Anderlecht zich na 6 jaar voor de vierendertigste keer tot landskampioen.

PAINTCOMPT.png.c5d900295d851fdb638f0864f56aa0bb.png

X., JYLLANDS-POSTEN

Spoiler

Omdat dit enkel een overzichtje is en omdat ik niet te ver wil voorlopen in FM,

heb ik besloten om vanavond nog een tweede post te delen!

Tot straks!

- Reacties:

@Kyrill: Thanks man!! 

@Marius: Wil zelf al kijken of we misschien al eens Europese voorrondes kunnen halen voor het seizoen daarop. Het Europees geld zou ons ook helpen met het verder uitbouwen van de club. :classic_biggrin:

@Urbeto: Thanks, we gaan ons best doen! Ja, je hebt een aardige som te leggen als je hem definitief wilt hebben..

@ElMarcos: Van goudwaarde! Echt heel belangrijk geweest!

@Lensherr: In het achterliggend doel van de save, hoop ik ook echt dat ze die groepsfases halen! Daar kunnen wij nationaal dan eventueel ook nog eens van profiteren. Win-win

@Willem: De eerste twee nieuwkomers zullen vanavond al prijsgegeven worden!!

@Thomassje123: Danke, kijken wat we kunnen met de financiële middelen die ze ons geven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch heel wat verrassingen op de Europese velden als je 't mij vraagt! Inter mag gerust een verrassende CL winnaar genoemd worden maar naast het nieuws omtrent Lille en Fortuna zie ik nog een paar opvallende zaken zoals het Noorse eremetaal, en natuurlijk ook de promotie van Lierse :) Leuk intermezzo in ieder geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, eindelijk tijd gevonden om dit topic onder handen te nemen. Je maakt prachtige updates en hebt een hele fijne schrijfstijl, je staat met recht bovenaan de novellebundel!

Gefeliciteerd met het kampioenschap. Mooi overzichtje in de laatste update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.png.c83448fd83c9f63a71462eabf810602f.png

#18 - HVAD BLIVER DER TILBAGE?

De eerste week van juni zit er al weer op. Alle spelers zijn op vakantie vertrokken naar warmere oorden. Ik blijf thuis deze zomer. Marja bevalt binnen een dikke maand en er moet nog heel wat gebeuren om de kinderkamer volledig pico bello in orde te hebben. Er moeten nog een aantal spullen gehaald worden en volgende week komen ze ook de kasten en het kinderbed leveren. Ik vind het eigenlijk wel eens fijn om gewoon met z'n twee thuis te blijven in plaats van dat snel snel reizen tussen de zomerbreak door en bij terugkomst meteen van 0% naar 100% moeten gaan. Nu had ik tijd om mij tussen het klussen door ook al stilletjes aan voor te bereiden op mijn eerste seizoen als coach in de Superliga. Maar echt veel ga ik mij er de eerste twee weken niet mee bezig houden. Gewoon fijn à 'laise van elkaar genieten, la vita è bella!

Spelerskernopditmoment.png.e6d1d601369daa18aba4afc921e74275.png

In een vrij moment heb ik eens de tijd genomen om naar onze kern te kijken voor volgend seizoen. Dat we Emil (Højlund) niet definitief zouden kunnen overnemen, was me al lang duidelijk, maar ook de € 950k aankoopoptie op Emmanuel Toku lichtten we niet. Wie wel definitief wordt overgenomen is Richard Odada. De met Philadelphia bedongen aankoopoptie ter waarde van zo'n € 125k werd daags na het kampioenschap al gelicht. Ik ben blij dat we een polyvalente speler als Richard bij ons kunnen houden.

Transfers.png.62208dda8da107ef891855d0257bff4e.png

Screenshot Richard Odada

Spoiler

RichardOdada.thumb.png.590b293b8f4e68c87c2a466c580cf62d.png

In het half jaar dat Emil bij ons actief was, liet hij een enorm goede indruk op mij na. Ik had Julius (Nagel, Hoofd Scouting) en Ole-Jann (Kappmeier, Directeur Voetbalzaken) dan ook meteen duidelijk gemaakt dat de man die hem moest komen vervangen er ook meteen moet staan volgend jaar. Ze hadden al iemand op het oog zeiden ze toen. De 21-jarige Mika Biereth speelde vorig jaar op huurbasis voor Motherwell in de Schotse Premiership. Door een blessure in het begin van het seizoen duurde het even vooraleer hij er in de basiself kwam, maar in totaal 12 wedstrijden als basisspeler kwam de 1m87-lange spits tot 6 goals en 4 assists. Niet slecht. Zijn contract bij moederclub Arsenal liep af en omdat we er al vroeg bij waren konden we Mika overtuigen om de stap terug naar Denemarken te zetten.

Screenshot Mika Biereth

Spoiler

MikaBiereth.thumb.png.056c13c06ac3f088426c159c070f11bb.png

Ook Emmanuel (Toku) was als luxe-invaller belangrijk in onze NordicBet Liga-campagne het afgelopen jaar. De Kaapverdische flankaanvaller Bryan Teixeira (23) moet zijn vertrek opvangen volgend seizoen. Daarbij is het ook afwachten of Lucas Andersen (29) een niveau hoger nog steeds kan schitteren als hij vorig jaar deed. Hij wordt er niet jonger op en dat komt z'n explosiviteit niet ten goede. Laat dat nu iets zijn waarover Teixeira wel beschikt. De Kaapverdiër zag vorige zomer zijn goede prestaties bij Austria Lustenau in de Oostenrijkse Bundesliga beloond met een toptransfer naar Sturm Graz. Bij Die Schwoazn kon hij zich niet doorzetten, waardoor er besloten werd zijn eenjarig contract niet te verlengen.

Screenshot Bryan Teixeira

Spoiler

BryanTeixeira.thumb.png.55316087948d0c125887edf85e29baff.png

Veel actie verwacht ik niet meer langs inkomende kant. Met de komst van Teixeira en Biereth zijn alle posities dubbel bezet en heb ik begin juli een vierentwintigkoppige kern ter beschikking. Mogelijke vertrekken zullen worden opgevangen met huurovereenkomsten. Enkel wanneer er buitenkansjes zijn zullen we onze geldbuidel opentrekken, kreeg ik van bovenaf te horen. We zien wel. Op zich ben ik tevreden met het spelersmateriaal dat er nu is, maar eens de transfermolen draaiende is binnen een paar weken kan er nog een heleboel gebeuren.

Ole

Naamloos.png.5af8a3c8c482f66c5f9a2524bf3950a6.png

Spoiler

Bij deze is het hoofdstuk 'NordicBet Liga '23-'24 ten einde gekomen.

Vanaf morgen werken we toe naar de start van ons eerste seizoen in de Superliga.

- Taglijst: @Willem@MNie@Bogatyr@Fantasy@De Raam@Glenn08@Marius@Lensherr @Tim Windt@Djurovski@Kyrill@Cervantes@FlyD@Thomassje123@Urbeto@ElMarcos@De Raam

- Reacties:

@ElMarcos: Bedankt man! Ja, door de winst van Inter is de Serie A ten koste van de Bundesliga geklommen naar plek 3 op de coëfficiëntenranglijst.

@Marius: Ja, Lierke plezierke terug op het hoogste niveau in België, schoon zaak! Eupen zal niet gemist worden!!

@Urbeto: Ja, eindelijk HSV.. heb echt een zwak voor die ploeg. Misschien een ideetje voor een save in FM25 of later dit jaar..

@Kyrill: Welke verrassing vond je het grootst?

@Djurovski: Danke schön :classic_biggrin:

@De Raam: Werd wel tijd he!! Nee, ik lach maar :classic_tongue: Fijn dat je de tijd genomen hebt om het eens door te nemen en bedankt voor de mooie complimenten. Hopelijk ook alles intussen een beetje in orde nu daar met de gezondheid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites