Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM 24 Estafette : Een ode aan de Balkan

Arezo

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei Djurovski:

Gister nog geweest in Genk en toen lag het nog in België. En niet op de Balkan dus geen angst daarvoor

Het Genk-virus verspreid zich snel en ze voelen zich overal wel thuis. Tegenwoordig nemen ze wel de tijd want wanneer er een obstakel op de weg ligt willen ze die belevenissen maar al te graag opnieuw beleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ximage.png.56fa2d7fa6357214fbeab982a0048

Een nieuw avontuur

Na de heldendaad van @neva was het aan mij om een nieuwe bestemming te kiezen. Nu, kiezen was het niet echt. We hadden met z'n allen besloten dat we naar Kosovo zouden reizen. Ik heb me rot gezocht naar iets wat op Genk leek @Lensherrdus het zal jullie niet verbazen dat ik een ploeg gekozen heb die in blauw en wit speelt.

Onze missie om een Champions League naar Kosovo te brengen start bij Drita! Ze eindigden afgelopen seizoen op een 8ste plek waardoor ze afstand namen van hun manager. Nu is het aan ons om ze terug naar de top te leiden!

En dan kan ik jammer genoeg niet anders dan toch een woordje te zeggen over de competitie, en de database. In een podcastaflevering verzekerde @Arezo ons dat in Kosovo de regels helemaal kloppen. De competitie in Kosovo bestaat uit 10 clubs die driemaal tegen elkaar spelen, en zo uitkomen op 36 wedstrijden. Mijn verbazing was dan ook groot dat wij spelen in een competitie van 20 teams, die tweemaal tegen elkaar spelen. Ik denk dat @Arezozijn wikipedia paginas toch eens moet nakijken. Er zijn ook weer geen restricties op het aantal buitenlanders.

Om niet meer in de val te lopen dat we elkaar veel te grote selecties doorgeven, en dat onze opvolgers eigenlijk moeilijk weten van welk hout pijlen maken, heb ik besloten om onze spelers nicknames te geven. Zodat er bij elke spelers, of toch de meeste een klein geheugsteuntje staat. En met dit in het achterhoofd gaan we naar de transfers.

Maar liefst 13! spelers verlaten onze club, een deel omdat ze echt niet goed genoeg zijn, een deel om wat geld vrij te maken, en een deel om ergens aan speelminuten te komen. De spelers die ergens aan speelminuten moeten toekomen hebben een 'P' achter hun naam, de 'P' van potentieel.

65ac31d74f91a-dritatransuit.png

Waar er vertrekkers zijn, is er ook plaats voor nieuwkomers. We vonden maar liefst 14! spelers die bereid waren om naar Kosovo te komen voor een schamel loon. Onder die 14 zaten er vier met potentieel, en maar liefst drie met een hoog potentieel. Althans in mijn ogen. De rest is telkens een versterking op hetgeen we nu al hadden rondlopen.

65ac3275ee81c-Dritatrans.png

Bij de opening van de competitie waren we nog zoekende naar de juiste spelers, en toch werd de regerende landskampioen meteen van de mat gespeeld. Dit beloofde veel goeds. Uiteindelijk zijn we op dit elan blijven verder gaan. Inclusief de beker speelden we 21 wedstrijden in mijn beurt, een heel groot verschil met de amper negen competitiewedstrijden in Montenegro. Maar in die 21 wedstrijden wonnen we 18! keer, en speelden we amper driemaal gelijk. Een uitschieter is het rijtje waarin we 10-2, 9-2, en 8-2 winnen.

65ac336256386-WedDrit.png

Deze uitstekende heenronde wil natuurlijk zeggen dat we als leider de beurt over geven aan @Djurovski.  Halfweg hebben we zo een voorsprong van 11 punten op eerste achtervolger Llapi. Met 72 gemaakte goals zijn we natuurlijk ook het team met de meeste gemaakte doelpunten. De 25 tegengoals is misschien nog een beetje veel, maar daar kunnen we nog aan werken in de toekomst.

65ac34321a8b8-TussenDrita.png

Het niveau in Kosovo is niet om over naar huis te schrijven, en wellicht gaat er een heel groot verloop aan spelers zijn die eerste seizoenen. Maar toch hoop ik stiekem dat de onderstaande topper er nog rondloopt tegen dat mijn volgende beurt er is. In 21 wedstrijden heeft hij maar liefst 31!!! keer het net weten vinden, en was hij goed voor 5 assists. Nu al mijn favoriete speler in deze save!

65ac350116eb7-Lamce.png

En voor wie het wil weten, ja ik heb deze keer echt wel voldoende linksbacks bij de selectie gehaald! @Djurovskikan opgelucht ademhalen!

@Nom de Guerre, @Glenn08, @Bogatyr @FlyD @Djurovski @neva @bas huijsmans @Arezo @De Raam @Lensherr @KayDeManaager @Kyrill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kjOlH9U.png

We houden het tempo er maar even goed in. Mocht van Glenn die hem dinsdag al af had niet eerder beginnen dan Donderdag. Die dag en gister had ik geen tijd dus vanmiddag maar mee begonnen en inmiddels is het half jaartje er al door heen. En ja wel we hebben dus linksbacks beste kijkbuiskinderen. Het avontuur begon al direct spannend met een verkiezing

m5nAanp.png

Nieuwe voorzitter maar verder gebeurde er niet veel spannends met deze beste man. In ieder geval mochten we blijven zitten en mocht ik drie wedstrijden voor de winterstop spelen. Al hield dat in dat we 38 dagen niet hoefden te spelen maar vakantie hadden we ook niet. Uiteindelijk maar wat oefenwedstrijden ingepland die de assistent mocht doen. Hoe gingen deze drie wedstrijden?

abKgZ3b.png

Drie groene bolletjes , waaronder dus voor de tweede maal op de ploeg die laatste jaren de baas was in Kosovo. Goed @Glenn08 had een zeer aardig basis elftal staan ( met linksbacks ! ) maar in de diepte hield het niet over. Wel had ik mooi aangeven welke spelers weg mochten en daar zijn er ook aantal van vertrokken in de winterse transferperiode. Jawel we hebben eindelijk zowaar een deadline qua transfers ( waar je helaas niet aan deadline day madness mag deelnemen ) En in Kosovo loopt deze tot bijna eind februari. Van een aantal spelers had ik mijn twijfels waarom die weg moesten maar met nog een contract voor een half jaar en op de transferlijst was verlengen geen optie meer. Dus dan maar weg ermee

aQo5N85.png

Drie van die jongens kozen voor een contract bij de nummer 2 van overnemen. Zien zij dan toch iets wat ik al een beetje dacht maar Glenn niet of is het uiteindelijk Glenn die het laatst lacht? De twee spelers die verhuurd worden moeten minuten maken voor hun ontwikkeling en doen dat iig op het hoogste niveau. Voor Kamara die al 32 was kregen we nog een zakcentje. Een aantal talentvolle jongens heb ik nog het contract van verlengd in het tweede en de jeugd en spelers met een aflopend contract waar ik niks in zag mochten vertrekken maar deden dat niet en mochten daarna in het tweede gaan ballen. Waaronder een aankoop van deze zomer die gelukkig maar een contract had van 1 jaar. Want de beste man had voor snelheid een 3. De gemiddelde oma met een rollator is sneller. Waar spelers gaan komen ze meestal ook. Gelukkig was er maar liefst 6k TB dat is wel even schrikken. In het Monaco van de Balkan ( Tivat ) had ik in mijn laatste beurt 40 miljoen... En ja nu hoor ik jullie al denken , zeg Djurro misschien moet je maar niet midden in de nacht met wat bier op een update maken. Maar ik lieg niet als ik zeg dat ( op TikTok dat wel ) Tivat echt zo genoemd wordt en daarnaast heb ik vandaag ( en voor de wakkere dodo's gisteren ) niets anders op dan koffie en water. Doordat er wat duurdere jongens weg zijn gegaan en er ook nog wel iets van een salarisbudget was zijn dit onze nieuwe aanwinsten

3LgpV8f.png

De eerste twee heb ik direct weten te halen omdat ze geen club  hadden. Gui is een verdediger en Kossi een AMC die ook gewoon als mezzala kan spelen en  Paulo Junior zijn gehaald door Glenn. Paulo is een doelman omdat onze eerste doelman zijn contract niet wil verlengen. Toch was die nog wel beter en heeft nog het meeste gekeept. Junior is een spits die ook op rechtsbuiten uit de voeten kan. Rodrigo is een centrale verdediger die ook nog als rechtsback kan spelen en Bruno is een slager achterin. Onze Afrikaanse vriend is een verdedigende middenvelder als extra optie voor die positie. Hugo is een linksback want hoewel wij er nu zowaar drie hadden rondlopen ( 1tje heb ik verhuurd omdat die nog wel iets kan ) er liep al een Ghanees rond die voor dit niveau niet verkeerd is maar de backup kan zoals R Maaskant als trainer van Groningen zo mooi kan zeggen nog geen k*t dekken. Al met al is de selectie meer Zuid Amerikaans met wat Afrikaanse invloeden dan dat er een Balkan Boy rondloopt maar dat zegt vooral over het niveau hier momenteel. Glenn had 1 tactiek ingeladen waar hij zeer succesvol mee was maar hij gaf dus aan dat wij verdedigend kwetsbaar zijn. Ik zou mijzelf niet zijn om dan maar een eigen tactiek er bij in te gooien ( iig tot de grote meester is geweest ) En dat was er 1 zonder linksbuiten. Waarom omdat ik beide opties niet echt geweldig vind die er rondlopen en in de jeugd er niet direct wat staat en er ook geen echte aanwinsten te halen waren. Dus gingen we vooral in de nieuwe tactiek aan de slag te beginnen in de beker.

PWlJTWT.png

Daar hadden we niet heel veel succes. Voor de neutrale supporters waren het wel heerlijke potjes maar Llapi ( ja die met die drie spelers van ons ) was de gelukkigste uiteindelijk. Mede omdat Lamce nog een penalty miste in de thuiswedstrijd. Uit stonden we trouwens 1-3 voor. Dus ik kon al snel onderschrijven wat Glenn bedoelde met veel tegentreffers. Maar dan komt de competitie. We verliezen na de winterstop wel direct de eerste wedstrijd ( kregen in de 21 minuut voor de eerste keer 2x geel bij een speler om in de 44e minuut er nog 1 te verliezen met twee keer geel ) Met negen man maken wij nog gelijk maar helaas verliezen we met 3-1. Hierna verspelen we nog twee keer punten met een gelijkspel en het is Glenn wie het laatst lacht want waar is dit feestje?

WXS8zHB.png

Op het veld van Llapi waar wij met 2-5 weten te winnen. Jawel de titel is na 12 jaar weer terug in Gjilan. Feyenoord we komen eraan!!!!!!

iKS2QVH.png

8GmIoVe.png

gAQhirN.png

Scoren dat lukt zeer aardig al had Lamce er na de winter weinig zin meer in. Want hij steunde een ploeggenoot die aangaf en ja dit vind ik echt hilarisch dat er te weinig kwaliteit in de selectie zit op de LINKSBACK positie. De ploeggenoot bond nog vrij snel in na de aankoop van Hugo maar onze vedette voorin bleef ongelukkig en dat had invloed op zijn presteren. Maar goed gelukkig hebben wij meer jongens die een balletje in het net kunnen leggen. Alleen 2 Korriku hield ons van scoren af. Maar gelukkig was dat ook 1 van de twee wedstrijden waar onze doelman niet hoefde te vissen. Na wat speurwerk weet ik ook waarom we zo makkelijk doelpunten tegen krijgen want de enige verdediger die qua koppen hoger dan een 10 had was die met een drie voor snelheid... Spelen we dan met alleen maar Sander S'jes in de verdediging nee hoor het zijn niet alleen maar scheldende kabouters maar ze kunnen gewoon niet koppen. En Glenn lacht al weer wat Llapi speelt komend seizoen niet eens Europa. Want ze verloren de finale van de beker tegen Ballkani en grijpen ook in de competitie er uiteindelijk net naast. Zo goed waren die spelers dus dan blijkbaar toch niet. En als wij hier ook in het achtste seizoen de CL pakken ( en netjes elke keer kampioen worden ) verlaten we Drita als recordkampioen van Kosovo.

Zoals ik al zei had ik de tactiek veranderd en dat was vooral na de 5-5. Aanvallend liep het daar heerlijk maar de tegenstander scoorde 5x uit vier keer op doel schieten ( de 1-0 was een eigen treffer ) Hoewel ook de nieuwe tactiek kwetsbaar is achterin waren we vooral aanvallend sterk , hoe speelden wij dan nou zo

LLntTOH.png

Dit was de laatste wedstrijd van het seizoen maar de formatie was wel de meeste wedstrijden zo. Behalve de doelman ik gaf op het eind de nieuwe doelman toch de kans toen de eerste keeper nogmaals duidelijk aangaf niet te willen verlengen. Ook de Shadow Striker ( durf de afkorting hier niet te posten want dan krijgen de admins weer allemaal reports binnen ) was normaal een andere speler en die zien jullie straks nog wel verschijnen. En werkt dit?

pVfkpth.png

Ja best wel , zolang de tegenstander niet de ballen bij ons in de 16 hoog voorgeeft. Want vaak scoren de tegenstanders naar het aantal kansen op doel. Gelukkig schieten wij ook vaak op die van de tegenstander waar er nog wel eens een over of naast gaat maar dat zijn details. Waar Glenn dus weg loopt met Lamce en terecht hoor want het is een klasbak als hij zijn bokkepruik niet opheeft ben ik zeer blij met aanwinst Kossi. 

6HLunqQ.png

Maar als Lamce dan niet voor de doelpunten wist te zorgen in het tweede deel wie dan wel? Uiteindelijk hadden wij vier spelers die 20 of meer treffers wisten te maken in de competitie en de beker. Onze rechtsbuiten ( Luis )  , onze Shadow Striker Rodriquez en collega spits Garcia.

0rcgDHG.png

En dan wist Krasniqi nog in de dubbele cijfers te komen als linksbuiten. Als ik dan in de tactiek van Glenn speelde was dit de jongen die ik opstelde en hij presteert wel zo eerlijk moet ik wel zijn. Vind ik het een topper nee maar goed wie weet vind mijn opvolger hem wel weer geweldig. En zijn ook mensen die genoten van Dirk Kuijt maar daar is ondergetekende niet 1 van. 

cJQqVBh.png

Na een seizoen afwezigheid keert onze alter ego dus weer terug in de Champions League ( al zal dat vermoedelijk wel weer eerst wat voorrondes zijn ) En dit is natuurlijk een mooi bruggetje om even te kijken hoe de kampioen van de CL van vorig seizoen het gedaan heeft

cxmHzFs.png

Zoals het FM braaf beaamd heeft onze opvolger het niet best gedaan. En is de houder van de CL er direct uit gevlogen. Wel zijn ze nog relatief eenvoudig kampioen geworden maar ook qua transfers is het weer drie maal niets. Heldje voorin is voor een habbekrats naar de zandbak verkocht. Ik geloof dat ze iets van 25 spelers verkocht hebben voor in totaal 33 miljoen om er 5 terug te halen voor 43 miljoen. Maar goed dat is toch verleden tijd , de toekomst ligt hier in Gjilan

@Nom de Guerre, @Glenn08, @Bogatyr @FlyD @Djurovski @neva @bas huijsmans @Arezo @De Raam @Lensherr @KayDeManaager @Kyrill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kjOlH9U-PhotoRoom(1).thumb.png.d8521e63816be82defae19682f2933ae.png

FC Drita on Tour

Nadat we een uitstekend seizoen hebben gespeeld lag de bal weer in mijn kamp om onze jongens voor te bereiden op het nieuwe seizoen. We konden een aantal leuke transfers realiseren waaronder Kosovaars talent Gentrit Syla van Ajax. Hij kwam over van de Nederlandse kampioen op huurbasis, zonder ook maar een bedrag te moeten betalen.

afbeelding.thumb.png.e77dadfe78a4c2cb7192294c32894b78.png

Ik besloot ook om verdediger Carlinhos Leal te gaan halen voor een klein bedrag van 25k bij Caldense uit Brazilië. Deze jongen zal ons in de toekomst een leuk bedrag gaan opleveren :) .

afbeelding.thumb.png.39d2c9e4eaf5bedfad258204f73e26ea.png

Lassana Diaby tenslotte kwam over van ASEC Mimosas uit Ivoorkust en zal als basispion onze rechterkant voor de rekening gaan nemen.

afbeelding.thumb.png.f200b8c26a1ee38a68ff502335ba1828.png

Competitie

In de competitie gaat het op zich wel heel lekker. We lijken te freewheelen naar een nieuwe titel en zullen niet al te veel tegenstand gaan moeten verwachten. Met zestien overwinningen in 19 wedstrijden lijkt de grote favoriet voor het kampioenschap zijn status meer dan waar te maken.

afbeelding.thumb.png.90edca0b65d42e9e533c7a5e4ab0ec0d.png

Europees voetbal

Ook in Europees verband hebben we het uitstekend gedaan. Want voor het eerst in onze geschiedenis hebben we ons geplaatst voor de UEFA Champions League. In de play-offs konden we de maat nemen van Vikingur, Celtic, Maribor en Kobenhavn. Feest in Drita, want deze prestatie komt in de geschiedenisboeken van het Kosovaarse voetbal.

afbeelding.png.6aa44c254181d620f094439eb92b4336.png

Hierna kwam het echte werk natuurlijk. We werden geloot aan enkele stevige tegenstanders. Het komt er op neer dat we nu minder in de pap te brokken hebben, zoals jullie kunnen zien. Wel enorm trots op onze jongens dat we het grote Arsenal toch in moeilijkheden hebben kunnen brengen.

afbeelding.png.afb11e0a58e3dd7c5860575da912c99d.png

Bekervoetbal

In de beker kunnen we voorlopig ook nog niet klagen. We weet kunnen we dit jaar de prijs wel in onze prijzenkast bijzetten.

afbeelding.png.db8c7901387bc0d2f96fdf45155fd771.png

Nieuw contract!

Nieuwcontract-PhotoRoom.png.d0fe0fc03a19bfd6ac7108f11727451f.png

Dan geef ik nu de beurt door aan de volgende!

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens aan. Dat zijn goede resultaten. Logisch dat de tegenstanders in de CL nog een stapje te groot zijn. Vooral dat Benfica blijft echt een klote ploeg. Altijd denk je van te voren dat je best wel kans kan maken, maar op de een of andere manier spelen zij echt een nare tactiek. In eigen land al weer oppermachtig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kjOlH9U-PhotoRoom(1).png

Een nieuwe ronde, een nieuwe uitdaging. Ik vind het altijd wel handig om het team te laten spelen naar de middelen die aanwezig zijn. Ik vond het opvallend dat we in een formatie aantraden met buitenspelers, terwijl we zowel op links- als op rechtsbuiten geen ijzersterke spelers hadden staan. Dan kun je de natuurlijk de transfermarkt op, of je gaat voor een andere formatie, waarin je de beschikbare spelers beter tot hun recht kunt laten komen.

b20b66b674af37441b70a6c5922a20ad.png

Voor mijn gevoel zou deze formatie de aanwezige kwaliteiten maximaal gebruiken. We hebben spelers die als wing-back uit de voeten kunnen, we hebben veel goede centrumverdedigers, al onze middenvelders zijn veelzijdig genoeg om op DM of AM te kunnen spelen en de meeste aanvallers kunnen ook aardig op tien uit de voeten. Het maakte de missie op de transfermarkt een stuk eenvoudiger. In plaats van per direct versterkingen te zoeken op de vleugels omdat we daar echt vuurkracht nodig hadden, kon ik me richten op buitenkansjes binnen het gekozen stramien.

Dat betekent niet dat we geen spelers hebben aangetrokken. De spelers die kwamen, werden binnengehaald vanuit een andere gedachte. Er zat simpelweg minder druk op het proces, waardoor ik voor mijn gevoel sneller kon spelen. Qua aankopen haalde ik de volgende spelers binnen.

99cb272562cecb60e4eb89ab725ab159.png

Van dit olijke gezelschap zijn Meyer, en Kwarteng gehaald als directe versterkingen, de rest is jong en talentvol. We gaan zien of ze in staat zijn om door te breken bij Drita. Qua echte buitenkansjes verwacht ik vooral van Loussoukou en recordaankoop Krizanovic best veel, maar die kunnen vanuit de luwte doorbreken. 

Om dit alles te bekostigen en een beetje leuk te houden, moesten er ook spelers vertrekken.

dc163cccdfb4285f575367c32cb91611.png

Het vertrek van Junior en José Garcia viel te betreuren, maar het zorgde wel voor meer balans, zowel financieel als binnen de selectie. De andere spelers stonden al op de transferlijst, dus die heb ik simpelweg de deur uit gewerkt. Twee Brazilianen heb ik nog verhuurd aan hun oude clubs. Qua leeftijd kunnen ze niet meer HG worden, dus op deze manier kunnen ze sportief nog even ontwikkelen, voor ze gaan knokken voor een kans bij Drita. Ik kon ze toch niet meer inschrijven in Europa, dus dit leek me een betere oplossing.

88c3fae54e834b38c7fddc6b3ce8200d.png

In de toekomst komen er overigens nog twee Brazilianen bij, omdat ze gratis zijn en ik denk dat we er plezier aan gaan beleven. Beide spelers hebben de mogelijkheid om HG te worden, dus dat vind ik dan wel weer interessant. 

Een puntje van persoonlijke aandacht en trots vind ik de casus Eder Luis. Zoals jullie wellicht weten ben ik er absoluut een voorstander van om mensen in te zetten op hun kwaliteiten, zonder dat ik daarbij let op de positie die het spel in gedachten heeft. In eerdere estafettes hebben we op deze manier van Arianit Ferati de Albanese Lidl reïncarnatie van Trent Alexander-Arnold gemaakt. Nu gaan we zoiets nog eens proberen, maar dan met Eder Luis.

19118dd615ed30fe5c38dcd22591a951.png

In feite was dit onze enige echt goede buitenspeler. Nu vind ik persoonlijk de aanwezigheid van één fatsoenlijke winger te weinig om de aanwezigheid van wingers te rechtvaardigen. Normaliter zou dit het einde hebben betekend voor onze Eder, maar deze jongeman telt als een HG-speler en kan daadwerkelijk ook voetballen. In de spits wil ik niet dat hij de doorbraak van andere spelers blokkeert, dus vandaar de keuze om hem als rechtsback om te trainen. Verdedigend zal hij altijd kwetsbaar zijn, maar in aanvallend opzicht zie ik er wel brood in.

Dit alles zorgde voor een onbezorgde campagne in de eigen competitie. Dat wil zeggen, ik heb één á twee wedstrijden daadwerkelijk gespeeld om de tactiek te testen en tweaken, daarna ging de instant result erop, want we wilden verder.

68da261dd96e09f8c36640e2e3f0e915.png

Weinig spannend en of we nu met 3-0, 4-0, 5-0 of meer winnen, vind ik niet voldoende reden om die wedstrijden echt te spelen. We rolden vrolijk door de competitie heen, dus het was meer zaak om regelmatig te roteren dan dat er sportief een soort van uitdaging lag.

2f5f3220c6a2ae38d30fd52e85f12437.png

In de beker ontvouwde zich een soortgelijk patroon, ware het niet dat we een keer struikelden toen ik te veel spelers rust gunde. We hebben best een brede bank, maar de jonge talenten zijn nog niet goed genoeg om de nummer twee van Kosovo eventjes op te rollen. Geen schande, hooguit een niveauwaarschuwing.

Wat jullie willen weten, waar ik voor gekomen ben, waar de uitdaging van deze estafette eigenlijk standaard ligt, dat is de Europese campagne. Een puntje uit vier wedstrijden was de voorlopige tussenstand, dus er lag een herstelopdracht. 

e0e920bf99a49161a95bc17641f37926.png

Rode Ster Belgrado mocht er als eerste aan geloven. Het ging bij vlagen moeizaam, maar de contouren van een geoliede machine worden op het veld zichtbaar. Vloeiend en agressief combinatievoetbal, hoog druk zetten. Het maakt niet uit dat het pas in blessuretijd was, we pakten de punten.

f755cc288ee041a7334cf578e4857848.png

f755cc288ee041a7334cf578e4857848.pngMijn favoriete Europese tegenstander is eigenlijk altijd Ajax. Heerlijk, die Amsterdamse branie en bluf. Bovendien weet je al op voorhand dat ze willen aanvallen en dat je ze op de counter kunt pakken. Waarvan akte. Vloeiende counters en goed voorbereide standaardsituaties zijn in het algemeen een prima wapen tegen Ajax. 

46ccb86700ab2ba340b512e80545ff67.png

Barcelona uit. Even pas op de plek maken. De 2-1 nederlaag verbloemt veel. In feite zijn we weggespeeld. We zijn nog niet in staat om tegen echte topploegen mee te voetballen, dus een behoudender speelstijl zou verstandig zijn in de topwedstrijden.

b1a36d4abcdfc910cdb606764cc2fc63.png

Een knappe zege op Valencia en we gaan de play-offs in voor een plekje in de volgende ronde.

4e7145fc7c0f4c95e29c2b9bdcf91029.png

Een gestolen zege op Benfica, dankzij een uitblinkende keeper.

e9f356bf5bc127f65aa68ba176476beb.png

Estadio La Luz doorgekomen, met pijn en moeite.

2acbc8f7562419967f8ccd69036880fb.png

Waren we echt zoveel beter? Nee. Hoor je me klagen? Nope...

707629d8a32bddf0aea354ce062f43ed.png

Eh ja... Dat ging dus nog bijna mis.

c097c788e1e980c6fb0b999f051261ae.png

Een kleine nederlaag, dus wie weet...

912b5f588bc209eabfcff7f685a297ed.png

2-0 voor, maar gewoon niet goed genoeg. Die 2-0 was al tegen de verhouding in. Komend jaar beter.

Dan geef ik nu de beurt door aan de volgende!

Link naar opmerking
Deel via andere websites