delichris Geplaatst 26 juni Auteur Share Geplaatst 26 juni Seizoen 2032 - 2033 Juventus hoeft gelukkig geen tussenronde te spelen voor de Champions League. Dat scheelt toch weer twee wedstrijden. Want de maand februari gaat toch een drukke maand worden voor de club. We spelen namelijk tegen Lazio in de Copa Italia. En in de Serie A gaan we spelen tegen Monza, Cagliari, Sampdoria, Fiorentina en Napoli. Vooral de wedstrijd tegen Napoli is belangrijk. Daar wil ik heel graag drie punten tegen pakken en ze uitschakelen voor de titelstrijd. Juventus - Lazio Copa Italia AC Milan - Juventus Copa Italia Februari Stand Serie A Loting Champions League Overzicht manager Helaas geen screen Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Ik hoop dat die cv zich goed kan ontwikkelen en misschien levert hij geld op. In de CL gelukkig bij de eerste acht gekomen en kunnen wij een ronde overslaan. @Marius Er is nog een heuse spanning in de Serie A. En die tussenronde overslaan is gewoon lekker. @MNie @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni AC Milan blijft een pittige tegenstander in eigen land zo lijkt het. De CL loting had zeker eenvoudiger gekund aangezien je reekshoofd was bij de loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juni Auteur Share Geplaatst 27 juni Seizoen 2032 - 2033 Ik had een betere loting gewenst voor de Champions League, maar helaas kregen wij Arsenal. We zullen ze moeten verslaan. Want dan hoop ik op een betere loting. Gelukkig mogen wij meteen deze maand tegen ze. Verder spelen wij nog tegen Bologna, Udinese en Sassuolo. Ook krijgen wij een jeugdlichting. Er zitten een paar leuke talenten bij. Jeugdlichting Arsenal - Juventus Champions League Juventus - Arsenal Champions League Maart Stand Serie A Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Milan is een geduchte tegenstander voor ons. De loting had beter gekund. @Djurovski @MNie @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juni Auteur Share Geplaatst 27 juni Seizoen 2032 - 2033 Weer een drukke maand voor mijn ploeg. We spelen maar liefst negen wedstrijden. De dubbele confrontatie met Benfica in de Champions League. In de Copa Italia spelen wij tegen AC Milan. In de Serie A gaan we spelen tegen Torino, Pisa, Cremonese, Internationale en Lazio Roma. En ik ga nog mijn 400ste wedstrijd als manager spelen. Dit zal tegen AC Milan zijn, maar dan niet in de Copa Italia. Juventus - Benfica Champions League Benfica - Juventus Champions League Loting Champions League AC Milan - Juventus Champions League Juventus - Lazio Roma Serie A April Stand Serie A Helaas geen stand Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius @Djurovski @MNie @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Stagiaires ook he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Arsenal werd nipt geklopt, Benfica zorgde voor veel spektakel, maar toch wel heel knap dat je AC Milan zo'n pak slaag gaf. De beker heb je al, en ook de Scudetto zal wel volgen. Nu de CL nog! En ook daar lig je op koers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juni Auteur Share Geplaatst 28 juni Seizoen 2032 - 2033 De finale van de Copa Italia staat op het punt van beginnen. We mogen aantreden tegen Napoli. Graag wil ik deze prijs ook pakken, want dan pakken wij alle Italiaanse prijzen en dat in mijn eerste seizoen bij Juventus. Dat had ik nooit vewacht zo aan het begin van het seizoen. Maar we kunnen de finale ook verliezen. Aankondiging Copa Italia Road to the final Juventus Road to the final Napoli Opstellingen Juventus - Napoli Finale Copa Italia Antwoorden op posts van users @MNie Ja deze heb ik ook meteen weer weggestuurd. @Marius Het is tot nu toe een mooie CL avontuur en de titel is binnen. De finale van de Copa Italia wordt nu behandeld. @Djurovski @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni De prijzen haalde ik even door mekaar, maar het zal mijn glazen bol geweest zijn die wist te voorspellen dat ook de beker jouw kant zou opgaan! Al was het wel razend spannend zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juni Auteur Share Geplaatst 28 juni Seizoen 2032 - 2033 De laatste maand van het seizoen komt er nu alweer aan. Hierin gaan we spelen tegen AC Milan in de return voor de halve finale van de Champions League. In de Serie A gaan we spelen tegen Atalanta Bergamo, Spezia en Frosinone. Het seizoen is voor mij al geslaagd. We pakken drie prijzen dit seizoen en dat betekent dat de Oude Dame weer terug is in de top van de Serie A. De bekroning van het seizoen zal de finale halen zijn. Ik laat wel de reserves zoveel mogelijk in de laatste drie wedstrijden in de Serie A spelen. Voor ons stond toch niets op het spel. Juventus - AC Milan Champions League Frosinone - Juventus Serie A Mei Stand Serie A Affiche Champions League finale Antwoorden op posts van users @Marius Het kan gebeuren dat je ze door elkaar heen haalde. Je zat toch wel goed. Dat het spannend was klopt, maar dat er een Italiaanse treble kwam had ik niet verwacht. @MNie @Djurovski @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Lekker om de CL finale te halen, al lag dat ondertussen in de lijn der verwachtingen. Nu Real nog weten te kloppen natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juni Auteur Share Geplaatst 29 juni Seizoen 2032 - 2033 De laatste wedstrijd van het seizoen. En wat voor een wedstrijd. Het is de Champions League finale. We spelen daarin tegen Real Madrid. Dit is echt een grote wedstrijd. Twee oude clubs. De Oude Dame tegen de Koninklijke. Real de club met de meeste Champions League titels. En Juventus wat weer terug is aan de top van Italië en Europa. Bij winst is dit ook meteen mijn laatste wedstrijd met Juventus. Aankondiging Champions League finale Road to the final Juventus Road to the final Real Madrid Opstellingen Juventus - Real Madriid Finale Champions League Antwoorden op posts van users @Marius Het verbaasd mij heel erg hoe snel ik dit al voor elkaar kreeg. Gewoon in een jaar tijd meteen drie prijzen pakken en een CL finale is gewoon niet normaal. @MNie @Djurovski @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Veel meer kan je een tegenstander niet vernederen in een finale! Wat een glansprestatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juni Auteur Share Geplaatst 29 juni Seizoen 2032 - 2033 Het seizoen zit er op en dat betekent ook dat deze novelle er op zit. Ik heb nu alle Champions Leagues gewonnen en dat betekent dat de Pentagon / Hexagon Challenge is voltooid. Nu volgt nog de update met de feiten en statistieken en dan zit het er op. Maar wees niet gerust. Ik kom terug met een nieuw novelle. Iedereen bedankt voor het lezen en reageren en liken. Commercieel overzicht Terugblik Statistieken Indivduele prijzen Financien Ontslag Antwoorden op posts van users @Marius Het was heerlijk om ze Real te verslaan. En het zit er nu op. Het was een mooi avontuur over alle continenten geweest. @MNie @Djurovski @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Ongelofelijk eigenlijk hoe snel je dit hebt klaar gespeeld! Het was een fijn avontuur om volgen, bedankt om het te delen! Ik kijk al uit naar de nieuwe novelle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Wat een baas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Knap om het zo snel allemaal te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten