Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[FM24] Verover de wereld

delichris

Aanbevolen berichten

Dat is exact wat ik me nog van de MLS kan herinneren toen ik er ooit een game had: regels die ervoor zorgen dat je elk seizoen opnieuw mag beginnen bouwen. En dat kan best frustrerend zijn! Hopelijk is je ploeg toch nog sterk genoeg om een gooi naar de CL te doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De MLS blijft natuurlijk een wat vreemde competitie met de regels die zij hanteren, maar daarom ook weleens leuk om actief in te zijn. Al geef je natuurlijk wel aan dat je het al zat bent en ergens snap ik dat dan ook wel weer. Ik voorspel dan ook de winst van de Champions League dit seizoen. En de vraag is dan, what's next?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6600262befad7-veroverdewereldfm24.png

Seizoen 2030 - 2031

Ik loop een beetje vast in deze game. Ik merk dat ik het spelplezier langzaam aan begin kwijt te raken. Ik heb ook al een idee voor een andere novelle. Maar dat voor later. Ik heb met deze update erbij nog drie updates liggen. Daarna zal de game even op pauze komen te liggen. Maar wees niet getreurd ik wil de hexagon heel graag afronden. 

We spelen een hele lange voorbereiding aangezien we pas in maart gaan beginnen met de MLS en de Champions League. In de MLS gaan we spelen tegen Portland Timbers, Charlotte Football Club, Orlando City, FC Dallas en New England Revolution. In de Champions League gaan we spelen tegen St. Louis City. 

Voorbereiding

660912f601c38-voorbereiding.png

St. Louis City - Atlanta United Champions League

6609130655b8b-stlouiscityatlantacl.png

Atlanta United - St. Louis City Champions League

66091320d5198-atlantastlouiscitycl.png

Loting Champions League

66091334a92bd-lotingcl.png

Cruz Azul - Atlanta United Champions League

6609134ebf985-cruzazulatlantacl.png

Maart

6609136add969-maart.png

Stand MLS

6609138480637-stand.png

Overzicht manager

66091394ccb9c-overzicht.png

Financien

660913a64658c-financien.png

Antwoorden op posts users

@Djurovski Ik was al bezig in de MLS. Hoe ik het ook zou doen ik was ze sowieso kwijt geweest.

@Kyrill Zolang ze in het team passen dan is het altijd goed. Munoz is trouwens alweer weg door die regels.

@Marius Die regels zijn funest voor een speler zoals ik. Snel maar succes halen dit seizoen en dan snel vertrekken.

@MNie Ik hoop snel die CL te winnen, want dan kan ik naar Europa vertrekken voor de laatste klus.

@ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2030 - 2031

De wedstrijden volgen zich in een rap tempo op. We spelen in de maand april maar liefst acht wedstrijden. In de MLS gaan we spelen tegen LA Galaxy, New England Revolution, Los Angeles Football Club, Columbus Crew en Colorado Rapids. In de Champions League gaan we spelen tegen Cruz Azul en voor degene die kunnen tellen komen er nog twee wedstrijden aan in de Champions League. In de halve finale gaan we spelen tegen Seattle Sounders.

Atlanta United - Cruz Azul Champions League

660a7238c9a57-atlantacruzazul1.png

660a724f31234-atlantacruzazul2.png

Loting Champions League

660a725c21d3f-lotingcl.png

Seattle Sounders - Atlanta United Champions League

660a726ecd142-seattleatlantacl.png

Atlanta United - Seattle Sounders Champions League

660a728040a81-atlantaseattlecl.png

April

660a72910e385-april.png

Stand MLS

660a72a019092-stand.png

Affiche Champions League

660a72b0b871b-afficheclfinale.png

Overzicht manager

660a72c4b1204-overzicht.png

Financien

660a72d4cf15f-financien.png

@Marius Ik leg ook echt de focus op de CL. Want als ik die win ben ik wel meteen weg uit de States. 

@MNie Ik ben zeker dichtbij, maar moet er nog wel twee winnen. De nieuwe novelle is al bekend :P 

@Kyrill Baanzekerheid hecht ik geen waarde aan zo begin van het seizoen. Ik leg ook alle focus op de CL ipv de MLS.

@Djurovski @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2030 - 2031

Daar is dan mijn vijfde Champions League finale in vijf continenten. Elke Champions League finale waar ik in stond won ik ook direct. En daarom wil ik deze reeks graag zo behouden. We moeten wel tegen Philadelpia Union spelen. Een Amerikaanse ploeg waar ik nog niet vaak tegen gespeeld heb. Ik zie in ons wel de favoriet. En dat moet ik dan ook maar waar maken. En voorlopig is dit de laatste update van deze novelle. Ik ben door de updates heen. Maar ik probeer zo snel mogelijk weer terug te zijn met deze novelle.

Aankondiging Champions League finale

660c260639e27-aankondiging.png

Road to the final Atlanta United

660c26252de48-roadtothefinalatlanta.png

Road to the final Philadelphia Union

660c2643801d9-roadtothefinalphiladelphia

Opstellingen Atalanta United - Philadelphia Union

660c26524e1cd-opstellingatlanta.png

660c266f2e284-opstellingphiladelpia.png

Finale Champions League

660c26877939e-finale.png

660c269927c14-winst1.png

660c26a88538e-winst2.png

660c26bba5be7-winst3.png

Ontslag

Een dag na de finale deed ik het volgende.

660c27bab875e-ontslag1.png

660c27c60b1b4-ontslag2.png

@Kyrill Dankje. Hopelijk heb je toch fijne paasdagen gehad.

@Djurovski Dat doen we zeker.

@MNie Nog één wedstrijd bedoel je zeker.

@Marius We zijn eindelijk in een vorm gekomen. Ik verwen graag mijn supporters. We zijn bijna bij de vijfde CL overwinning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

661d5a896dda0-veroverdewereldfm24.png

Seizoen 2031 - 2032

Even een kleine update van mijn kant. Sinds mijn vertrek uit Amerika heb ik eerst gesolliciteerd bij Real Madrid en Internationale. Helaas kwam ik niet in aanmerking voor een gesprek. Daarna was het voor mij maanden en maanden wachten. Totdat ik zag dat Valencia vrij kwam. Ik heb meteen gesolliciteerd en mocht later op gesprek komen. Nog geen drie dagen later kreeg ik het bericht dat Ten Hag was ontslagen bij Manchester United. En West Ham kwam ook vrij. Iedereen raad het al. Ik heb bij beide gesolliciteerd. Voor Manchester is voor mij echt een must.

661d5c26b6319-valencia1.png

Na een week vroeg ik bij Valencia om een week bedenktijd, want ik had natuurlijk twee mooie clubs maar wel één hele mooie club voor mij. Na een tijd hoorde ik niets van de Engelse clubs. Ik besloot nog een week uitstel te vragen en ze gingen akkoord in Valencia.

Ik besloot een gok te wagen door Valencia af te zeggen. En alles op Manchester United te zetten.

661d5be579329-valencia2.png

Nadat ik Valencia af had gezegd kreeg ik bericht uit Engeland. Manchester heeft gekozen voor een ene Nagelsmann en West Ham is het hem ook niet geworden. De zoektocht blijft verder gaan. We zitten ondertussen op 1 januari 2032.

@MNie De zoektocht in Europa is wat moeilijker geworden.

@Djurovski Het gaat even wat langer duren helaas.

@Marius Helaas is voet aan de grond in Europa krijgen een stuk moeilijker.

@Kyrill Mooi dat je fijne pasen had. Nu Europa zien te veroveren. Als ik tenminste een baan vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

661d5a896dda0-veroverdewereldfm24.png

Seizoen 2032 - 2033

Het seizoen zit er op en het nieuwe seizoen gaat zelfs beginnen. Weinig grote namen qua clubs zijn vrij gekomen. Wel wat kleine ploegen, maar daar heb ik geen trek in. Ook zijn er landen voorbij gekomen en ook daar heb ik geen zin in.

Op dit moment heb ik gesprekken met twee clubs. Een Duitse club wat in de Conference League gaat spelen. En een club uit de Serie A die in de Champions League gaat spelen. Kortom ik heb jullie advies nodig. Ik heb nog niets besloten dus ik neem jullie advies mee in mijn beslissing.

661ffd48da80c-bayer1.png

661ffd524f6b9-bayer2.png

661ffd5fd3cc5-juventus1.png

661ffd7a17d79-juventus2.png

@MNie Ja want mijn toekomst is nog steeds niet bekend.

@Marius Ik hoopte echt dat ik naar Old Trafford kon gaan, maar helaas mocht het niet zo zijn. Spijt heb ik totaal niet.

@Djurovski Ik ook, want er is nog niets besloten.

@Kyrill @ElMarcos @De Raam @DemoN @Satioz @Thomassje123 @Fantasy

Link naar opmerking
Deel via andere websites