Rykjvk1 Geplaatst 3 november 2023 Auteur Share Geplaatst 3 november 2023 (bewerkt) Het leven gaat door, ook in Rosengård… De grote teleurstelling ten spijt. We moeten hopen dat meerdere teams punten gaan laten liggen en dat is wellicht iets teveel gevraagd. In de ochtend na de wedstrijd krijg ik een bericht doorgestuurd van mijn assistent dat er een aantal nationale topclubs hun jeugdspelers laten lopen omdat ze bijna einde contract zijn. Nu wij eenmaal een aantal divisies lager spelen, zitten er voor ons wellicht een paar leuke spelers bij. Ik besluit de hele bups uit te nodigen voor trials. Wellicht zitten er een paar leuke spelers tussen voor volgend jaar - of voor de verdere toekomst. De komende pot spelen we uit tegen Kristianstad, wat zich inmiddels op de 7e positie heeft weten te nestelen. Deze keer vergissen we ons gelukkig niet en spelen een overtuigende pot voetbal. Twee doelpunten van aanvallende middenvelder Backaliden en twee doelpunten van spits Kosik Sulaiman zorgen voor een 4-0 overwinning. Helaas doen de teams die op de ranglijst in onze buurt staan ook wat ze moeten doen, en blijft de stand daarmee ongewijzigd. De volgende (en tevens de op één na laatste) wedstrijd die wij dit seizoen spelen is thuis, tegen de rappe golfies - Räppe GoIF. Zij staan 4e, wij 5e. Sowieso een must-win als wij nog ergens aanspraak op willen maken. We moeten deze pot winnen, het is niet anders. De druk staat er goed op en dat is ook niet meer dan logisch. En… gelukkig doen we dat ook. Het is jammer van de onnodige tegengoal - maar we waren wel de betere partij. Omdat nummer 2 Hässleholms IF eveneens hun 25e wedstrijd winnen, zijn ze (door ons) niet meer in te halen in de competitie. Dit betekent dat wij uitgesloten zijn van de play-offs… Dat doet wel even pijn. Omdat ik geen zin heb in de gesprekken en vragen na de wedstrijd, besluit ik naar de Bakfickan te gaan om een paar biertjes te drinken in stilte. Als ik een aantal uurtjes later, in enigszins beschonken toestand, naar buiten strompel zie ik daar wel een heel bekende fiets staan… Ik kijk om me heen, merk op dat er slechts een oudere vrouw een hond aan het uitlaten is. Verder zijn deze straten verlaten. Ik neem de fiets mee de hoek om, bekijk het slot maar besef dat ik deze zo niet open krijg. Ik besluit de fiets op mijn schouder mee te nemen naar huis - in de hoop dat ik hier geen bekenden tegenkom. De fiets gaat mee naar binnen - die laat ik niet meer buiten staan nu! Als ik de volgende dag met fiets op de club verschijn, is de stemming niet bepaald positief. De voorzitter roept me binnen, en wil me toch even laten weten dat zowel hij als de supporters enorm teleurgesteld zijn dat we de doelstelling niet hebben weten te halen. Was op zich niet nodig geweest, maar ik begrijp dat deze berichten gedeeld moeten worden. Na afloop van het korte en onderkoelde onderhoud met de voorzitter, word ik gebeld door een journalist van Swedish Football Daily, ene Karl Petterson. Hij vraagt me in hoeverre de lange termijn doelen van de club gehaald kunnen worden na mijn hopeloze falen. Ik besluit er niet op te reageren - ik kan er alleen maar mee verliezen. We hebben nog één wedstrijd te gaan en wat er daarna gebeurt gaan we vanzelf meemaken. Ik besluit er geen lange dag van te maken, de spelers zijn toch vrij na de overwinning. Ik besluit om 2 uur huiswaarts te gaan op mijn pas teruggestolen fiets. @19CH98; @Marius; @Djurovski; @chrisje1993; @Tim Windt; @ElMarcos; @bas huijsmans; @De Raam 19CH98 - helaas :-( ik ging er ook van uit! Tim Windt - aard van het beestje! Marius - ja ik was aardig teleurgesteld toen het gebeurde... Leuk voor het verhaal, maar op het moment zelf was het minder leuk! 3 november 2023 bewerkt door Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Jammer dat die enige nederlaag meteen fataal was in de jacht op de play-offs. Ben benieuwd wat je nu gaat doen. Met deze ploeg lijk je kampioenskandidaat voor komend seizoen maar misschien is er wel een leukere uitdaging voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Ik vind dat het je wel erg snel op de korrel genomen wordt. Benieuwd of dit gevolgen heeft, of dat je gewoon volgend seizoen nog aan de slag bent bij de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Zonde van die nederlaag maar zeer goed hersteld. Zonde dat de playoff niet meer haalbaar is maar hopelijk houden ze vertrouwen in jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 6 november 2023 Auteur Share Geplaatst 6 november 2023 (bewerkt) De laatste wedstrijd van het seizoen staat voor de deur. Wij spelen uit bij IFK Trelleborg, die op dit moment 7e staan. Zij hebben, net als wij, niets meer om voor te spelen. Ondanks dat dit een ideaal moment is om wisselspelers op te stellen aangezien er niets meer op het spel staat, besluit ik het niet te doen. Als dit dan toch mijn laatste wedstrijd wordt, wil ik er in ieder geval uit in stijl. En met een zo hoog mogelijk winstpercentage om een eventuele aanstaande sollicitatie te vergemakkelijken… We beginnen dus met de sterkste 11 voortvarend, binnen twee minuten scoort uiteraard Backaliden een afgeslagen voorzet. Als het 10 minuten later 2-0 wordt door een intikker van spits Kosik Sulaiman na goed voorbereidend werk van Aydin Avdic lijken we op rozen te zitten. Helemaal als een van richting veranderd schot in de 16e minuut al de 3-0 op het bord brengt. Langzaam mijmer ik weg op de bank. Ik denk na over hoe mijn toekomst er uit ziet. Ik heb van Rosengård de kans van mijn leven gekregen om zonder noemenswaardige ervaring een professionele voetbalclub te leiden, maar zou ik die ook gehad hebben als de club er wat beter voor gestaan had? Of heb ik de kans alleen gekregen omdat niemand anders het aandurfde? Wil ik blijven bij Rosengård - als dat überhaupt mag? Ik heb immers de doelstellingen niet gehaald… Wat kan ik bereiken met dit team als ik een seizoen lang de kans krijg? Wat voor team staat er volgend jaar überhaupt... Vele contracten lopen af. Of wil ik liever naar een andere plaats, een nieuwe start? Ben ik bereid om 4 of 5 maanden te wachten tot de competitie hier weer begint? Als mijn assistent Sandro Nalic me aan tikt, blijkt het rust te zijn. Ik loop mee naar binnen, tussendoor een blik werpend op het scorebord. Mooi, nog 3-0, ik heb niets gemist. Ik vertel het team dat ze goed bezig zijn en vooral zo door moeten. Dat doen we niet - we worden eigenlijk direct onder druk gezet en na een 20-tal minuten valt de 3-1. Het lijkt ons wakker te schudden, want een minuut later scoren we de 4-1 en kort daarna de 5-1. Ik dwaal weer af, denkend aan de toekomst. Moet ik wellicht weer een “echte” baan gaan zoeken? Is deze wereld wel voor mij? Heb ik een beter fietsslot nodig? We winnen afgetekend met 5-1, al is het wat geflatteerd. Trelleborg heeft nog wel wat kansen in de slotfase gehad waardoor hun xG omhoog gegaan is. Ik vertel het team na de wedstrijd dat ze het goed gedaan hebben. Tot mijn enorme frustratie blijkt nummer 2 Hässleholms IF gelijk te hebben gespeeld. Wat zou betekenen, dat als wij niet hadden verloren van Karlskrona, we de play-offs hadden gehaald. Niet wat ik had willen zien... @19CH98; @Marius; @Djurovski; @chrisje1993; @Tim Windt; @ElMarcos; @bas huijsmans; @De Raam; @KayDeManaager 19CH98 - Ja, ook grote twijfel hier. Had ook niet door dat die competitiestop zo knetter lang duurde. Marius - dank in ieder geval voor jouw vertrouwen! Djurovski - fingers crossed! En zo niet, dan hopelijk elders aan de slag...! 6 november 2023 bewerkt door Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Met een derde plaats sluit je het seizoen toch nog steeds heel keurig af. Benieuwd naar het vervolg nu! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Op zich heb je het heel netjes gedaan. Club zou achterlijk zijn als ze niet zouden verlengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Zoals ik de vorige keer al zei ben je met deze goede resultaten kampioenskandidaat nummer 1 voor komend seizoen. Maar dat is inderdaad afhankelijk van of je blijft bij de ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 je bent uiteindelijk knap opgeklommen naar plek drie, maar ik snap dat toch vooral de teleurstelling overheerst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 7 november 2023 Auteur Share Geplaatst 7 november 2023 De ochtend na de laatste wedstrijd kom ik op de club, wanneer de de voorzitter me direct bij zich roept. Ik vrees dat de keuze voor me gemaakt is. Is dit het exitgesprek? Ondanks mijn behoorlijk goede statistieken? Ik lul als brugman, om maar in ieder geval de kans te houden de eer aan mezelf te houden. Als ik ga, is het uit mijn vrije wil. Het lijkt te werken. De voorzitter plant graag de komende jaren met me in - en aangezien ik nog een contract voor een jaar heb, zou dat betekenen dat ik mag blijven, toch? Het blijft een onzekere situatie. De verwachting die wordt uitgesproken, is dat we de komende 5 jaar bovenin onze huidige competitie meedraaien. Afgaand op het feit dat de huidige kampioen maar liefst 22 verliespunten heeft, en de nummer 2 zowaar 29 verliespunten, denk ik wel dat we iets optimistischer kunnen zijn over onze kansen. Ik besluit me echter stil te houden en ga akkoord met wat de voorzitter voorstelt. Ook dat lijkt te werken. Mijn baan is “stabiel” voor wat het waard is. Na het korte onderhoud met de voorzitter besluit ik de spelersgroep in te lichten wat betreft de doelstellingen volgend seizoen, om ze met een goed gevoel op vakantie te sturen. Dat lukt niet zo goed als ik aangeef voor play-offs te willen strijden (in tegenstelling tot de top-half finish die de voorzitter voorstelde). Als ik aangeef dat we dan maar in het linkerrijtje moeten gaan eindigen is de sfeer een stuk beter, ik geef me daarin maar gewonnen. Mijn ambities zijn echter wel iets groter dan degene die we nu gezamenlijk afgesproken hebben. De spelers worden op vakantie gestuurd en zullen van 24 oktober tot 5 februari afwezig zijn. Omdat ik wel erg veel tijd zonder voetbal door moet brengen deze winter, besluit ik de promotiewedstrijden te bekijken waar wij, naar mijn mening, eigenlijk in hadden moeten spelen. Maar allemachtig, wat een slechte wedstrijd. De spanning zit er bij beide teams goed op en Hässleholms IF had al met 2-0 voor moeten staan bij rust. Schoten op open doel die over gaan… Is dit het team dat ten koste van ons promotiewedstrijden speelt!? In de tweede helft vliegt er een zwabberbal van BK Astrio in, daarna krijgt het opnieuw een goal cadeau. Zo eindigt het 2-0 in het voordeel van de veel mindere, uitspelende partij. De media speculeert over mijn aanwezigheid tijdens de wedstrijd. Mag ik niet gewoon een potje voetbal kijken? Een kleine week later krijg ik ineens de melding van de voorzitter dat zijn ambtstermijn er bijna op zit als voorzitter van onze club. Hij heeft aangegeven niet nog een termijn te willen doen en zal bijna zeker worden vervangen. In de tussentijd loopt het storm met contractverlengingen, afscheidnemende spelers (die ik niet goed genoeg acht) en mensen die een weekje op proef komen om misschien wel het team te versterken voor het volgende seizoen... @19CH98; @Marius; @Djurovski; @chrisje1993; @Tim Windt; @ElMarcos; @bas huijsmans; @De Raam; @KayDeManaager 19CH98 / Djurovski / Marius / ElMarcos - thanks voor jullie reacties! Ja mee eens, het is best goed gegaan, wel gek dat het bestuur slechts een finish in de bovenste helft van de competitie verlangt nu... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Het lijkt erop dat je aan mag blijven. Of je dat moet willen is natuurlijk een tweede... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Mooi dat je mag blijven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Het lijkt er inderdaad op dat je mag blijven, maar met een nieuwe voorzitter kan de wind ook snel keren natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Je lijkt te mogen blijven, maar met een nieuwe voorzitter is alles weer onzeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Leuke cliffhanger met een eventuele nieuwe eigenaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 8 november 2023 Auteur Share Geplaatst 8 november 2023 “Nou, vertel maar eens even waarom we jou zouden aanhouden als trainer. Als ik het goed begrijp heb je vorig jaar de doelstelling niet gehaald.” Nieuwe voorzitter David Höglund gaat er met gestrekt been in, zoveel is me duidelijk. Onze eerste ontmoeting zette direct de verhoudingen op scherp. “Je lijkt goed geïnformeerd. Dan heb je vast ook wel gezien op welke positie we stonden toen ik in dienst kwam, neem ik aan?”, counterde ik. Zo ging het een paar keer over en weer, waarna we beiden tot de conclusie kwamen dat we het (in ieder geval komend seizoen) maar met elkaar zouden gaan proberen. Höglund wil graag de club hogerop brengen - ik wil vooral mijn carrière hogerop brengen, daar ben ik eerlijk in. Vooralsnog delen we dan een doel. Wat Höglund in ieder geval heeft gedaan is het salarisbudget verdubbelen. Ik heb nu 900 Euro in de week om uit te geven aan salarissen. Dat is veelbelovend - het betekende een drukke winter wat contracten, proefstages en nieuwe spelers betrof. Er zijn een hoop (vooral jonge) spelers op stage geweest om ons te overtuigen van hun kunnen. Ook was ik aanwezig op de wedstrijd tussen de Swedish Trialists 3 v 4, een wedstrijd waar misschien voor ons wel interessante spelers zouden kunnen deelnemen. De wedstrijd deed pijn aan de ogen, maar een aantal spelers waren wel te goed voor dit niveau. We bestluiten ze op proef te nemen met het idee ze langer aan ons te binden. Daarover later meer. Februari is dan inmiddels begonnen - maar de eerste competitiewedstrijd is pas op 30 maart! Wel mooi dat we starten tegen het team wat ons de play-off plek heeft gekost vorig seizoen. Hopelijk kunnen we dat rechtzetten. Omdat ik me de afgelopen maanden kapot heb verveeld, besloot ik maar vroeg een aantal vriendschappelijke duels in te plannen, waaronder eentje direct op de eerste dag na de vakantie. Eens even kijken wie er voor zichzelf de conditie op peil gehouden heeft…! Niet alle spelers van vorig seizoen zijn daarbij aanwezig, vertrokken zijn namelijk de volgende spelers: Jonathan Ekendahl zou al vertrekken, was een sterkhouder op het middenveld. De overige spelers zie zelf ik graag vertrekken, waaronder spits Lucas Alm die nog tegen mijn wil in gekocht is door het vorige bestuur. Gelukkig komen er ook een aantal spelers terug om de gaten op te vullen: Met name met het aantrekken van Lukas Lilja ben ik wel in mijn nopjes, we hadden wat slagkracht nodig op het middenveld aangezien we daar dun bezet waren. Dat is wel gelukt nu. Het doet me deugd te kunnen zeggen dat een hoop van deze spelers gratis voor ons speelt, wat heet dat ze een Non-contract hebben. Ze krijgen pas betaald als ze spelen (en ik zal eerlijk zijn, er lopen een paar jongens tussen die geen cent gaan krijgen dit seizoen). Voor de breedte is het echter wel wenselijk de selectie wat ruimer te hebben dit seizoen. Na de eerste twee vriendschappelijke duels is al gauw zeker dat het met de tactiek wel goed zit - en hopelijk met het team ook! Er begint echter wel interesse te komen voor een aantal spelers, met name vleugelspeler en uitblinker Avdic, evenals aanvoerder en centrale verdediger Cederholm zijn gewild door teams uit hogere divisies. Ik besluit alle boden vooralsnog af te wijzen - ook omdat 1200 euro voor een centrale verdediger belachelijk is - zelfs in deze competities. Dit valt niet in goede aarde bij Avdic en Cederholm - die aangeven de club te willen verlaten. In mijn kantoor, zittend aan mijn bureau, denk ik er nog eens over na. Vier maanden geleden waren ze einde contract en verlengden ze met een seizoen, blij dat ze konden blijven. Nu komen er vragen vanuit hogere competities voor hun diensten, waardoor ze ons alsnog willen verlaten. Ik ben sterk van mening dat ze met hun volle verstand een contract getekend hebben, dus laat ik ze niet gaan. Wat helaas weer de nodige opstandjes in het team veroorzaakt... Ik ga proberen mijn poot stijf te houden en vertel het team dat ze om kunnen flikkeren met hun gezeik, maar als na Avdic en aanvoerder Cederholm ook centrale verdediger Emil Grimbe een bod afgewezen ziet worden, breekt toch wel het zweet los. Dit zijn jongens waar ik (denk ik) niet zonder kan. Een salarisverhoging interesseert ze niet, ze willen gewoon hogerop. Maar, ik ben deze weg nu eenmaal ingeslagen. Ik besluit voet bij stuk te houden, ook al is heel de club in oorlog straks. Hadden ze maar geen nieuwe contracten moeten tekenen. Ik besef me wel dat dit me niet direct populairder maakt in de kleedkamer, ook wanneer er opnieuw een team meeting aangevraagd wordt wanneer ik verdediger Emil Grimbe niet wil laten gaan. Het lijkt er daarnaast op dat de ongelukkige spelers ook trainingen saboteren om hun vertrek te forceren. Hopelijk houden we de boel bij elkaar tot de transfer deadline. Hopelijk ben ik er dan nog want de sfeer in de kleedkamer wordt er niet beter op... @19CH98; @Marius; @Djurovski; @chrisje1993; @Tim Windt; @ElMarcos; @bas huijsmans; @De Raam; @KayDeManaager; @Satioz; @Brattbakk Thanks voor de likes en reacties! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Je bent in ieder geval nog aan boord, maar de storm lijkt zich nu van de bestuurskamer naar het trainigsveld verplaatst te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Blijkt maar weer dat werken op een minder niveau voor de nodige uitdagingen kan zorgen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Als je maandenlang geen wedstrijd hebt zou je denken dat het lekker rustig is. Gezien alle perikelen met je selectie lijkt dat echter niet het geval. Ben benieuwd hoe je deze soap zich verder ontwikkeld want saai is het in ieder geval nooit bij jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Poh, het tempo ligt heel hoog hier maar ik ben weer bij! Updates zijn echt heerlijk, ik houd van jouw schrijfstijl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 8 november 2023 Auteur Share Geplaatst 8 november 2023 4 uur geleden zei Marius: Je bent in ieder geval nog aan boord, maar de storm lijkt zich nu van de bestuurskamer naar het trainigsveld verplaatst te hebben. Het moet vooral niet saai worden heh! 3 uur geleden zei ElMarcos: Blijkt maar weer dat werken op een minder niveau voor de nodige uitdagingen kan zorgen zeg. Ja het is niet alleen de sportieve uitdaging tot nu toe... 1 uur geleden zei 19CH98: Als je maandenlang geen wedstrijd hebt zou je denken dat het lekker rustig is. Gezien alle perikelen met je selectie lijkt dat echter niet het geval. Ben benieuwd hoe je deze soap zich verder ontwikkeld want saai is het in ieder geval nooit bij jou. Haha vooralsnog is het nog heel vermakelijk - voor mij in ieder geval! 14 minuten geleden zei De Raam: Poh, het tempo ligt heel hoog hier maar ik ben weer bij! Updates zijn echt heerlijk, ik houd van jouw schrijfstijl Thanks! Haha - sorry, dat komt waarschijnlijk omdat ik het nogal uitgebreid update - niet zoveel wedstrijden in één keer en heel veel randzaken en onzin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 8 november 2023 Auteur Share Geplaatst 8 november 2023 (bewerkt) Met de eerste wedstrijd voor de deur is het misschien goed de doelen nog eens uit een te zetten - en ook om het team van dit seizoen voor te stellen. Dit zijn de keepers. Axel Svensson heeft denk ik licht de voorkeur, zoals bovenstaand wellicht logisch lijkt. Kevin Eriksson staat gratis op de loonlijst en Jesper Andersson is de keeper die vorig seizoen speelde. Dan de verdedigers. Dit lijken er wat veel, dat komt ook omdat een deel ervan op het middenveld ingezet gaat worden. Basisklanten (als ze blijven) zijn Hannes Cederholm, Emil Grimbe, Linus Bock en Henrik Rossborg. Ook hier staan een aantal spelers gratis in onze boeken, daarnaast mogen er nog wel een aantal weg als ze willen. Dan de middenvelders. Als aangegeven - er zit wat overlap met de verdedigers. Ik speel met een aanvallende middenvelders en twee centrale middenvelders. Voor nu lijkt het er op dat Gustaf Backaliden, Lukas Lilja en Melker Spångberg de plekken op gaan vullen. Op de vleugels hebben we dit seizoen bovenstaande opties. Ajdin Avdic zal (als ook hij blijft) vermoedelijk samen met Emil Skillermo de beide vleugelposities bestormen. Voorin hebben we voor de spitspositie dan de bovenstaande opties. Dylan Kosik Sulaiman zal net als vorig seizoen de meeste wedstrijden gaan starten, al hebben we in Kevin Fridlund een goed alternatief. Ook hier zit natuurlijk wat overlap met vleugenspitsen die ook in de punt kunnen spelen. Het is in ieder geval iets overzichtelijker dan de 7 spitsen die vorig jaar in de boeken stonden. Nu jullie het team kennen - dit ben ik: We kwamen op de teamfoto en tja, dan moet je je toch een beetje netjes kleden… Dan, op naar de competitie waar we dit jaar in zitten. Wellicht goed om even te tonen wat de verwachtingen zijn van de bookmakers: No pressure - maar des te vreemder dat de directie en voorzitter vast lijken te willen houden aan het linker rijtje. We hebben een extra zware competitie dit jaar, met maar liefst 3 gedegradeerde teams in onze competitie. Dit hangt samen met de geografische ligging van de gedegradeerde teams - omdat de Division 2 in 6 verschillende competities is ingedeeld en blijkbaar 3 gedegradeerde teams uit onze regio komen, hebben wij de zwaarste competitie in de Division 2. De eerste wedstrijd, zoals al aangegeven, geeft ons de mogelijkheid FK Karlskrona terug te pakken voor onze enige nederlaag vorig seizoen, die ons uiteindelijk de play-off plaats kostte. Hopelijk lukt het ons de eerste 3 punten te pakken, dat maakt de volgende wedstrijden toch een stuk eenvoudiger... @19CH98; @Marius; @Djurovski; @chrisje1993; @Tim Windt; @ElMarcos; @bas huijsmans; @De Raam; @KayDeManaager; @Satioz; @Brattbakk 8 november 2023 bewerkt door Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Ze zijn niet voor niets gedegradeerd, ik maak mij dus geen zorgen. Ik verwacht dat je echt wel kampioen kan worden met deze groep. Zelfs als er nog een paar weggaan want als ik iets heb geleerd van LLM is dat niemand onvervangbaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Volgens mij heb je een behoorlijke selectie staan van de verwachting van de media ook wel bewijst. Benieuwd of je deze verwachting kan inlossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 De verwachtingen van de media zijn in ieder geval hoog. Hopelijk kan je ze inlossen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten